problem studenych startu tdi...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
http://www.youtube.com/watch?v=003GMZRifNE
Lítaj mi otáčky jako na konci tohoto videa a má to i podobný zvuk (jakoby motor klopýtal).
Co može být špatně? .))
Lítaj mi otáčky jako na konci tohoto videa a má to i podobný zvuk (jakoby motor klopýtal).
Co može být špatně? .))
-
Franciktdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
takže vstřik, komprese, žhavka (nové rok)? ... řešit neřešit? Nebo přicpaný filtr, nemože to nějak přibržďovat načatý setrvák?...
dělá to asi 10-20s a i když přidám plyn. Auto je po chipu 30tis km.
Mrknu na žhavičky, jestli něco neukáže diag. A pak asi začnu kompresí ...
dělá to asi 10-20s a i když přidám plyn. Auto je po chipu 30tis km.
Mrknu na žhavičky, jestli něco neukáže diag. A pak asi začnu kompresí ...
Naposledy upravil(a) xshreck dne 26 led 2014, 23:04, celkem upraveno 1 x.
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Zkontroloval jsem kanál 007 a všechny tři hodnoty v pořádku.
po cca 6hodinách stání v -13C
palivo 1,8C, nasávaný vzduch -8,5C, KAPALINA 3,6C
kontrolka žhavení jen problikne..
samotné žhavičky jsem venku neměl, ale předpokládám, když bude špatná délku žhavení to nemění. Stále řeším, že někdy špatně startuje. Z toho stojí 3dny v -15 a na první otočení chytne, tak nevím
po cca 6hodinách stání v -13C
palivo 1,8C, nasávaný vzduch -8,5C, KAPALINA 3,6C
kontrolka žhavení jen problikne..
samotné žhavičky jsem venku neměl, ale předpokládám, když bude špatná délku žhavení to nemění. Stále řeším, že někdy špatně startuje. Z toho stojí 3dny v -15 a na první otočení chytne, tak nevím
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Zkusil bych ty žhavky vyndat a napřímo na baterku, před 3 lety jsem měl problém, kontrolka jen problikla a špatně to chytalo (v minus 10 až na počtvrté, 5 sekundové starty). Zkontrolovali jsme žhavky přímo na baterce a vůbec nic, byly úplně mrtvý a studený (všechny 4). Mohl jsem je tam držet třeba minutu a nic.
Dal jsem nový a kontrolka už svítila třeba těch 5 s a starty na drc.
Pro kontrolu jsem ty nové zkusil na baterce, okamžitě do červena.
Při minus 14 by měla kontrolka svítit alespoň 5 s. Tipl bych, že je nemáš úplně KO, že jsou slabý. Na baterce by měly být okamžitě do červena. Apropo, jak dlouho je tam máš?
Dal jsem nový a kontrolka už svítila třeba těch 5 s a starty na drc.
Pro kontrolu jsem ty nové zkusil na baterce, okamžitě do červena.
Při minus 14 by měla kontrolka svítit alespoň 5 s. Tipl bych, že je nemáš úplně KO, že jsou slabý. Na baterce by měly být okamžitě do červena. Apropo, jak dlouho je tam máš?
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
-
aughostino
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
fuzzyi píše:Zkontroloval jsem kanál 007 a všechny tři hodnoty v pořádku.
po cca 6hodinách stání v -13C
palivo 1,8C, nasávaný vzduch -8,5C, KAPALINA 3,6C
kontrolka žhavení jen problikne..
samotné žhavičky jsem venku neměl, ale předpokládám, když bude špatná délku žhavení to nemění. Stále řeším, že někdy špatně startuje. Z toho stojí 3dny v -15 a na první otočení chytne, tak nevím
vzdyt to tam je videt...kdyz auto stalo 6 hodin v -13° tak je nesmysl aby voda mela 3,6°....jelikoz ale cidlo ukazuje RJ ze ma kapalina 3,6 tak to zazhavi tak 2 vteriny mozna ani ne....
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
-
aughostino
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
-
aughostino
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
