jemná úprava AHF

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od vynecht »

Golf-GT píše:díky, výfuk pasoval?

to si myslím se muselo upravit, mám svářečky atd. tak drobnosti tohoto charakteru řeším operativně, ale myslím že když v pátek po práci začneš tak v pondělí ráno jedeš. To turbo je dál je tam jiný spodní držák turba a jiná odtoková hadice, už nepamatuju jestli to byly ty věci z té G3 nebo z regálu nebo se ten držák vyráběl. Prostě je to tam, jde to tam , ale úpravy jsou potřeba s tím počítej. Pak ještě mysli na elektriku, já měl výhodu že už ta O1 byla ASV a v G3 jsem měl přez redukci flasch jednotku pávě z ASV. Nevím co tam v tý G3 k tomu turbu a tryskám máš za jednotku. Dále celý sání od filtrboxu přez turbo , intercooler parohy až k hlavě je jiný (G3/O1).
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

mam komplet vybavenou zámečnickou dílnu, v úpravách neni problem, ale teď chodim do práce 7 dní v týdnu jelikož nejsou lidi. vejfuk jsem vařil nový před 14-ti dny, tak jestli to budu zase řezat nebo to ostane :D
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“