Pravda, pravda...fikjan píše:Největší spokojenost 2.5tdi R5 103 kw,nesmrtelnej motor se spotřebou 6.5l.
jaky diesel je podle vas ten nej......
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zivotnost je uplne v pohode, vubec bych to neresil. bez upravy softu diky temhle tryskam dostanes 50hp navic a to 130 hp turbo je tam proto, protoze je vetsi a pri seriovym tlaku pro 81kw motory si to turbicko hezky prede a urcite se opotrebovava min nez to seriovy (81kw) ... ja ho mam v aute taky a uplna pohodajack91 píše:Tak se mi potvrdilo, ze nej je motor TDi 81kW, ale blbe je, ze kdyz bych chtel zmenit sveho golfika PD74kW na cerpadlo 81kW, tak bude mit hodne najeto a sehnat motor ktery bude mit nakrouceno poctive do 80tis km bude asi nerealne, co.
Co nejvice na 81kW motorech po 200tis km odchazi (vaha, zatuhla regulace turba, turbo...
Huml:
kdyz tam dam raceove trysky a 130k turbo, nezkrati se moc zivotnost motoru, uz tak je to zivej motor na cerpadlo diesela
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
motor by trpet nemel, kdyz si vemes, ze software neupravis, cili je od vyrobce, mas seriovou dobu vstriku a akorad lepsi vstrikovace, ktery tam perou vic paliva, cili vetsi vykon. stejne sou ty bloky predimenzovany, vubec bych opotrebeni neseril, spis bych setril na RACEjack91 píše:50hp narust vykonu, tak to je dost sluzny:) jestli pak ten motor vydrzi a netrpi, samo ze spravnym uzivanim, jak uz jsem psal, tak to je auticko jako vino:)

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
flekyc píše:motor by trpet nemel, kdyz si vemes, ze software neupravis, cili je od vyrobce, mas seriovou dobu vstriku a akorad lepsi vstrikovace, ktery tam perou vic paliva, cili vetsi vykon. stejne sou ty bloky predimenzovany, vubec bych opotrebeni neseril, spis bych setril na RACEjack91 píše:50hp narust vykonu, tak to je dost sluzny:) jestli pak ten motor vydrzi a netrpi, samo ze spravnym uzivanim, jak uz jsem psal, tak to je auticko jako vino:)


TDi
- baloo_baloo
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16 kvě 2007, 20:11
- Bydliště: Liberec
To bych neřek když 81kW má krouťák 225 a 85kW má 285.........radimes píše:romanx píše:Já mám 85kW AJM a vrní taky v pohodě a ten krouťák co to má na 2000 to z 81kW bez úprav nedostaneš. Táhne pěkně od spoda a v pohodě.![]()
![]()
myslím,že ne,to PD je slabé


VW Passat 3C2 2.0TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 412
- Registrován: 19 dub 2006, 14:50
- Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih
Romanx souhlas. Pokud si Radimes myslí, že AJM je slabé přijde mně trochu mísu...romanx píše:To bych neřek když 81kW má krouťák 225 a 85kW má 285.........radimes píše:romanx píše:Já mám 85kW AJM a vrní taky v pohodě a ten krouťák co to má na 2000 to z 81kW bez úprav nedostaneš. Táhne pěkně od spoda a v pohodě.![]()
![]()
myslím,že ne,to PD je slabé
aspoň teda odhadem ale myslím že je to tak správné....
To Romanx: S hodnotami máš skoro pravdu. 81 kW se v tomhle nechytá... I když má krouťák 235 (ne 225)
81KW má 235N.mromanx píše:To bych neřek když 81kW má krouťák 225 a 85kW má 285.........radimes píše:romanx píše:Já mám 85kW AJM a vrní taky v pohodě a ten krouťák co to má na 2000 to z 81kW bez úprav nedostaneš. Táhne pěkně od spoda a v pohodě.![]()
![]()
myslím,že ne,to PD je slabé
aspoň teda odhadem ale myslím že je to tak správné....
TDi