ja to pochopil ale u takových kilometrů se nemůže snad splest ne(LOL)Tomas.cz píše:No prostě technik na emisích napsal do protokolu 198tis. protože se patrně překouknul a technik na stk správně napsal 229tis.
vyrezlý kód motoru OCT1 -prošel STK-je to v pořádku??poraďte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
technik to píše na klávesnici tak se třeba uklep-lidská chyba to se stát může a dál se můžete dohadovat...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
měl jsem před sebou auto po čerstvé technické. vin seděl. kdyby si chtěl každý potencionální zákazník pořádně prohlédnout auto a nechat zkontrolovat na stk, tak prodejce věnuje 2hodiny každé prohlídce a moc aut by asi neprodali.miraspetrowski píše:tady se někdo začíná hádat,a je mimo misu,začni raději s Tvou oct.návštěvou autorizáku,tam Ti daj nové označení kodu motoru,říká se tomu Náhradní technologie,něco jako když se dělá kastle-VIN,poplatek už tu někdo zmiňoval kolem 600,-+ potom evidenčka +odbor dopravy-evidence-zapsání do TP,je mi jen trochu divné,že koupíš auto a při kontrole čisel si to neviděl,že je něco špatně?to je doknce dobrovolně povinný ukon při koupi vozidla,jestli je to babeta nebo náklaďák,čísla se musí kontrolovat,nic ve zlým,ale pořád na tom nejsi tak zle,jako když si někdo pořídí třeba čorku,,nebo něco slátanýho z angličana, tam teprve problém začíná,tak hodně štístkaamatertdi píše:stálo přede mnou auto po čerstvé technické. vin seděl, kdyby si každý potencionální zakazník kontroloval vše a ještě prodejci řekl že si sním chce zajet na kontrolu stkl . tak s každým teoretickým kupcem ztratíš denně 2h času. to moc aut neprodaj.besoun píše: Poslouchej ty chytrá hlavo, ty budeš jeden s těch co melou na hubě jen na internetu. A hulíš asi až moc jen ty. Ja se těch sraček nikdy nechytnul. A proto své peníze investuji do bydlení rodiny atd. A když mě chce ojebat nějaký blbeček s tvým rozumem, tak mu to necham slíznout. A už tě volala máma , že ti nachystala svačinu tak šup šup a ráno do školy
kluci nechte toho, děkuji
Naposledy upravil(a) amatertdi dne 04 úno 2014, 13:39, celkem upraveno 2 x.
emise byli vypsaný rukou, octavia, ahf, r.v. 99 a kilometry 198 tis.Ladas píše:technik to píše na klávesnici tak se třeba uklep-lidská chyba to se stát může a dál se můžete dohadovat...
po dotazu na stk zda to při technické nebylo divné, technik odpověděl proč by jim nevěřil když je to autorizované místo s kulatým razítkem.
jenže ten papír co mam doma tak na něm se změní jen číslo protokolu a protáhnu tím všechny dieslové octavie co má AAA v republice

samozřejmě splést se může každý ale u těchto profesí by to mělo být minimální a nebo to budu takto vypisovat schválně abych pak mohl poskytnout výmluvu že došlo k chybičce
Podívej kup si co chceš, já když kupoval auto tak ty dvě hodky jsem u toho stravil. A když mi jeden bazarista řekl, že takového člověka tam dlouho němeli tak jsem mu řekl že 150tkč není málo a auto si nekupuji na 3 měsíce. Slušný prodejce je základ. Nakonec jsem koupil od 1 majitele(servisované škoda) a to je nejlepší. A nemusím do toho sypat tak jak do těch vražd z bazarů co jsou Stk udělané jen papírově. Jo když to auto bude stát dvacetlitrů tak chuj s tím.amatertdi píše:měl jsem před sebou auto po čerstvé technické. vin seděl. kdyby si chtěl každý potencionální zákazník pořádně prohlédnout auto a nechat zkontrolovat na stk, tak prodejce věnuje 2hodiny každé prohlídce a moc aut by asi neprodali.miraspetrowski píše:tady se někdo začíná hádat,a je mimo misu,začni raději s Tvou oct.návštěvou autorizáku,tam Ti daj nové označení kodu motoru,říká se tomu Náhradní technologie,něco jako když se dělá kastle-VIN,poplatek už tu někdo zmiňoval kolem 600,-+ potom evidenčka +odbor dopravy-evidence-zapsání do TP,je mi jen trochu divné,že koupíš auto a při kontrole čisel si to neviděl,že je něco špatně?to je doknce dobrovolně povinný ukon při koupi vozidla,jestli je to babeta nebo náklaďák,čísla se musí kontrolovat,nic ve zlým,ale pořád na tom nejsi tak zle,jako když si někdo pořídí třeba čorku,,nebo něco slátanýho z angličana, tam teprve problém začíná,tak hodně štístkaamatertdi píše: stálo přede mnou auto po čerstvé technické. vin seděl, kdyby si každý potencionální zakazník kontroloval vše a ještě prodejci řekl že si sním chce zajet na kontrolu stkl . tak s každým teoretickým kupcem ztratíš denně 2h času. to moc aut neprodaj.
kluci nechte toho, děkuji



VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Mě jen příjde divný, když si vyloženě koupil auto na hovno a někdo tě podvedl, proč vymýšlíš kokotiny ohledně vinu, autorizáku atd.
Měl by ses zamyslet nad tím, kde je základ problému, a ten jít řešit.
Dát někomu po hubě je velmi extrémní možnost, ale jistě existuje několik legitimních kroků které tomu mohou předejít.
Těch rozumných rad - včetně té poslední: řešit to domluvou ala besoun, tu máš několik.
Jako dát to k soudu to určitě nebude myslím. A když všechno normální přesto selže, zjisti kolik by stálo soudní řízení a ty prachy dej spolehlivé partě lidí, kteří si ho podaj.
Sice nebudeš mít ani funkční auto ani peníze a ani spravedlnost, ale bude to hned a ušetříš několik let ježdění k soudu.
Je to určitě na hovno, hodně štěstí.
Měl by ses zamyslet nad tím, kde je základ problému, a ten jít řešit.
Dát někomu po hubě je velmi extrémní možnost, ale jistě existuje několik legitimních kroků které tomu mohou předejít.
Těch rozumných rad - včetně té poslední: řešit to domluvou ala besoun, tu máš několik.
Jako dát to k soudu to určitě nebude myslím. A když všechno normální přesto selže, zjisti kolik by stálo soudní řízení a ty prachy dej spolehlivé partě lidí, kteří si ho podaj.
Sice nebudeš mít ani funkční auto ani peníze a ani spravedlnost, ale bude to hned a ušetříš několik let ježdění k soudu.
Je to určitě na hovno, hodně štěstí.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Není velmi extrémní někoho okrást a nebýt potrestán? naše justice je pro kryply takových lumpáren a podvodníky jak stvořená a obyčejný člověk si nikde nedovolá a oni to moc dobře víRichi píše:Mě jen příjde divný, když si vyloženě koupil auto na hovno a někdo tě podvedl, proč vymýšlíš kokotiny ohledně vinu, autorizáku atd.
Měl by ses zamyslet nad tím, kde je základ problému, a ten jít řešit.
Dát někomu po hubě je velmi extrémní možnost, ale jistě existuje několik legitimních kroků které tomu mohou předejít.
Těch rozumných rad - včetně té poslední: řešit to domluvou ala besoun, tu máš několik.
Jako dát to k soudu to určitě nebude myslím. A když všechno normální přesto selže, zjisti kolik by stálo soudní řízení a ty prachy dej spolehlivé partě lidí, kteří si ho podaj.
Sice nebudeš mít ani funkční auto ani peníze a ani spravedlnost, ale bude to hned a ušetříš několik let ježdění k soudu.
Je to určitě na hovno, hodně štěstí.

VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
tak už jsem zjistil postup na vyražení kódu(typu)motoru
na evidenčku,kde zapíšou chybu do protokolu
s tím na magistrát ,úředník vypíše papír na vyražení kódu jinou technologií,
pak do škodovky ověřit typ motoru, pak na STK nebo do servisu kde kód vyrazí, zpět na evidenčku a pak na magistrát.
ale mě úředník na magistrátu rovnou řekl že takovou věc ani řešit nebude, jak po něm můžu chtít vyrazit typ motoru když auto bylo před týdnem na STk
takže jdu na evidenčku s přimhouřeným okem pana piráta a kód udělám až při další povinné STK
na evidenčku,kde zapíšou chybu do protokolu
s tím na magistrát ,úředník vypíše papír na vyražení kódu jinou technologií,
pak do škodovky ověřit typ motoru, pak na STK nebo do servisu kde kód vyrazí, zpět na evidenčku a pak na magistrát.
ale mě úředník na magistrátu rovnou řekl že takovou věc ani řešit nebude, jak po něm můžu chtít vyrazit typ motoru když auto bylo před týdnem na STk
