Stránka 4 z 5
Napsal: 04 bře 2014, 12:09
od TDI tech
DDRagoo píše:TDI tech píše:to anamena ze si to poriadne neprevaril ale iba prilepil. Tie plitke zvary ti mozu od vybracii prasknut a rozpadne sa ti vedenie. Tak ako to robis ty, tak rovnako to robim pri bodovani a by mi nezakoksovalo bod zdruhej starny.
myslet si můžeš co chceš, ale těžko můžeš soudit když jsi to neviděl. Pro počet příspěvků na fóru stále zřejmě nechceš přijmout fakt, že v určitých oblastech je někdo lepší než ty?

Nemam stym ziadny problem, len skusenosti. Vies to co ti pisem ja to ti nepovie nikto, nato musis prist sam. Tak si to vaz. Uz som zopar veci polepil a zatial jazdia. Ale uz sa mi aj zopar potrubi rozpadlo na zvaroch. Nikto nieje neomylny a kazdy sa uci bohuzial na vlastnych chybach vratane mna.
Napsal: 04 bře 2014, 22:00
od Jeny
Jo tak jsem si zprvu myslel, že formovačka ne třeba ALE.....
Napsal: 04 bře 2014, 22:43
od r.martinec
Jeny píše:Jo tak jsem si zprvu myslel, že formovačka ne třeba ALE.....
na výfuku bych zas na tom až tak tolik nelpěl.sání je asi trochu jiná
Napsal: 04 bře 2014, 22:55
od TDI tech
praveze vyfuk je este naviac aj teplotne namahany coz sanie nieje
Napsal: 16 bře 2014, 13:43
od djsbulva
Zdravím chtěl bych se zeptat jestli bude mít nějakou ůčinost tento rezonátor
http://www.auto-doplnky.com/nerez-sport ... 3036-p1589
Napsal: 16 bře 2014, 14:26
od titan0306
Rezonátor dynamizér výfuku zvyšuje rychlost průtoku výfukových plynů a současně zlepšuje výměnu paliva ve válcích.
Výsledkem je zvýšení výkonu o cca 10%.
Cena vč. DPH: 690 Kč
Ten přínos za ty prachy je luxus

Napsal: 23 bře 2014, 23:18
od krejča
Napsal: 24 bře 2014, 17:32
od Jeny
Taky jsem si hrál výfuk 63,5x1,5

Napsal: 25 bře 2014, 17:20
od aughostino
malo by vyznam davat nerezovy priechodny vyfuk na seriove auto?
Napsal: 25 bře 2014, 17:23
od krejča
Ne ale.vyjde cca stejně draze jako železnej,takže když už musíš tak nerez
Napsal: 26 bře 2014, 10:55
od Vory tdi
taky něco přihodim, komplet nerez plnoprůchozí 63,5mm
výměna plnoprůchozího tlumiče za rouru 63,5mm
zkouška na přivaření držkáku

Napsal: 26 bře 2014, 13:23
od 7even2nd
trochu vam sem vleziem... robi (robil) niekto tubularne zvody, dovod je slabší nábeh VB turba na ASZ (2100-2300ot/min - od turbosport) má to zmysel? dajte vedieť
Napsal: 26 bře 2014, 14:09
od krejča
Otázka je jestli to neni ladičem,popřípadě špatnej kus turba.náběh od 2100-2300 je fakt nic moc

. podle mě je to blbost dělat
Napsal: 26 bře 2014, 17:19
od Jeny
Podle mě je to taky blbost na VBčko a řešil bych to jak říká krejča. Špatně naladěno nebo špatné turbo nebo co já vím co všechno. Ladič by měl vědět kde je chyba.
Napsal: 26 bře 2014, 19:47
od 7even2nd
dík tento wkend sa na to pozre Mr Ladič dufam že to pomože... btw to turbo je repas z turbosport - cize zachovanie spool up nabehu serie tam nejak nie je...
