Tak tak. MTdi. Je to lepší, že nemusíš řešit Chip, neboli čip. Postačí štoubovák. Taky odezva na plyn je taková spontánější. Horší je to asi trochu s těma briketama, co lítaj z vejfuku.FlashA4 píše:asi dam ty 520, no a to mechanický čerpadlo to je to MTDI??? k čemu je to lepší??? Mechanický je něco jinýho než rotačná jak tam mam???
Vstřiky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Aha... Tak už sem zase chytřejší..Dawee píše:Tak tak. MTdi. Je to lepší, že nemusíš řešit Chip, neboli čip. Postačí štoubovák. Taky odezva na plyn je taková spontánější. Horší je to asi trochu s těma briketama, co lítaj z vejfuku.FlashA4 píše:asi dam ty 520, no a to mechanický čerpadlo to je to MTDI??? k čemu je to lepší??? Mechanický je něco jinýho než rotačná jak tam mam???

Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Mimochodem, ty písty vyměníš za 5 - 7 tis. si myslim. Ty máš ale hodně najeto a motory nejsou zase tak drahý.. Hoď si korunou..FlashA4 píše:Aha... Tak už sem zase chytřejší..Dawee píše:Tak tak. MTdi. Je to lepší, že nemusíš řešit Chip, neboli čip. Postačí štoubovák. Taky odezva na plyn je taková spontánější. Horší je to asi trochu s těma briketama, co lítaj z vejfuku.FlashA4 píše:asi dam ty 520, no a to mechanický čerpadlo to je to MTDI??? k čemu je to lepší??? Mechanický je něco jinýho než rotačná jak tam mam???
No jasňačka, myslim že tady si házet korunou nemusim.... Je to jasná věc, vyměnil bych celej motor....Dawee píše:Mimochodem, ty písty vyměníš za 5 - 7 tis. si myslim. Ty máš ale hodně najeto a motory nejsou zase tak drahý.. Hoď si korunou..FlashA4 píše:Aha... Tak už sem zase chytřejší..Dawee píše: Tak tak. MTdi. Je to lepší, že nemusíš řešit Chip, neboli čip. Postačí štoubovák. Taky odezva na plyn je taková spontánější. Horší je to asi trochu s těma briketama, co lítaj z vejfuku.
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Asi jo.. Kup ALH, co tady někdo prodává, hoď na něj 96 Kw turbo, vstřiky a mech. čerpadlo a budeš spokojenej.FlashA4 píše:No jasňačka, myslim že tady si házet korunou nemusim.... Je to jasná věc, vyměnil bych celej motor....Dawee píše:Mimochodem, ty písty vyměníš za 5 - 7 tis. si myslim. Ty máš ale hodně najeto a motory nejsou zase tak drahý.. Hoď si korunou..FlashA4 píše: Aha... Tak už sem zase chytřejší..
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
tak taky se vejdu do 6ti litrů, když budu chtít, ale asi taky klidně 10. Proč si s tim ale lámat hlavu, když fotrova felcka žere taky 10 a nad 50 km/h už to nezrychluje.. Když to má jet, tak se ta energie musí někde vzít, ne?Jirass píše:Pro Dawee. A kolik ti to baští v tý tvojí kombinaci??? Teď se vejdu do 6l v pohodě a nijak to nešetřím.
Dík za info. Tak to bych jezdil tak za tu desítku. Mam rád, když to táhne.Dawee píše:tak taky se vejdu do 6ti litrů, když budu chtít, ale asi taky klidně 10. Proč si s tim ale lámat hlavu, když fotrova felcka žere taky 10 a nad 50 km/h už to nezrychluje.. Když to má jet, tak se ta energie musí někde vzít, ne?Jirass píše:Pro Dawee. A kolik ti to baští v tý tvojí kombinaci??? Teď se vejdu do 6l v pohodě a nijak to nešetřím.
Passat 1,9TDi 81KW AFN B5 Kombi