cistenie DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

[/quote]

To je argument,že DPF je k ničemu?[/quote]

rano jak slapu na kole abych udelal neco pro sve zdravi tak mi pod nosem zasmrdi takovy stiplavy pach, ani na oči mi to není příjemne, když kouknu na auta, tak zrovna regenerujou aby se nám potom dejchal dobrej vzduch bez nanočástic (LOL)

edit
318d 25tkm, stejny rezim 50/50
Obrázek
Naposledy upravil(a) ladiktm dne 30 čer 2014, 11:50, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

jurki888 píše:A robili sme superb aj chip aj dpf chalan bol na emisnej neviem aka bola presne tolerancia ale viem ze bol ste pod nov ;-)
Ty hodnoty na emisích jsou špatně dané proto auta s vykuchaným DPF někdy oficiálně projdou.

Tady je foto výfuku VW r.v. 2007 s funkčním DPF ...ta fotka toho BMW,co tu je,je akorát tak na reklamaci u BMW,pokud je to 120D rok staré. Něco je tam špatně.

Obrázek
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

dve stejne stare vozidla, majetili i majitelce jsem uz rikal ze je neco spatne at stim neco udelaji, ale bez zajmu majitelu i servisu , na rocni garancni prohlidce vsechno v poradku, tak dali razitko do knizky zaplatit fakturu a jezdi se dál 8)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Pri regeneraci sa tam spali daleko viac paliva a kam to ide?staci si pustit nutenu regeneraciu na mieste v garazi a este len potom ide rakovina:-)ale maju sa zacat robit auta z vysim tlakom vstrekovania a tam sa nafta viac rozprasi a lepsie prehori depfkam odzvoni
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

BMW má problém s regeneracema DPF filtry se totálné ucpou,odrovná to turbo,nebo i celý motor,ale diag žádný problém s DPF nehlásí.
To ale není chyba filtru jako takového,ten pokud funguje tak jak má,je to jenom dobře. Tady bude chyba na straně výrobce BMW a ani se nedivím,když jim soft psali někde v indii.
Kdysi byl BMW pojem,teď je to jedno z nejhorších ...kvalita už je dávno v háji. Mají problémy s kde čím.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

jurki888 píše:Pri regeneraci sa tam spali daleko viac paliva a kam to ide?staci si pustit nutenu regeneraciu na mieste v garazi a este len potom ide rakovina:-)ale maju sa zacat robit auta z vysim tlakom vstrekovania a tam sa nafta viac rozprasi a lepsie prehori depfkam odzvoni
Jsi uplně mimo...čím jemněj rozprášíš palivo,tím menší budou částečky sazí,které se ve vzduch chovají jako plyn...to znemená že nesedají k zemi. A tím budou nebezpečnější a bude potřeba je "chytat".

Regenerace je pouze zlomek doby z celkového provozu auta s DPF. Takže funkční DPF pořád má smysl. Navíc při ni ty saze shoří a ne že je to vyfoukne z DPF ven
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Zhoria a ked su mensie tak idu von odopchava sa dpf a mimo niesom pokial nafta dobre zhori nevznikaju zadze k tore musis potom spalovat a tym padom sa to deje 2 x;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Dpf je rieseny tak aby sadze drzal ked sa jazdi v meste ked ides von mimo mesto ustalenov rychlostov spusti sa regeneracia a sadze sa spaluju mimo mesta a ty padom to nedychas ;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Všude se mluví o dieslech a dpf ale co takové primovstrikove Benziny toe humus pánové.... Kam se na ně hrabe staré Ttdi vím z vlastní zzkušenosti
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

chipmann píše:Všude se mluví o dieslech a dpf ale co takové primovstrikove Benziny toe humus pánové.... Kam se na ně hrabe staré Ttdi vím z vlastní zzkušenosti

Brzo se dočkáme filtrů i u přímovstřikových benzínů.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

jurki888 píše:Zhoria a ked su mensie tak idu von odopchava sa dpf a mimo niesom pokial nafta dobre zhori nevznikaju zadze k tore musis potom spalovat a tym padom sa to deje 2 x;-)
.

Pevné částice ti vzniknou,ať naftu spálíš jak chceš.
A když si takový zastánce DPF OF,tak ať ti někdo na tvém autě,s vymlátěným DPF podrží bílý kapesník a ty tomu dej do omezovače. Potom udělej to samé na autě s funkčním DPF a porovnej.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
czuba
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 29 črc 2010, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Vendryně

Příspěvek od czuba »

Ten kapesník nemůžeš porovnávat. Ok, s DPF ti to nehulí, protože všechen bordel ti zachytí DPF, ale DPF není řešení znečištění, pouze omezení, stejně se nějakým způsobem musí vypálit, regenerovat či jak se to jmenuje a všechen bordel je z něho venku, teoreticky :-)

Passat 3BG taky má DPF a nemá DPF a jsou to stále PD motory, tzn stejně velké částečky sazí. To samé platí o PD od roku 2005 nahoru v koncernu VW. Kdyby ten filtr nebyl tak drahý, nebo se nesral tak často, myslíš si že by ho lidi dávali OFF? Nebo by koupili nový. Toto je jen politika jak z lidí vycucat více peněz.
Můj názor.

Jinak solidní DPF by měla dělat firma JMJ. Máš zkušenost s touto firmou? Proč myslíš že neoriginální PDF jsou špatné? Máš to něčím podložené? Nějakou zkušeností?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

superb10 píše:
UchoTD píše:vyper ho v arieli a pojde :o :o do rana naháš pôsobit v zapchatom.
mas odskusane?
ano odskušané,ale ako píše geo,musíš ho vediet vywapkovat potom a vysušiť inak praskne a hotovo.
a suhlasím stým,že tie DPF sa začnu aj montovat nas5 ked sa u nas do toho pustia hlbšie ..ako to oni vedia ked sa niečoho chytia,prečo asi majú v nemecku aj staré a6 a a4 2.5tdi aj 1.9tky DPFko domontovane..len aby to tam mohlo behat.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

mecano píše:
jurki888 píše:Zhoria a ked su mensie tak idu von odopchava sa dpf a mimo niesom pokial nafta dobre zhori nevznikaju zadze k tore musis potom spalovat a tym padom sa to deje 2 x;-)
.

Pevné částice ti vzniknou,ať naftu spálíš jak chceš.
A když si takový zastánce DPF OF,tak ať ti někdo na tvém autě,s vymlátěným DPF podrží bílý kapesník a ty tomu dej do omezovače. Potom udělej to samé na autě s funkčním DPF a porovnej.
pred tyzdnom bol i mna zakaznik z 2.0hdi dpf bolo zanesene stale sa mu spustali regeneracie siel na stk a emisku technik ho hned vyhodil von ze to ma emisie ako hovado ze to an nevie zmerat ze nech si da nove dpf po odstraneni presiel v pohode cize pri regeneraci to dostava von vsetko co zachyti :-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

A presne ako hovoria chalani je to vec ktora z ludi taha peniaze ci uz na spotrebe alebo odydeni turba a uz som sa stretol aj z podpalenym ventilom a nehovorim ked to padne do nudzaku niekde kde to najmenej potrebujes
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“