hadičky - obtokové turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
staci aj obycajna Vag 304 alebo 409 ak budu chyby urob screeny a ak vie logovat mozete rovno nalogovat kanal 3,10,11 na trojke mierne stupanie od 1500 plny plyn do 4000 ak to nespadne do nudze....pokial ten ventil nema oznacene pozicie tak Ti ja poradit neviem mozno niekto iny vie ako ma byt zapojeny popripade na druhom aute pozriet lebo aj na nete som nasiel viacej zapojeni....
Tdi
bude to napsano z predu? tam okem nic nevidimhiero píše:staci aj obycajna Vag 304 alebo 409 ak budu chyby urob screeny a ak vie logovat mozete rovno nalogovat kanal 3,10,11 na trojke mierne stupanie od 1500 plny plyn do 4000 ak to nespadne do nudze....pokial ten ventil nema oznacene pozicie tak Ti ja poradit neviem mozno niekto iny vie ako ma byt zapojeny popripade na druhom aute pozriet lebo aj na nete som nasiel viacej zapojeni....
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ahoj tak mám po diagnostice ,ale jsem zklaman ...typek absolutně nevedel jak s tím zacházet tak mám jenom textak bez nějakych grafu popišu Vám je:
1.
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: 12.12.0.0
Verze dat: 20131014
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: User\038-906-018-AGR.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 038 906 018 GM
Systém a/nebo verze: 1,9l R4 EDC 0010SG 2162
Kódování: 00005
Číslo dílny: WSC 14501
VCID: 67DB84E405C44826359-4B32
3 závad nalezeno.
17958 - plnici tlak - regulacni odchylka
P1550 - 35-10 - - Sporadická
17552 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P1144 - 35-10 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická
17664 - cidlo teploty chladici kapaliny
P1256 - 35-00 - preruseni / zkrat na plus (G62)
Readiness: N/A ...TOTO JSOU ZAVADY CO TO NASLO!!!!!!!!!!
2.VÝPIS
Addresa 01: Motor (038 906 018 GM)
19:09:12
1323 /min Otacky motoru (G28)
245.0 mg/str hmotnost vzduchu pozadovano
375.0 mg/str hmotnost vzduchu aktualni
948.6 mbar tlak vzduchu (F96) BARO
989.4 mbar tlak v sani (aktualni) MAP (G71)
VÍC NEUMĚL !!!NEVĚDĚL ANI CO JE TO TEN KANAL 3,10,11. ASI Z TOHOTO NEBUDETE MOC MOUDŘÍ ŽE?
Jinak váha vzduchu na volnoběh ukazovala kolem 400mgr
Na čem se pozastavil tak hodnata nasavaneho vzduchu (asi teplota?) po sešlápnutí plynu nestoupala bylo to kolem 17.1(něco kolem intercoleru?)
Když jsem se ho ptal na turbo tak mi říkal že tlačí 2.3(blbost ne?)
Jinak při testování sem se nedostal na 3 rychlost nad 3500 otacek spadlo to 4x do nouzáku...zajímá mě spíš co říkáte na tu požadovanou váhu ...není ta hodnota příliš nízká? děkuji všem kdo si tento moc nejasný popisek přečte

1.
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: 12.12.0.0
Verze dat: 20131014
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: User\038-906-018-AGR.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 038 906 018 GM
Systém a/nebo verze: 1,9l R4 EDC 0010SG 2162
Kódování: 00005
Číslo dílny: WSC 14501
VCID: 67DB84E405C44826359-4B32
3 závad nalezeno.
17958 - plnici tlak - regulacni odchylka
P1550 - 35-10 - - Sporadická
17552 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P1144 - 35-10 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická
17664 - cidlo teploty chladici kapaliny
P1256 - 35-00 - preruseni / zkrat na plus (G62)
Readiness: N/A ...TOTO JSOU ZAVADY CO TO NASLO!!!!!!!!!!
2.VÝPIS
Addresa 01: Motor (038 906 018 GM)
19:09:12
1323 /min Otacky motoru (G28)
245.0 mg/str hmotnost vzduchu pozadovano
375.0 mg/str hmotnost vzduchu aktualni
948.6 mbar tlak vzduchu (F96) BARO
989.4 mbar tlak v sani (aktualni) MAP (G71)
VÍC NEUMĚL !!!NEVĚDĚL ANI CO JE TO TEN KANAL 3,10,11. ASI Z TOHOTO NEBUDETE MOC MOUDŘÍ ŽE?
Jinak váha vzduchu na volnoběh ukazovala kolem 400mgr
Na čem se pozastavil tak hodnata nasavaneho vzduchu (asi teplota?) po sešlápnutí plynu nestoupala bylo to kolem 17.1(něco kolem intercoleru?)
Když jsem se ho ptal na turbo tak mi říkal že tlačí 2.3(blbost ne?)
Jinak při testování sem se nedostal na 3 rychlost nad 3500 otacek spadlo to 4x do nouzáku...zajímá mě spíš co říkáte na tu požadovanou váhu ...není ta hodnota příliš nízká? děkuji všem kdo si tento moc nejasný popisek přečte

vzdyt si stacilo dat "bloky dat" a tam vybrat ty kanaly nebo tak neco ne
podle verze mel urcite origo diag
doufam ze si mu nedal zadny penize
odkud jsi




odkud jsi
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Přátele cítam tu: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... a094a7d202
na foru ze ten nouzak muze byt take zpusoben zatuhlým obtokem(to je nějaký ventil(klapka)?kde ho najdu ? mohu necim pohnout a zkusit nějaký tahlo? nebo na tý baňce u turba ?
Mám obtokové turbo to uz víte:-)
Za chvíli se jdu podívat na ventil N75 všiml jsem si že konktor je oblepen takže tam někdo mohl něco dělat...jak zkusím jestli je N75 funkční aniž bych musel dávat jiný?
na foru ze ten nouzak muze byt take zpusoben zatuhlým obtokem(to je nějaký ventil(klapka)?kde ho najdu ? mohu necim pohnout a zkusit nějaký tahlo? nebo na tý baňce u turba ?
Mám obtokové turbo to uz víte:-)
Za chvíli se jdu podívat na ventil N75 všiml jsem si že konktor je oblepen takže tam někdo mohl něco dělat...jak zkusím jestli je N75 funkční aniž bych musel dávat jiný?
prostě na plus a minus tech konektoru?jurosdi píše:Ten ventil má v štekri dva piny. Napoj tam merák a musíš namerat 15 až 20 ohm.
Jinak rozdělal jsem tu izolačku a nemá to protikus k ogiginál konektoru(ten nacvakavaci...někdo s tím něco delal a nakonektoroval tam obyc konektory ...na plus kontaktu je ČERNOŽLUTÝ KÁBLÍK NA MÍNUS KONTAKTU HNĚDOŽLUTÝ?JE TO TAK SPRÁVNĚ?
dALŠÍ POZNÁVÁNÍ ...TAK JSEM ZKUSIL PODTLAK NA HADIČKÁCH K n75 ta co jde do banky tak drží podtlak (spravně?) ta do jde dozadu na turbo tak tou hadičkou normalně profoukávám ven a nasávam vzduch i zpět(je to normální?) když jí dole v turbu vyjmu a fouknu tak jí neprofouknu takže děravá není...děkuji