hadičky - obtokové turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

staci aj obycajna Vag 304 alebo 409 ak budu chyby urob screeny a ak vie logovat mozete rovno nalogovat kanal 3,10,11 na trojke mierne stupanie od 1500 plny plyn do 4000 ak to nespadne do nudze....pokial ten ventil nema oznacene pozicie tak Ti ja poradit neviem mozno niekto iny vie ako ma byt zapojeny popripade na druhom aute pozriet lebo aj na nete som nasiel viacej zapojeni....
Tdi
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

hiero píše:staci aj obycajna Vag 304 alebo 409 ak budu chyby urob screeny a ak vie logovat mozete rovno nalogovat kanal 3,10,11 na trojke mierne stupanie od 1500 plny plyn do 4000 ak to nespadne do nudze....pokial ten ventil nema oznacene pozicie tak Ti ja poradit neviem mozno niekto iny vie ako ma byt zapojeny popripade na druhom aute pozriet lebo aj na nete som nasiel viacej zapojeni....
bude to napsano z predu? tam okem nic nevidim
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hiero píše:staci aj obycajna Vag 304 alebo 409 ak budu chyby urob screeny a ak vie logovat mozete rovno nalogovat kanal 3,10,11....
co je na tom knále 3?
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

jestli si dobre pamatuju tak je tam vaha + egr
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

:D ako bolo pisane vaha a to zdovodu ze laboroval aj s vahou......
Tdi
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Ahoj tak mám po diagnostice ,ale jsem zklaman ...typek absolutně nevedel jak s tím zacházet tak mám jenom textak bez nějakych grafu popišu Vám je:


1.

VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: 12.12.0.0
Verze dat: 20131014
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: User\038-906-018-AGR.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 038 906 018 GM
Systém a/nebo verze: 1,9l R4 EDC 0010SG 2162
Kódování: 00005
Číslo dílny: WSC 14501
VCID: 67DB84E405C44826359-4B32
3 závad nalezeno.

17958 - plnici tlak - regulacni odchylka
P1550 - 35-10 - - Sporadická
17552 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P1144 - 35-10 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická
17664 - cidlo teploty chladici kapaliny
P1256 - 35-00 - preruseni / zkrat na plus (G62)

Readiness: N/A ...TOTO JSOU ZAVADY CO TO NASLO!!!!!!!!!!


2.VÝPIS


Addresa 01: Motor (038 906 018 GM)

19:09:12
1323 /min Otacky motoru (G28)
245.0 mg/str hmotnost vzduchu pozadovano
375.0 mg/str hmotnost vzduchu aktualni
948.6 mbar tlak vzduchu (F96) BARO
989.4 mbar tlak v sani (aktualni) MAP (G71)


VÍC NEUMĚL !!!NEVĚDĚL ANI CO JE TO TEN KANAL 3,10,11. ASI Z TOHOTO NEBUDETE MOC MOUDŘÍ ŽE?

Jinak váha vzduchu na volnoběh ukazovala kolem 400mgr
Na čem se pozastavil tak hodnata nasavaneho vzduchu (asi teplota?) po sešlápnutí plynu nestoupala bylo to kolem 17.1(něco kolem intercoleru?)
Když jsem se ho ptal na turbo tak mi říkal že tlačí 2.3(blbost ne?)


Jinak při testování sem se nedostal na 3 rychlost nad 3500 otacek spadlo to 4x do nouzáku...zajímá mě spíš co říkáte na tu požadovanou váhu ...není ta hodnota příliš nízká? děkuji všem kdo si tento moc nejasný popisek přečte
:roll:
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

vzdyt si stacilo dat "bloky dat" a tam vybrat ty kanaly nebo tak neco ne (LOL) podle verze mel urcite origo diag (LOL) (LOL) doufam ze si mu nedal zadny penize (wallbash)

odkud jsi
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

stres3d píše:vzdyt si stacilo dat "bloky dat" a tam vybrat ty kanaly nebo tak neco ne (LOL) podle verze mel urcite origo diag (LOL) (LOL) doufam ze si mu nedal zadny penize (wallbash)

odkud jsi
Nedal...má pry novou verzi no...Vychodni Cechy proc?
Nic jsi podle toho co jsem tam hodil za cisla nezjistil?
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Váha je teoreticky OK. Ale len pri nižších otáčkach. Stav pri plnej zátaži nemáme s čoho vyčítat. Podla chyby v motorovke by som sa zameral na ten N75. Možno by sa oplatila výmena od niekoho komu to šlape.
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

jurosdi píše:Váha je teoreticky OK. Ale len pri nižších otáčkach. Stav pri plnej zátaži nemáme s čoho vyčítat. Podla chyby v motorovke by som sa zameral na ten N75. Možno by sa oplatila výmena od niekoho komu to šlape.
dekuji za nazor ...;-) :)
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Neni tu nekdo z okoli vychodnich Cech? ze by jsme spojili hlavy dohromady a ma treba 66kw AGR? (LOL)

Zkusim tu diodu ale jeste ji tak sehnat:-) nema nekdo ?nezbyla?BAFFF 21? (noteeth)
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Přátele cítam tu: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... a094a7d202

na foru ze ten nouzak muze byt take zpusoben zatuhlým obtokem(to je nějaký ventil(klapka)?kde ho najdu ? mohu necim pohnout a zkusit nějaký tahlo? nebo na tý baňce u turba ?

Mám obtokové turbo to uz víte:-)
Za chvíli se jdu podívat na ventil N75 všiml jsem si že konktor je oblepen takže tam někdo mohl něco dělat...jak zkusím jestli je N75 funkční aniž bych musel dávat jiný?
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Ten ventil má v štekri dva piny. Napoj tam merák a musíš namerat 15 až 20 ohm.
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

jurosdi píše:Ten ventil má v štekri dva piny. Napoj tam merák a musíš namerat 15 až 20 ohm.
prostě na plus a minus tech konektoru?

Jinak rozdělal jsem tu izolačku a nemá to protikus k ogiginál konektoru(ten nacvakavaci...někdo s tím něco delal a nakonektoroval tam obyc konektory ...na plus kontaktu je ČERNOŽLUTÝ KÁBLÍK NA MÍNUS KONTAKTU HNĚDOŽLUTÝ?JE TO TAK SPRÁVNĚ?

dALŠÍ POZNÁVÁNÍ ...TAK JSEM ZKUSIL PODTLAK NA HADIČKÁCH K n75 ta co jde do banky tak drží podtlak (spravně?) ta do jde dozadu na turbo tak tou hadičkou normalně profoukávám ven a nasávam vzduch i zpět(je to normální?) když jí dole v turbu vyjmu a fouknu tak jí neprofouknu takže děravá není...děkuji
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Tá čo ide do banky musí držat podtlak.Tým máš istotu ,že banka nie je deravá.(ale v skutočnosti je tam tlak,ked dochádza k reguláci). Druhá hadička je priechodná,nakolko ústi do okruhu sania,kde je vyvinutý plniaci tlak. Pri vypnutom motore proste fúkaš do sania














ä
ä
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“