Stránka 4 z 10

Napsal: 06 dub 2015, 18:59
od dolar100
Neviem o tom zeby motor 96kW a 110kW bol nespolahlivy a ze by vela zral (noteeth)

Napsal: 06 dub 2015, 19:21
od Ferret
tak čo som tak viem od ľudí tak aj o 2l viac....

Napsal: 06 dub 2015, 19:50
od Poluxtroj
Tak to by jsi měli zalepit díru v nádrži,nebo si dat motor do pořádku ;)

Napsal: 06 dub 2015, 19:58
od Vici
tak nějak... ASZ 200 koní a jezdím za podobně jako rotačka.. když chci

Napsal: 06 dub 2015, 20:05
od sparco gti
Vici píše:tak nějak... ASZ 200 koní a jezdím za podobně jako rotačka.. když chci
presne tak aj ja :)

Napsal: 06 dub 2015, 20:30
od Ferret
ale netvrdte mi že mimo mesto dáte 3,9l/100km....
ALH 4x4 3,9l /100km na 30km úseku.....

Napsal: 06 dub 2015, 20:42
od sparco gti
mimo mesto 8km jazda 4,2l ako nic ;)

Napsal: 06 dub 2015, 20:48
od Ferret
neštvite ma :D ja som na 99% rozhodnutý pre ASV a vy tu do mňa hustíte PDčko :D grrrrr :D do prčic..... :D čo mám teraz robiť ? :D

Napsal: 06 dub 2015, 21:09
od Bumbaclot
kup si ASV a připrav si velkej balík peněz :D

Napsal: 06 dub 2015, 21:15
od Ferret
pozeral som po nete a 110kw sa dá za 4000+ splašiť..... 81kw od 2200+......
zdá sa mi proste veľa dať za 15ročné auto 4000+...... a hlavne to PD.... čo všade len každý nadáva, že sa poserie v PD jedna vec a spustí sa kolotoč ktorý už nezastavíš a s dielni nevyjdeš.....

Napsal: 06 dub 2015, 22:22
od Poluxtroj
Ferret píše:ale netvrdte mi že mimo mesto dáte 3,9l/100km....
ALH 4x4 3,9l /100km na 30km úseku.....
Už jsem to tu někde psal.Můj rekord je trasa 130km za 4.0l/100 po dojezdu celková průměrná a dokonce řídil kamarád,který jezdí na Hondách civic benzín.Několikrát jsem to zopakoval,ale na kratší vzdálenost.
Nechápu,kde berete bludy o kazivosti ASZ a ARL? (LOL)

Napsal: 07 dub 2015, 11:16
od TDI tech
Ferret píše::D ja Vám to vysvetlím...... proste kúpim 81kw aby som mal dobrú spotrebu a spoľahlivosť a vy mi poradíte ktoré komponentny, aké trysky, FMIC, soft a podobne dať....... ale zvyšovať sa výkon bude len do vtedy pokiaľ nestúpi spotreba o viac ako 1,5l -2l, potom stop..... proste koľko výkonu vytlačím ešte v rozumnej spotrebe tak toľko sa dá :)
totalny nezmysel :kol1:

Napsal: 07 dub 2015, 12:13
od standa123
TDI tech píše:
Ferret píše::D ja Vám to vysvetlím...... proste kúpim 81kw aby som mal dobrú spotrebu a spoľahlivosť a vy mi poradíte ktoré komponentny, aké trysky, FMIC, soft a podobne dať....... ale zvyšovať sa výkon bude len do vtedy pokiaľ nestúpi spotreba o viac ako 1,5l -2l, potom stop..... proste koľko výkonu vytlačím ešte v rozumnej spotrebe tak toľko sa dá :)
totalny nezmysel :kol1:

Presne tak. Bud chci upravovat a nebo jezdit na spotrebu. Pokud chces nizkou spotrebu a spolehlivost tak neres upravovani. Z hovna bic neupletes. Vzdycky musis neco obetovat. Kup rotacku, nech nachipovat a dal raci nic neres. Samozrejme jak pisou kluci da se jezdit na usporu i s upravenym autem. Ale to ty ze zacatku urcite nebudes a bude te to lakat tomu davat pod kotel.

Napsal: 07 dub 2015, 14:26
od vilozx6
TDI tech píše:Chalpec by sa mal rozmysliet, ze co vlastne. Pokial chce vynikajucu spotrebu a spolahlivost tak jednoznacne 1.9TDI rotacku. Pokial tuzi po vykone tak za mna jednoznacne 2.0TDI PD 16V najidealnejsie BKD, alebo AZV. Pretoze nema vyznam kupit rotacku a potom do nej nasypat 3000eur aby mal 200k (LOL)
Ja mám vynikajúcu spotrebu na rotačke. Pod 6,5l sa neviem dostať hoci chodím do 120km/hod. Kámoš ma PD a jazdi na 4,5litra, takže o tých spotrebách je to diskutabilne. Ako tu hore písali, ak spotreba tak AGR.

Napsal: 07 dub 2015, 15:59
od Ferret
Tak co som sondoval..... Na PD au sialene drahe diely.....len original vstreky 390e......pd je drahe az 4000 eura viac.....rotacku mam za nieco malo cez 2000 eur... A tie spotreby co pisete na pd sa mi zdaju neuveritelne lebo vsade inde pisu ludia ze pod 6.5 sa neda ist....ako urcite robi vela aj stav motora......