InterCooler na Mieru The End

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Bóďa píše:scream: To si fotil na posteli, ne? (noteeth)
Z tebe musí mít tvoje drahá taky radost. :D
(noteeth)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

no hned po tom, co sem vypiloval sváry. sem nemocnej tak si beru práci domu, aby mě to nebrzdilo:-) radost měla no. to jo.
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

Len pre info 400m za 16.27s, zraz Cerin Cacin BB.

Doterajsi osobny cas bol 16.67. Neboli idealne podmienky tak si myslim ze to bude este lepsie.

Prechipovane na 162k a 400.7Nm ale na automat je to moc, bude sa znizovat krutak na max 370Nm a vykon na cca 175k.
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

riki18 píše:Len pre info 400m za 16.27s, zraz Cerin Cacin BB.

Doterajsi osobny cas bol 16.67. Neboli idealne podmienky tak si myslim ze to bude este lepsie.

Prechipovane na 162k a 400.7Nm ale na automat je to moc, bude sa z
znizovat krutak na max 370Nm a vykon na cca 175k.
gratulacia k zlepseniu casu...ale musi ist pod 16...vitaj... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
forgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 čer 2007, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemsova,SK

Příspěvek od forgi »

Na automat dobrí čas Tiež si myslím že čas treba zlepšit Ber to ako vízvu aby si neostal stát Stále ti ostávaju trisky v zálohe teda ked nane našetríš Aj Cupru musím dohnat ktomu chipu ale to už bude moc rýchli a nebudem mu stačit
Takže pochvala!
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

forgi píše:Na automat dobrí čas Tiež si myslím že čas treba zlepšit Ber to ako vízvu aby si neostal stát Stále ti ostávaju trisky v zálohe teda ked nane našetríš Aj Cupru musím dohnat ktomu chipu ale to už bude moc rýchli a nebudem mu stačit
Takže pochvala!
ja ta musim k tym brzdam(v prvom rade)a potom palivova rampa,vstrekovače,klapka,palivovy ventil,a mozno honda civic coupe 1,5 z terasich 115 hp bude aj 130 hp...ale keby sa doviezla daka integra z USA,to by bolo kapku o inom... :-D ;) (rofl)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Keďže každý Topic by sa mal Ukončiť niakym záverom poprípade verdiktom tak aj tento ukončím. Takže píšem to z pohladu mojej osoby teda mechanika podotýkam nie majiteľa. Cooler Bol namontovaný, Trubky a hadice pospájané bez Netesností. Takže ďaľšou úlohou bolo Ten Cooler aj Využiť. Na začiatok Ubvediem, že som čistil turbo, sanie, kat je off, egr je off pluus náš Cooler. Bohužial nový software ktorý by optimálne využil Cooler a možnosti auta nedokážem upravyť (aj ked dúfam, že raz to budem robiť sám ) tak sme išli čipovať do Jednej bratislavskej firmy ktorá má dobre zvládnutý marketing (noteeth) zámerne som išiel s Rikim ja aby som Povedal ako si predstavujeme Software nižší krútiaci moment usadený do vyšších otáčok kvôli menšiemu namáhaniu automatu a turba ale zato s výkonom cca 180 HP prvé meranie cca 151 HP Druhé Po úprave 156 HP a 400 NM (crazy) automat začal chcípať na spiatočku proste bol to na neho veľký krúťak. Tento Extrémny krúťak a málo koní je podľa úpravcu spôsobené Zlým EGR alebo Zlou Váhou. Podotýkam EGR bol Zaslepený a Váha Mi Den Pred Tým ukazovala 1100 takže nerozumiem prečo sa úpravca takto vyjadril :roll: aj ked asi všetci vieme prečo ale nebudeme to rozoberať. Takže môj názor bol nájsť vhodného úpravcu a tejto úlohy sa bravúrne zhostil BH motor takže Brano dík síce to chvílu trvalo ale výsledný Efekt je taký, že auto ide v celej škále otáčok teda bezpečné predchádzanie a navyše nedochádza k nadmernému opotrebeniu turba ( ktoré pri predošklých 1,6 Baru malo asi dosť ) a prevodovky . Auto ma Veľmi dobré pružné zrýchlenie samozréjme podložíme grafom z brzdy a samozréjme aj meraním zrýchlenia. Je Pravda, že auto tak netlačí do sedačiek čo pri 400 NM bolo cítiť dosť razantne ale zato skutočný výkon je úplne niekde inde. Prevodvka si kvalty radí ako sa hovorí ako do maminy :-D . A ďaľšia Vec je to Skoro bez Dymu !!!!!! Toto Pripisujem Veľkému Cooleru teda kvalitnému spalovaniu. Možno To vypadá ako Promo ale toto sú moje pocity. Takže si myslím, že majiteľ passatu môže byť spokojný :) Spoločnými silami sme to dali dokopy takže cooler neni len ozdoba ale aj mocný nástroj ;) teda v spojení s dobrým čipom :) .
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

le si zabudol dodat ze predtym zatlacilo pri 2500 a pri 3500 zomrelo. teraz zatlaci pri 2000 /ale menej ako pri 2500 vtedy/ ale prevodovka preradi az pri 4500 rpm. teda az na maxime vykonu.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jen k tomu ic na elektrice se to až tak neprojevovalo, ale můžu potvrdit, že na mechanice se po namontování velkého ic kdy auto do té doby jezdilo s velkými vstřiky a 12mm hlavou a tlačilo do sedačky jako blázen, při tlaku turba max 1,3 baru a po namontování ic před nárazník se kouřivost zmenšila tak o 50%
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“