Bóďa píše:scream: To si fotil na posteli, ne?![]()
Z tebe musí mít tvoje drahá taky radost.
InterCooler na Mieru The End
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Len pre info 400m za 16.27s, zraz Cerin Cacin BB.
Doterajsi osobny cas bol 16.67. Neboli idealne podmienky tak si myslim ze to bude este lepsie.
Prechipovane na 162k a 400.7Nm ale na automat je to moc, bude sa znizovat krutak na max 370Nm a vykon na cca 175k.
Doterajsi osobny cas bol 16.67. Neboli idealne podmienky tak si myslim ze to bude este lepsie.
Prechipovane na 162k a 400.7Nm ale na automat je to moc, bude sa znizovat krutak na max 370Nm a vykon na cca 175k.
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm
Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
)
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
gratulacia k zlepseniu casu...ale musi ist pod 16...vitaj...riki18 píše:Len pre info 400m za 16.27s, zraz Cerin Cacin BB.
Doterajsi osobny cas bol 16.67. Neboli idealne podmienky tak si myslim ze to bude este lepsie.
Prechipovane na 162k a 400.7Nm ale na automat je to moc, bude sa z
znizovat krutak na max 370Nm a vykon na cca 175k.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
ja ta musim k tym brzdam(v prvom rade)a potom palivova rampa,vstrekovače,klapka,palivovy ventil,a mozno honda civic coupe 1,5 z terasich 115 hp bude aj 130 hp...ale keby sa doviezla daka integra z USA,to by bolo kapku o inom...forgi píše:Na automat dobrí čas Tiež si myslím že čas treba zlepšit Ber to ako vízvu aby si neostal stát Stále ti ostávaju trisky v zálohe teda ked nane našetríš Aj Cupru musím dohnat ktomu chipu ale to už bude moc rýchli a nebudem mu stačit
Takže pochvala!
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Keďže každý Topic by sa mal Ukončiť niakym záverom poprípade verdiktom tak aj tento ukončím. Takže píšem to z pohladu mojej osoby teda mechanika podotýkam nie majiteľa. Cooler Bol namontovaný, Trubky a hadice pospájané bez Netesností. Takže ďaľšou úlohou bolo Ten Cooler aj Využiť. Na začiatok Ubvediem, že som čistil turbo, sanie, kat je off, egr je off pluus náš Cooler. Bohužial nový software ktorý by optimálne využil Cooler a možnosti auta nedokážem upravyť (aj ked dúfam, že raz to budem robiť sám ) tak sme išli čipovať do Jednej bratislavskej firmy ktorá má dobre zvládnutý marketing
zámerne som išiel s Rikim ja aby som Povedal ako si predstavujeme Software nižší krútiaci moment usadený do vyšších otáčok kvôli menšiemu namáhaniu automatu a turba ale zato s výkonom cca 180 HP prvé meranie cca 151 HP Druhé Po úprave 156 HP a 400 NM
automat začal chcípať na spiatočku proste bol to na neho veľký krúťak. Tento Extrémny krúťak a málo koní je podľa úpravcu spôsobené Zlým EGR alebo Zlou Váhou. Podotýkam EGR bol Zaslepený a Váha Mi Den Pred Tým ukazovala 1100 takže nerozumiem prečo sa úpravca takto vyjadril
aj ked asi všetci vieme prečo ale nebudeme to rozoberať. Takže môj názor bol nájsť vhodného úpravcu a tejto úlohy sa bravúrne zhostil BH motor takže Brano dík síce to chvílu trvalo ale výsledný Efekt je taký, že auto ide v celej škále otáčok teda bezpečné predchádzanie a navyše nedochádza k nadmernému opotrebeniu turba ( ktoré pri predošklých 1,6 Baru malo asi dosť ) a prevodovky . Auto ma Veľmi dobré pružné zrýchlenie samozréjme podložíme grafom z brzdy a samozréjme aj meraním zrýchlenia. Je Pravda, že auto tak netlačí do sedačiek čo pri 400 NM bolo cítiť dosť razantne ale zato skutočný výkon je úplne niekde inde. Prevodvka si kvalty radí ako sa hovorí ako do maminy
. A ďaľšia Vec je to Skoro bez Dymu !!!!!! Toto Pripisujem Veľkému Cooleru teda kvalitnému spalovaniu. Možno To vypadá ako Promo ale toto sú moje pocity. Takže si myslím, že majiteľ passatu môže byť spokojný
Spoločnými silami sme to dali dokopy takže cooler neni len ozdoba ale aj mocný nástroj
teda v spojení s dobrým čipom
.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
jen k tomu ic na elektrice se to až tak neprojevovalo, ale můžu potvrdit, že na mechanice se po namontování velkého ic kdy auto do té doby jezdilo s velkými vstřiky a 12mm hlavou a tlačilo do sedačky jako blázen, při tlaku turba max 1,3 baru a po namontování ic před nárazník se kouřivost zmenšila tak o 50%