VW Lupo vs. Porsche 580PS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Jaký výkon motoru tam tedy je? Znáte i výkon jen na obyč naftu?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Holz-tdi píše:Jednu zvláštní: spočítal (nebo jinak zjistil) někdo, kolik koní je zapotřebí k vyrovnání váhového rozdílu 100kg.
Aby to bylo srozumitelnější: o kolik koní bych musel mít víc, abych zajel na sprintu stejný čas, když si s sebou vezmu 100kg těžkého kamoše?
Myslim, že by to částečně naznačilo možnosti lehčích, byť méně upravených aut. Můj názor je okolo 25koní. Čao.
no to bych rekl min, protoze podle tohodle vzorce bych musel mit o 125koni vic nez boda v mem bejvalem zlataku abych jezdil stejny casy jako on ;)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Holz-tdi píše:Jednu zvláštní: spočítal (nebo jinak zjistil) někdo, kolik koní je zapotřebí k vyrovnání váhového rozdílu 100kg.
Aby to bylo srozumitelnější: o kolik koní bych musel mít víc, abych zajel na sprintu stejný čas, když si s sebou vezmu 100kg těžkého kamoše?
Myslim, že by to částečně naznačilo možnosti lehčích, byť méně upravených aut. Můj názor je okolo 25koní. Čao.

Tohle by mě taky celkem zajímalo. :D
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

BH motor píše:
scream píše:hm, až na to, že to byl sprint na 320m.
myslim ze asi nie. islo sa 400 lebo aj ostatne kary mali taky 400 m cas

je tam napsano start-cíl 320 metrů
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

chalani, neviem ako ste na tom z fyziky, no asi poslabsie. Najprv si musite urcit aky cas na tych 400 metrom chcete ist a potom uvazovat o zatazi, pripadne o 100kg kamosovi naviac.
Len pre porovnanie, Lupo ide na cistej nafte cas okolo 13 sekund, z nitrom momentalne okolo 12 sekund. Rozdiel vo vykone je cca 100 PS. Pri coraz nizsich casoch poziadavka na vykon samozrejme narasta, no väcsiu vahu zacinaju mat ine faktory, ako napr. trakcia, reakcie vodica atd.
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Právě proto, že jsem na fyziku slabší, proto se tady ptám. Ze školy jsem už 30 let, myslím že uznáte, že nemůžu umět vše. Čao.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

mvolesko píše:
Holz-tdi píše:Jednu zvláštní: spočítal (nebo jinak zjistil) někdo, kolik koní je zapotřebí k vyrovnání váhového rozdílu 100kg.
Aby to bylo srozumitelnější: o kolik koní bych musel mít víc, abych zajel na sprintu stejný čas, když si s sebou vezmu 100kg těžkého kamoše?
Myslim, že by to částečně naznačilo možnosti lehčích, byť méně upravených aut. Můj názor je okolo 25koní. Čao.
no to bych rekl min, protoze podle tohodle vzorce bych musel mit o 125koni vic nez boda v mem bejvalem zlataku abych jezdil stejny casy jako on ;)
Nemůžeš srovnávat čtyřkolku s dvoukolkou.
S těžší čtyřkolkou budeš mít lepší start i při menším výkonu. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Bóďa píše:
mvolesko píše:
Holz-tdi píše:Jednu zvláštní: spočítal (nebo jinak zjistil) někdo, kolik koní je zapotřebí k vyrovnání váhového rozdílu 100kg.
Aby to bylo srozumitelnější: o kolik koní bych musel mít víc, abych zajel na sprintu stejný čas, když si s sebou vezmu 100kg těžkého kamoše?
Myslim, že by to částečně naznačilo možnosti lehčích, byť méně upravených aut. Můj názor je okolo 25koní. Čao.
no to bych rekl min, protoze podle tohodle vzorce bych musel mit o 125koni vic nez boda v mem bejvalem zlataku abych jezdil stejny casy jako on ;)
Nemůžeš srovnávat čtyřkolku s dvoukolkou.
S těžší čtyřkolkou budeš mít lepší start i při menším výkonu. ;)
jj to jo ale na suchu pri sprintu je 4x4 spis nevyhoda jak se ukazuje v praxi :) navic kdyz maj predokolky slicky

4x4 je ideal na 200m a na mokry sprinty

jeste kdyz mel GIV holz (???HP) a ja GII(179.5HP), tak na 400m jsem ho predjel ale treba v brezne jak to bylo kradsi uz jsem ho predjet nedokazal :)

jinak 100kg = 10-12koni si myslim ja, ale rozhodne to neni linearni umera
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Pikaso
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 25 led 2006, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Pikaso »

Pánové nechci nějak rýpat,ale Lupo má jezdit v kategorii speciál neboť se seriovým autem nemá nic společného.Jestli se pletu nechť tedy přijede na
Mimoň po vlastní ose v normálním provozu a na značkách s platnou technickou a emisemi, potom se mu rád omluvím.Howg.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

svatá pravda, ale ani bych nepomyslel na to, že jezdí mezi normalníma autama
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

scream píše:svatá pravda, ale ani bych nepomyslel na to, že jezdí mezi normalníma autama
pokial ja viem tak ano,ma SPZ,STK,EK... :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Hmmmmm vidim ako sa trasiete že by ste prisli o svoje poharove umiestnenia........pomaly každy s kazdym sa tam pozna tak to už nie je sutaž ale len rozdelovanie poharov........je to max. 6 mien ktore sa navzajom menia.....a ked ma prist konkurencia tak samozrejme vsetci proti tomu........u mna pokial ma auto SPZ, STK, EK splna vsetky predpisy tak no comment o emisiach by som radsel pomlcal lebo to co som videl napr na vente bola dymovnica v celom rozsahu otacok.....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Pikaso píše:Pánové nechci nějak rýpat,ale Lupo má jezdit v kategorii speciál neboť se seriovým autem nemá nic společného.Jestli se pletu nechť tedy přijede na
Mimoň po vlastní ose v normálním provozu a na značkách s platnou technickou a emisemi, potom se mu rád omluvím.Howg.
Pikaso: Emisieeeee dobry zaciatok......
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

na carate to bolo pekne vidiet ako sa chlapci tunery na EVO, SUBARU nevedeli zmierit s tým že im dizel naložil viac ako 1sek........tiež total prekopane auta od spec. kovanych piestov, ojnice, vrtany blok, specialne turba, Motec, spec. intercooler, nasavanie, vyfuk.......chlapci zainvestovali a aj tak ich dostalo auto z obyč. seriovym blokom motora ASZ 130PD z vahou niekde okolo 1200kg......naviac ich sklamal aj legendarny podvozok, medzinapravove diferencialy.......či už to bolo Subaru alebo EVo obe auta patria medzi najladenejsie auta po celom svete....... neviem si ani predstavit zobrat a poladit motor V6 2.5, 2.7 alebo 3.0 to by už bolo za hranicami zmyslania zvlast ak by to bolo v podvozku AUDI.....
...to be or not to be... - faster
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Pikaso píše:Pánové nechci nějak rýpat,ale Lupo má jezdit v kategorii speciál neboť se seriovým autem nemá nic společného.Jestli se pletu nechť tedy přijede na
Mimoň po vlastní ose v normálním provozu a na značkách s platnou technickou a emisemi, potom se mu rád omluvím.Howg.
Ked k tomu ospravedlneniu prihodis este aj nejaku dobru flasticku, tak do Mimonu rad pridem s Lupom po svojej osi. Lupo ma cely podvozok na Bilsteine a nie je to uplne pohodlne jazdenie z Tatier za Prahu, no da sa to zvladnut. Minuleho roku chodilo na vsetky sprinty iba po svojich, ja osobne som bol na nom aj dvakrat vo Warszawe, prislo same aj na autosalon do Nitri a do Bratislavy. Lupo ma ŠPZ, emisie a aj STK!!!!!!!
K tym emisijam, su uplne bez problemov a oficialne, treba si pozriet, ze Lupo nie je ziadny NO SMOKE-NO FAN. Podla mna auto co moc dymi nejede a tak robievam softy aj beznym zakaznikom. Na brzde sa vzdy vsetko ukaze!!!! A my uz mame 2 x maha LPS 3000 v BA a vo Zvolene
S Lupom jazdim bezne skoro kazdy den po Tatrach a dost casto aj v Bratislave, kde po veceroch nahanam nadupanych frajerov. Lupko si uz aj zarobilo nemale peniaze na nocnych neoficialnych sprintoch, kde ficia samozrejme aj sazky. Kto si dalej mysli, ze to je iba dragster na 400metrov, bud je zaujaty proti nam, alebo sa jednoducho boji. Koli Mimonu som ja a kolega musel posunut dovolenku a mame to fakt daleko. Pokial nas budu chciet dat fakt do specialov, kde si myslim, ze sa tiez nestratime, tak asi pojdeme radsej na tu planovanu dovolenku. Dufam, ze to pochopite.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“