VW Lupo vs. Porsche 580PS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no to bych rekl min, protoze podle tohodle vzorce bych musel mit o 125koni vic nez boda v mem bejvalem zlataku abych jezdil stejny casy jako onHolz-tdi píše:Jednu zvláštní: spočítal (nebo jinak zjistil) někdo, kolik koní je zapotřebí k vyrovnání váhového rozdílu 100kg.
Aby to bylo srozumitelnější: o kolik koní bych musel mít víc, abych zajel na sprintu stejný čas, když si s sebou vezmu 100kg těžkého kamoše?
Myslim, že by to částečně naznačilo možnosti lehčích, byť méně upravených aut. Můj názor je okolo 25koní. Čao.
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Holz-tdi píše:Jednu zvláštní: spočítal (nebo jinak zjistil) někdo, kolik koní je zapotřebí k vyrovnání váhového rozdílu 100kg.
Aby to bylo srozumitelnější: o kolik koní bych musel mít víc, abych zajel na sprintu stejný čas, když si s sebou vezmu 100kg těžkého kamoše?
Myslim, že by to částečně naznačilo možnosti lehčích, byť méně upravených aut. Můj názor je okolo 25koní. Čao.
Tohle by mě taky celkem zajímalo.
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
chalani, neviem ako ste na tom z fyziky, no asi poslabsie. Najprv si musite urcit aky cas na tych 400 metrom chcete ist a potom uvazovat o zatazi, pripadne o 100kg kamosovi naviac.
Len pre porovnanie, Lupo ide na cistej nafte cas okolo 13 sekund, z nitrom momentalne okolo 12 sekund. Rozdiel vo vykone je cca 100 PS. Pri coraz nizsich casoch poziadavka na vykon samozrejme narasta, no väcsiu vahu zacinaju mat ine faktory, ako napr. trakcia, reakcie vodica atd.
Len pre porovnanie, Lupo ide na cistej nafte cas okolo 13 sekund, z nitrom momentalne okolo 12 sekund. Rozdiel vo vykone je cca 100 PS. Pri coraz nizsich casoch poziadavka na vykon samozrejme narasta, no väcsiu vahu zacinaju mat ine faktory, ako napr. trakcia, reakcie vodica atd.
Nemůžeš srovnávat čtyřkolku s dvoukolkou.mvolesko píše:no to bych rekl min, protoze podle tohodle vzorce bych musel mit o 125koni vic nez boda v mem bejvalem zlataku abych jezdil stejny casy jako onHolz-tdi píše:Jednu zvláštní: spočítal (nebo jinak zjistil) někdo, kolik koní je zapotřebí k vyrovnání váhového rozdílu 100kg.
Aby to bylo srozumitelnější: o kolik koní bych musel mít víc, abych zajel na sprintu stejný čas, když si s sebou vezmu 100kg těžkého kamoše?
Myslim, že by to částečně naznačilo možnosti lehčích, byť méně upravených aut. Můj názor je okolo 25koní. Čao.
S těžší čtyřkolkou budeš mít lepší start i při menším výkonu.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
jj to jo ale na suchu pri sprintu je 4x4 spis nevyhoda jak se ukazuje v praxiBóďa píše:Nemůžeš srovnávat čtyřkolku s dvoukolkou.mvolesko píše:no to bych rekl min, protoze podle tohodle vzorce bych musel mit o 125koni vic nez boda v mem bejvalem zlataku abych jezdil stejny casy jako onHolz-tdi píše:Jednu zvláštní: spočítal (nebo jinak zjistil) někdo, kolik koní je zapotřebí k vyrovnání váhového rozdílu 100kg.
Aby to bylo srozumitelnější: o kolik koní bych musel mít víc, abych zajel na sprintu stejný čas, když si s sebou vezmu 100kg těžkého kamoše?
Myslim, že by to částečně naznačilo možnosti lehčích, byť méně upravených aut. Můj názor je okolo 25koní. Čao.
S těžší čtyřkolkou budeš mít lepší start i při menším výkonu.
4x4 je ideal na 200m a na mokry sprinty
jeste kdyz mel GIV holz (???HP) a ja GII(179.5HP), tak na 400m jsem ho predjel ale treba v brezne jak to bylo kradsi uz jsem ho predjet nedokazal
jinak 100kg = 10-12koni si myslim ja, ale rozhodne to neni linearni umera
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Hmmmmm vidim ako sa trasiete že by ste prisli o svoje poharove umiestnenia........pomaly každy s kazdym sa tam pozna tak to už nie je sutaž ale len rozdelovanie poharov........je to max. 6 mien ktore sa navzajom menia.....a ked ma prist konkurencia tak samozrejme vsetci proti tomu........u mna pokial ma auto SPZ, STK, EK splna vsetky predpisy tak no comment o emisiach by som radsel pomlcal lebo to co som videl napr na vente bola dymovnica v celom rozsahu otacok.....
...to be or not to be... - faster
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Pikaso: Emisieeeee dobry zaciatok......Pikaso píše:Pánové nechci nějak rýpat,ale Lupo má jezdit v kategorii speciál neboť se seriovým autem nemá nic společného.Jestli se pletu nechť tedy přijede na
Mimoň po vlastní ose v normálním provozu a na značkách s platnou technickou a emisemi, potom se mu rád omluvím.Howg.
...to be or not to be... - faster
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
na carate to bolo pekne vidiet ako sa chlapci tunery na EVO, SUBARU nevedeli zmierit s tým že im dizel naložil viac ako 1sek........tiež total prekopane auta od spec. kovanych piestov, ojnice, vrtany blok, specialne turba, Motec, spec. intercooler, nasavanie, vyfuk.......chlapci zainvestovali a aj tak ich dostalo auto z obyč. seriovym blokom motora ASZ 130PD z vahou niekde okolo 1200kg......naviac ich sklamal aj legendarny podvozok, medzinapravove diferencialy.......či už to bolo Subaru alebo EVo obe auta patria medzi najladenejsie auta po celom svete....... neviem si ani predstavit zobrat a poladit motor V6 2.5, 2.7 alebo 3.0 to by už bolo za hranicami zmyslania zvlast ak by to bolo v podvozku AUDI.....
...to be or not to be... - faster
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Ked k tomu ospravedlneniu prihodis este aj nejaku dobru flasticku, tak do Mimonu rad pridem s Lupom po svojej osi. Lupo ma cely podvozok na Bilsteine a nie je to uplne pohodlne jazdenie z Tatier za Prahu, no da sa to zvladnut. Minuleho roku chodilo na vsetky sprinty iba po svojich, ja osobne som bol na nom aj dvakrat vo Warszawe, prislo same aj na autosalon do Nitri a do Bratislavy. Lupo ma ŠPZ, emisie a aj STK!!!!!!!Pikaso píše:Pánové nechci nějak rýpat,ale Lupo má jezdit v kategorii speciál neboť se seriovým autem nemá nic společného.Jestli se pletu nechť tedy přijede na
Mimoň po vlastní ose v normálním provozu a na značkách s platnou technickou a emisemi, potom se mu rád omluvím.Howg.
K tym emisijam, su uplne bez problemov a oficialne, treba si pozriet, ze Lupo nie je ziadny NO SMOKE-NO FAN. Podla mna auto co moc dymi nejede a tak robievam softy aj beznym zakaznikom. Na brzde sa vzdy vsetko ukaze!!!! A my uz mame 2 x maha LPS 3000 v BA a vo Zvolene
S Lupom jazdim bezne skoro kazdy den po Tatrach a dost casto aj v Bratislave, kde po veceroch nahanam nadupanych frajerov. Lupko si uz aj zarobilo nemale peniaze na nocnych neoficialnych sprintoch, kde ficia samozrejme aj sazky. Kto si dalej mysli, ze to je iba dragster na 400metrov, bud je zaujaty proti nam, alebo sa jednoducho boji. Koli Mimonu som ja a kolega musel posunut dovolenku a mame to fakt daleko. Pokial nas budu chciet dat fakt do specialov, kde si myslim, ze sa tiez nestratime, tak asi pojdeme radsej na tu planovanu dovolenku. Dufam, ze to pochopite.