Felicia 1.9 D startování

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Já myslim Marku, že by ses měl trochu omluvit. Za ty mé kraviny, jak píšeš. Jsi dobrý teoretik, ale asi moc čteš. ;)
Petan19
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 09 lis 2007, 19:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Petan19 »

Zdra kluci,sem majitelem naftové feldy a také mám problém s teplými starty a co sem se tu dočetl tak asi nejjednoduší řešení je dát tam čidlo se žlutým pruhem.Je vidět že tomu tady rozumíte víc než já,tak se chci zeptat zda tomu nějak nemůžu ublížit.Nechci zatím kupovat nový startér za několik tisíc.
Felicia 1.9D r.v.98
Renault 11 1.6D
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Startér to neřeší. Buď žluté, nebo odpor.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 336
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

Já ted dělal to samé.Teplá felina 1,9d nechtěla chytat.Na studenej motor nebo po odpojení konektoru u tepl. čidla chytla na drcnutí.tak jsem tam dal nový origo čidlo -zelený a je vše jak ma být.chytá i na teplej na škubnutí.Holt odešlo tepl.čidlo a nemusel jsem tam ani to žluté dávat.A to před tím to auto bylo ve škodováckém servisu a tam měnili startér,nový rozvody,zkoušeli rovnat hlavu :? a stálo to prej asi 15000 a výsledek žádný.Občas mi přijde že v servisech nehledají poruchy ale bezmyšlenkovitě mění a mění. (wallbash)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Rok výroby 1998, na motor se krom běžné údržby nešáhlo.
http://cafe.mujsob.cz/file.php?3,file=1334

Ještě jsem z něj na dálnici dostal tacho 170 km/h
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 336
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

taky hezká porce kilometrů :-D
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Poděbrad

Příspěvek od radano »

Ahoj taky jsme měly ty stejné problémy jak se tady popisuji u fel.1.9 d a doma jsem to vyřešil tak že jsem malinko přidal" fora" a motor startoje skvěle jak studený, tak horkyý, ale i trošku vychladlý, jak se tady popisuje baterie je 70AH a startér trošinku slabší i po výměně věnce uhlíků a pouzder. A nepřijde mi že by to byla multikára ani Zetor ;) A akcelerace je také lepší. Kolega z práce měl stejné problémy jako já. Udělaly jsme to stejné jako u naši feldy a také se mu razantně zlepšily starty.
Petan19
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 09 lis 2007, 19:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Petan19 »

jak se tedy přidává nedo ubírá předvstřik? (fóra)?
Felicia 1.9D r.v.98
Renault 11 1.6D
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Poděbrad

Příspěvek od radano »

Rozděláš plastový kryt rozvodů a na čerpadle jsou tři šrouby M8 ty povolíš a kousek otočíš se středovou maticí čerpadla, ale opravdu jen malinko. Když s ní pootočíš po směru otáčení tak bude motor "tvrdší" tzn bude mít většího fora a proti směru otáčení motoru bude měkší, bude mít pozdější předvstřik.
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od nebulus »

Na mojej felde je teplotné čidlo so zeleným pruhom. Auto žhavý vždy bez ohľadu na teplotu. A bez žhavenia snáď naskočí iba úplne tesne po vypnutí. Po plnom nažhavení ale vždy naskočí hneď, pri teplom motore stačí požhaviť pár sekúnd a po pár otáčkach štartéra chytí. Čo je lepšie: trápiť žhaviče, alebo štartér?
spider.20
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 10 srp 2008, 21:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Špindlerův Mlýn

Příspěvek od spider.20 »

Díky Markovi77 za perfektní výklad, řešil jsem to u bráchovi Feldy, moje prosté řešení, udělal jsem vypínač do interiéru na napájení čidla, takže pokud je motor v kritické teploně a nechytá, stačí vypnout čidlo, teplota spadne dolů a už žhaví... po nastartování zase zapnout :)
tomsuva
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 říj 2007, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek od tomsuva »

ahoj ,když jsem měl feldu1,9 tak mi taky chytala super studená ale teplá velmi špatně a dlouho, nechal jsem předělat žhavení aby to pokaždé žhavilo- ale zároven šel pokaždý i sytič s tim žhavením, ale chytala super, no a potom jsem musel vyměnit vstřikovací čerpadlo, prostě lucas odešel- dali jsme tam bosch a bylo po problému chytala jako kule jak teplá i studená, menší spotřeba a dalo se čerpadlo nastavit jak jsem chtel, otáčky množství nafty ap. takže si myslim že ty špatný studený starty-jsem tedy o tom přesvědčen dělal ten LUCAS
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

takže si myslim že ty špatný studený starty-jsem tedy o tom přesvědčen dělal ten LUCAS
To je jako když Ti uchází píchlá pneumatika zn. Barum. Vyměmíš ji za Continental a už to neuchází. Z toho jednoznačně vychází, že ucházení způsoboval ten BARUM.
Lucas je jeden systém, Bosch je druhej systém. Pokud chodí tak jak má, není mezi nimi měřitelný rozdíl. Třeba Peugeot používal oba systémy, Renault a Fiat to samé. Vzhledem k tomu, že pro motor Feldy bylo vyvinuto čerpadlo Lucas, dalo by se předpokládat, že bude pásnout lépe, než Bosch z Golfa.
Když budu upřímný, tak mám taky raději Bosche. Na druhou stranu moje zkušenosti s Feliciemi (máme pátou) a Lucasama jsou ale dobré. Pokud je čerpadlo po smrti, tak to bude startovat a jezdit na draka ať má jakou chce značku.
Bosch, cos tam namontoval je jednodušší, má v podstatě jenom odstředivý regulátor. Lucas má elektronicky řízené nastavování předvstřiku, plného zatížení a volnoběžných otáček studeného motoru, navíc je do toho reg. systému ještě zakomponován AGR ventil. Ze svorky W alternátoru má systém přesnou informaci o otáčkách, je v tom i slušně fungující immobilizer.Tohle vše by mělo přispět k nižším emisím a k příznivější spotřebě. Bohužel při složitějším zařízení je i větší pravděpodobnost poruchy některého komponentu.
Poku jsou nějaké problémy, tak bych radil nejdříve zkontrolovat správné nastavené rozvodů, zdiagnostikovat jednotku čerpadla, snímač teploty pro jednotku a teprve pokud se neodhalí příčina uvažovat o přechodu na Boschácké čerpadlo.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
tomsuva
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 říj 2007, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek od tomsuva »

auto už jsem prodal a jezdilo bez problémů, akorát to čerpadlo jsme měnili pro to že za opravu toho lucase chteli od 4-8000 podlo toho co s tím bude , starší lucas byl k nesehnání a tak jsem tam dal bosch ktrý sem kopil za 4000 ui s trubkama a držákem
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mám 433.000 na levou ruku mám tlačítko a spínám relátko žhavení, kdyby se ji nechtělo tak ji pomohu do cvalu, metr drátu a tlačítko na 35 korun :-D miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“