
Felicia 1.9 D startování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdra kluci,sem majitelem naftové feldy a také mám problém s teplými starty a co sem se tu dočetl tak asi nejjednoduší řešení je dát tam čidlo se žlutým pruhem.Je vidět že tomu tady rozumíte víc než já,tak se chci zeptat zda tomu nějak nemůžu ublížit.Nechci zatím kupovat nový startér za několik tisíc.
Felicia 1.9D r.v.98
Renault 11 1.6D
Renault 11 1.6D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 336
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Já ted dělal to samé.Teplá felina 1,9d nechtěla chytat.Na studenej motor nebo po odpojení konektoru u tepl. čidla chytla na drcnutí.tak jsem tam dal nový origo čidlo -zelený a je vše jak ma být.chytá i na teplej na škubnutí.Holt odešlo tepl.čidlo a nemusel jsem tam ani to žluté dávat.A to před tím to auto bylo ve škodováckém servisu a tam měnili startér,nový rozvody,zkoušeli rovnat hlavu
a stálo to prej asi 15000 a výsledek žádný.Občas mi přijde že v servisech nehledají poruchy ale bezmyšlenkovitě mění a mění. 


Rok výroby 1998, na motor se krom běžné údržby nešáhlo.
http://cafe.mujsob.cz/file.php?3,file=1334
Ještě jsem z něj na dálnici dostal tacho 170 km/h
http://cafe.mujsob.cz/file.php?3,file=1334
Ještě jsem z něj na dálnici dostal tacho 170 km/h
Ahoj taky jsme měly ty stejné problémy jak se tady popisuji u fel.1.9 d a doma jsem to vyřešil tak že jsem malinko přidal" fora" a motor startoje skvěle jak studený, tak horkyý, ale i trošku vychladlý, jak se tady popisuje baterie je 70AH a startér trošinku slabší i po výměně věnce uhlíků a pouzder. A nepřijde mi že by to byla multikára ani Zetor
A akcelerace je také lepší. Kolega z práce měl stejné problémy jako já. Udělaly jsme to stejné jako u naši feldy a také se mu razantně zlepšily starty.

Rozděláš plastový kryt rozvodů a na čerpadle jsou tři šrouby M8 ty povolíš a kousek otočíš se středovou maticí čerpadla, ale opravdu jen malinko. Když s ní pootočíš po směru otáčení tak bude motor "tvrdší" tzn bude mít většího fora a proti směru otáčení motoru bude měkší, bude mít pozdější předvstřik.
Na mojej felde je teplotné čidlo so zeleným pruhom. Auto žhavý vždy bez ohľadu na teplotu. A bez žhavenia snáď naskočí iba úplne tesne po vypnutí. Po plnom nažhavení ale vždy naskočí hneď, pri teplom motore stačí požhaviť pár sekúnd a po pár otáčkach štartéra chytí. Čo je lepšie: trápiť žhaviče, alebo štartér?
ahoj ,když jsem měl feldu1,9 tak mi taky chytala super studená ale teplá velmi špatně a dlouho, nechal jsem předělat žhavení aby to pokaždé žhavilo- ale zároven šel pokaždý i sytič s tim žhavením, ale chytala super, no a potom jsem musel vyměnit vstřikovací čerpadlo, prostě lucas odešel- dali jsme tam bosch a bylo po problému chytala jako kule jak teplá i studená, menší spotřeba a dalo se čerpadlo nastavit jak jsem chtel, otáčky množství nafty ap. takže si myslim že ty špatný studený starty-jsem tedy o tom přesvědčen dělal ten LUCAS
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
To je jako když Ti uchází píchlá pneumatika zn. Barum. Vyměmíš ji za Continental a už to neuchází. Z toho jednoznačně vychází, že ucházení způsoboval ten BARUM.takže si myslim že ty špatný studený starty-jsem tedy o tom přesvědčen dělal ten LUCAS
Lucas je jeden systém, Bosch je druhej systém. Pokud chodí tak jak má, není mezi nimi měřitelný rozdíl. Třeba Peugeot používal oba systémy, Renault a Fiat to samé. Vzhledem k tomu, že pro motor Feldy bylo vyvinuto čerpadlo Lucas, dalo by se předpokládat, že bude pásnout lépe, než Bosch z Golfa.
Když budu upřímný, tak mám taky raději Bosche. Na druhou stranu moje zkušenosti s Feliciemi (máme pátou) a Lucasama jsou ale dobré. Pokud je čerpadlo po smrti, tak to bude startovat a jezdit na draka ať má jakou chce značku.
Bosch, cos tam namontoval je jednodušší, má v podstatě jenom odstředivý regulátor. Lucas má elektronicky řízené nastavování předvstřiku, plného zatížení a volnoběžných otáček studeného motoru, navíc je do toho reg. systému ještě zakomponován AGR ventil. Ze svorky W alternátoru má systém přesnou informaci o otáčkách, je v tom i slušně fungující immobilizer.Tohle vše by mělo přispět k nižším emisím a k příznivější spotřebě. Bohužel při složitějším zařízení je i větší pravděpodobnost poruchy některého komponentu.
Poku jsou nějaké problémy, tak bych radil nejdříve zkontrolovat správné nastavené rozvodů, zdiagnostikovat jednotku čerpadla, snímač teploty pro jednotku a teprve pokud se neodhalí příčina uvažovat o přechodu na Boschácké čerpadlo.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33811
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice