Auto pro přítelkyni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ke mě jezdí třeba lupo dá se řáct stejné jak polo, deset let zakoupeno v německu, běžný servis a stk, závady, teklo čidlo oleje, lanko na přední kapotu, nějaký vypinač, ale koupeno v německu v ok stavu a pokračuje se v tom,
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

slovacek.milos píše:
Kolix píše:Být tebou, tak do toho HTP nejdu ;)

Jak už psali jiní, MPi je nic moc, spíš nic a 16V není špatný, ale berou dost oleje, jsou kousky co berou oleje jako by to byl dvoutakt, a to myslím vážně ;)

Moc na výběr nemáš že? (noteeth)

Nejlepší na spolehlivost je diesel, to že bude jezdit km který bude jezdit, bych neřešil...Nemá to dpf tak co.
Většina lidí to neřeší a jezdí...ty prostě vyměníš olej dřív jako prevenci a je to ;)
já těch 16V mám víc, za poslední období lehký potkan, brutální potkan, co se týče oleje tak gufera na vačkách a zachcané rozvody, pak ventildekl a čidlo oleje tudy mizel hodně olej, jinak kolem oleje nic neřeším
Proč se to potkalo? Snad jedině že nebyly měněný rozvody,,..

Olej to nejvíc bere přes kruhy, zapečou se v pístech a pak neplní svoji funkci...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Za me P206 1.1 nebo 1.4i,lidi to maji leta a o nejakych opravach leda tak cetli(99% majitelu),nehnije to,dily za babku
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Kolix"][quote="slovacek.milos"][quote="Kolix"]

Proč se to potkalo? Snad jedině že nebyly měněný rozvody,,..

Olej to nejvíc bere přes kruhy, zapečou se v pístech

ten malý potkan oklepl se jen jeden ventil, najeto 139.OOO km origo první majitel, na rozvody byl furt čas tak praskla kladka na tom malím řemenu a hned hláška synchronizace,

ten velký potkan tam malý řemen přišel o zuby jestli se přidřely vačky nebo co nevím, brutálně všechny ventily ko

taky se neměnily rozvody byl čas stavěl se barák, cca 17O.OOO km


kroužky to asi nehrozí superturbo zahjístí mazání pístních kroužků v extremních podmínkách
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

Když ty pístní kroužky už jsou zapačený, tak ti nějaký aditivum nepomůže a nic nerozhýbá ;) (noteeth)

Vím o autě, jeden majitel, olej po 7500 km měněn každý rok, při 90 tis km spotřeba oleje 1L/1000km ;) ;)

Pak to bralo tolik, že když se to třeba 14 dní nekontrolovalo, tak v zatáčkách se rozsvítilo čidlo oleje ;)


Jinak nevim proč se lidi bojí rozvodů, hlavně u 16v, asi cena tak doufají že to vydrží a pak prodají (LOL)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Taky mam tu zkusenost...pak uz skvarky na svicich kazdych 500 km a skoncilo to GO...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Kolix"]Když ty pístní kroužky už jsou zapačený, tak ti nějaký aditivum nepomůže a nic nerozhýbá

já ti chtěl říct že ty motory co ke mně jezdí tak mažou superturbem a tam nějaké připékání kroužků nehrozí to je vlastnost toho oleje že při extrémních podmínkách zajistí mazání prvního pístního kroužku

a proč se lidi brání, v dnešní době chtějí všechno a peněz na všechno není, tak zkouší jak oddálit investici 8OOO a pak je to vyjde 16.OOO

ted zrovna dělám 1,4 16V scenik, roztavila se napínací kladka, na dotaz co rozvody tak budu to prodávat ted to bude stát ranec, kdysi tam kdosi jen vyměnil řemen,

kladka vypadá jak brambor,

o pár metrů vedle boxer blafá, při přidání plynu klepec v motoru bádám bádám a :o skočenéí rozvody řemen vlaje jak prapor na prvního máje :roll:
nechápu že se to ještě nepotkalo jesli chceš hodím fotky na rajče jak lajdáci jezdí ;)
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

Bohůžel je to tak jak píše Miloš...lidi mají hluboko do kapsy tak to oddalují co to jde, ale když to skočí ,pak to lítá a nestačí se divit...

Dnes se vyplatí rozvody dělat ještě dřív než kolik mají udávanou životnost..
Je to smutný.

Jel jsem takhle s jedním známým co měl Sharana 1.9 PD, jedeme jedeme a v kopci motor chcípnul, žádná rána nic...tak jen blinkr a ke krajnici...

Zkusil nastartovat, žádný divný zvuky, jen to točilo naprázdno...paráda, takhle o půlnoci, fakt (LOL) (LOL)

Pak čumíme a rozsápnutej rozvoďák..po rozdělání motor takyjakonakaši (noteeth) a rozvody přitom 2 roky starý, a 70 tis km na nich..

Taky paráda, dva roky zpět na tom měnil motor, propálil se mu píst (PD AJM 85kw) tak už v tom měl prax a dal si výměnu ještě jednou, no.. ;) 8) :x
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Kolix"]Bohůžel je to tak jak píše Miloš...lidi mají hluboko do kapsy tak to oddalují co to jde, ale když to skočí ,pak to lítá a nestačí se divit...

Dnes se vyplatí rozvody dělat ještě dřív než kolik mají udávanou životnost..
Je to smutný.


moje zkušenosti jsou takové že se rozvody mají dělat podle údržbového plánu nebo manuálu a vydrží i ta nejlevnější čajna,

pak už je to jen zbytečná panika, s oblasti paniky jsem měl třeba

borec přišel vrátit prachy protože u napínací kladky chyběla hliníková výztuha plastu a rozvody by se prej potkali tak to musel nechat celé předělat, ten člověk ani ten mechanik v podstatě nevěděl jak pracuje napínací kladka u tdi alh,

pak přišel borec měnit rozvody při 15O.OOO km G6DA, tak jsem mu řekl až 240.OOO se budou měnit, s celou flotilou odtáhl do vedlejší vsi, protože tam mu řekli že žádný řemen nepřežije nad 12O.OOO km a nenechá si odrovnat motory,
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

Když řikáš, že musí vydržet i nejlevnější čína, tak proč se to přesáplo?

On tam neměl čínu určitě, značku ale už nevim,,...

Ono na tom něco bude, když se říká, že pokuď je auto více namáháno, tak častěji měnit olej a rozvody...

A tahání aut na podválu zatěžuje celé auto si myslím, že dost (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Kolix"]Když řikáš, že musí vydržet i nejlevnější čína, tak proč se to přesáplo?

máš těžko,únik olej, chladící kapalina, pak sposta lidí dělá rozvody bez manuálu a napínač nemusel být dobře seřízen,

já se třeba v lednu díval na řemen tuším čajna vector, po semi letech a vypadal hezky žádná krystalická struktura, nebo vymačkaný, to si koupil zákazník nějaké laciné rozvody v hodoníně,

co jsem měl průser cca 16 let tak optibelt se po 4OO km rozlepil, že vnější část řemenu ok ale vnitřní se zuby se odlepila a potkan, prej sem za to mohl čpatně jsem napl řemen, ale tam je se to napnutí oblivnit nedá šestkrát zatočíš motorem pobolíš kladku a utáhneš ona se dopíná sama,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“