Mercedes Vito demontáž vstřikovačů??!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mas obidve diagnostiky aj Mercedesovu aj Delphi? Ak ano tak to nemozes mysliet vazne ani omylom resp. mozes ale zatial si neotvoril v mercedesovej ani druhu stranu
Ja stale cudujem, preco autorizovany servis potom nepouziva Delphi? Zeby nechal to lepsie mechanikom po sukromnych dielnach? V zivote ani jedna multiznackova diagnostika nedosiahne tam kde akakolvek fabricka diagnostika pre konkretnu znacku vytvorena vyrobcom vozidla, ktory ju vytvoril pre svoje vlastne vyrobky, nikdy
Delphi vs. Xentry/DAS/HHTWin pocitajuc Vediamo je nieco neporovnatelne z akejkolvek strany sa chce na to clovek pozriet.


Z toho EGRu je totiž hadička sundaná a ten ventil pro jeho ovládání tam ani není, takže ten EGR je vlastně už teť nefunkční. Podotýkám znovu, že to auto je absolutní křáp. Mnoho věcí na něm chybí a to co tam je funguje jen z části. Těším se až to těm zedníkům dám trochu do kupy a až to vypadne. Takových pár aut za měsíc a můžu kvelb zavřít. Dnes jsem volal majiteli a sdělil jsem mu tu sumičku co stojí ten ventil. Chvíli bylo ticho asi si musel loknout vzduchu nebo něčeho ostřejšího a pak, že jestli nemůžu sehnat něco staršího. Co bych to dál rozváděl. Prostě zlatý džob. 

Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Čeče uvažuj logicky. K čemu budu kupovat značkovou diagnostiku, když mi tu přijede pět Mercedsů za celý rok a možná ani to ne. Mám diagnostiku na koncern VW, Fiat, Ford, Opel, Renault. Ostatní auta načtu v pohodě tou Delphi 150. na to, že je to univerzálka umí toho vcelku dost.Laco210 píše:Mas obidve diagnostiky aj Mercedesovu aj Delphi? Ak ano tak to nemozes mysliet vazne ani omylom resp. mozes ale zatial si neotvoril v mercedesovej ani druhu stranuJa stale cudujem, preco autorizovany servis potom nepouziva Delphi? Zeby nechal to lepsie mechanikom po sukromnych dielnach? V zivote ani jedna multiznackova diagnostika nedosiahne tam kde akakolvek fabricka diagnostika pre konkretnu znacku vytvorena vyrobcom vozidla, ktory ju vytvoril pre svoje vlastne vyrobky, nikdy
Delphi vs. Xentry/DAS/HHTWin pocitajuc Vediamo je nieco neporovnatelne z akejkolvek strany sa chce na to clovek pozriet.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Ta hadička ani ten ventil ovládání EGRu tam nejsou. Na EGRu je vývod na kterém kdysi nějaká hadička byla, ale ten vývod je neobsazený, nezaslepený a hadička chybí. Už jsem po ní pátral dříve, že by byla někde zasunuta, ale nenašel jsem ji. Ani nevím, kde by z toho EGRu měla vést. Tedy vést by měla do toho chybějícího ventilu a dál? Ten ventil musel brát od někud podtlak. Takže ty hadičky tam chybí dvě. To auto je celé nějaké divné. Někdo se v tom náramně pohrabal. Už to, že pod vstřikama byly vždy tři měděné podložky svědčí o odborném zásahu.Laco210 píše:A je hadicka co mala ist do toho egr nejako uzavreta? Je zavrety okruh?
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW