Mercedes Vito demontáž vstřikovačů??!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20325
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Mercedes to pravdepodpbne nebude ani mit jako dil,jen cely turbo?
Zavolej si nekam kde spravuji turba a podle typu turba by to meli umet sehnat(Turbocar,Special Turbo atd)
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Sk

Příspěvek od mirec »

MB to má ako samostatný náhradný diel a stojí cca 105 až 110e v Mercedese, ak sa nemýlim.
Tie ventily občas odchádzajú
Laco210

Příspěvek od Laco210 »

Mercedes ma na diely vacsinou pomaly vsetko do poslednej srubky zvlast :)

Zhanate toto? :)

Obrázek

Pozor ine VIN a nemecky cennik :)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

To je přesně to co potřebuju!!! Tak 110eur??!! Za takový bazmek no, tak to je kauf. Hned potěším majitele. Bude rád, že si pořídil zrovna Mergl.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

laco- ne nemyslel :)


Kadde a nema to nahodou uplne stejny ventil i na ovladani egr ventilu? Pokud jo klidne je zamen jsou stejny a nefunkcni egr to nepozna
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Laco210

Příspěvek od Laco210 »

Mas obidve diagnostiky aj Mercedesovu aj Delphi? Ak ano tak to nemozes mysliet vazne ani omylom resp. mozes ale zatial si neotvoril v mercedesovej ani druhu stranu :) Ja stale cudujem, preco autorizovany servis potom nepouziva Delphi? Zeby nechal to lepsie mechanikom po sukromnych dielnach? V zivote ani jedna multiznackova diagnostika nedosiahne tam kde akakolvek fabricka diagnostika pre konkretnu znacku vytvorena vyrobcom vozidla, ktory ju vytvoril pre svoje vlastne vyrobky, nikdy :) Delphi vs. Xentry/DAS/HHTWin pocitajuc Vediamo je nieco neporovnatelne z akejkolvek strany sa chce na to clovek pozriet.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Z toho EGRu je totiž hadička sundaná a ten ventil pro jeho ovládání tam ani není, takže ten EGR je vlastně už teť nefunkční. Podotýkám znovu, že to auto je absolutní křáp. Mnoho věcí na něm chybí a to co tam je funguje jen z části. Těším se až to těm zedníkům dám trochu do kupy a až to vypadne. Takových pár aut za měsíc a můžu kvelb zavřít. Dnes jsem volal majiteli a sdělil jsem mu tu sumičku co stojí ten ventil. Chvíli bylo ticho asi si musel loknout vzduchu nebo něčeho ostřejšího a pak, že jestli nemůžu sehnat něco staršího. Co bych to dál rozváděl. Prostě zlatý džob. :?
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Laco210

Příspěvek od Laco210 »

A je hadicka co mala ist do toho egr nejako uzavreta? Je zavrety okruh?
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Laco210 píše:Mas obidve diagnostiky aj Mercedesovu aj Delphi? Ak ano tak to nemozes mysliet vazne ani omylom resp. mozes ale zatial si neotvoril v mercedesovej ani druhu stranu :) Ja stale cudujem, preco autorizovany servis potom nepouziva Delphi? Zeby nechal to lepsie mechanikom po sukromnych dielnach? V zivote ani jedna multiznackova diagnostika nedosiahne tam kde akakolvek fabricka diagnostika pre konkretnu znacku vytvorena vyrobcom vozidla, ktory ju vytvoril pre svoje vlastne vyrobky, nikdy :) Delphi vs. Xentry/DAS/HHTWin pocitajuc Vediamo je nieco neporovnatelne z akejkolvek strany sa chce na to clovek pozriet.
Čeče uvažuj logicky. K čemu budu kupovat značkovou diagnostiku, když mi tu přijede pět Mercedsů za celý rok a možná ani to ne. Mám diagnostiku na koncern VW, Fiat, Ford, Opel, Renault. Ostatní auta načtu v pohodě tou Delphi 150. na to, že je to univerzálka umí toho vcelku dost.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Laco210

Příspěvek od Laco210 »

Odpovedal som druhemu. Vsak vidim, ze vsetko ide v pohode :) Z mojej strany vsetko k tejto debate o diagnostike, nevidim zmysel to dalej riesit kedze viem ako to dopadne :)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Laco210 píše:A je hadicka co mala ist do toho egr nejako uzavreta? Je zavrety okruh?
Ta hadička ani ten ventil ovládání EGRu tam nejsou. Na EGRu je vývod na kterém kdysi nějaká hadička byla, ale ten vývod je neobsazený, nezaslepený a hadička chybí. Už jsem po ní pátral dříve, že by byla někde zasunuta, ale nenašel jsem ji. Ani nevím, kde by z toho EGRu měla vést. Tedy vést by měla do toho chybějícího ventilu a dál? Ten ventil musel brát od někud podtlak. Takže ty hadičky tam chybí dvě. To auto je celé nějaké divné. Někdo se v tom náramně pohrabal. Už to, že pod vstřikama byly vždy tři měděné podložky svědčí o odborném zásahu.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

HHTWin je tragedie, ostatni funguje dobre



kade pokud pockas do pondeli muzu ti ten ovladaci ventil nechat ;) ale driv nebudu v praci
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak to by jsi byl zlatý člověk!!! ;) Já tento týden s tím už stejně nic dělat nebudu, protože musím udělat ještě další auta ať se mi to trochu pohne kupředu. A to je nový nebo starší?
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

starsi, novej jedine medvedin do sz poslu cislo
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Laco210

Příspěvek od Laco210 »

Ja by som povedal, ze tragedia je vsetko s cim clovek nevie robit :)
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“