Praní špinavého prádla - původně "zvětšení housingu&quo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

Forest píše:
Hromy22 píše:To napiš narovinu ne ? (LOL)
Vzdyt ja to pisu cele narovinu ... to je zase nesmis tak podcenovat, oni nejsou tak primitivni, jak se projevuji, oni to pochopi.
To nebylo myšlené na tebe :)
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

Jak si pochodil u Radka? Co vlastně skladas pokud to není tajné?:)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

L píše:Foreste, ....ty musíš mít nějaké trauma z dětství, nebo pocit méněcennosti, nebo nenaplněnej život, prostě nějakej průšvih v hlavě, nebo absenci životního štěstí...
To je, řekl bych, úder přímo na hlavičku (LOL)

Stačí si položit jednoduchou otázku: Co ten Forest vlastně sám za sebe dokázal?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

André : no přeci všechno... stačí si přečíst co napsal naposled... založil vlastně Dieselpower, toto forum je jeho, "Dimcovi" DOKONCE ! dovolil "nový start", protože Forest je šlechetný... atd atd.. on ví nejlíp, on zná nejlíp... on, on,on... asi je tak dobrej, že ani nespí a i v jednu ráno bdí na blahem uživatelů tohoto fora....
Naposledy upravil(a) Vici dne 03 úno 2016, 08:35, celkem upraveno 1 x.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

meeiro píše:Jak si pochodil u Radka? Co vlastně skladas pokud to není tajné?:)
Tohle tu přece nikoho nezajímá. (LOL)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

:)))) teď si mě dostal...chudák Ondra se na to příště vykasle a nic sem psát nebude a ostatní se dozví prd jak dopadlo jeho turbo...a právě mohlo dopadnout lip než by kde kdo čekal...
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Píši jak to bohužel je, sám vidíš co se tu řeší. Nejspíš si v návalu těch sraček ani nevšimnul, že RadkaVKLR jsem mu poradil už na první stránce.
Já osobně každýmu kdo se toho nebojí fandím.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondra_TDI »

Zvrhlo se to tu zajímavě, jen co je pravda.. Každého spíš zajímá Forest a to jak na sebe vždy dokonale strhne všechnu pozornost (noteeth)

Jinak s Radkem jsem si psal, ale to už jsem tu zmiňoval, chtěl bych si zkusit postavit něco podobného jako je 2264, ještě sám ani pořádně nevím co přesně to bude, zatím jen zjišťuju ceny a tak.. Ale jelikož mi turbo protrhlo filtr a nasálo nejaký bordel, který lehce seknul lopatky, tak už čekám jen kdy doslouží a tyhle plány se stanou skutečností..

Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tak to mas teraz riadnu sanitku co?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše:
L píše:Foreste, ....ty musíš mít nějaké trauma z dětství, nebo pocit méněcennosti, nebo nenaplněnej život, prostě nějakej průšvih v hlavě, nebo absenci životního štěstí...
To je, řekl bych, úder přímo na hlavičku (LOL)

Stačí si položit jednoduchou otázku: Co ten Forest vlastně sám za sebe dokázal?
Andre, zajiste ted zase zacnes se svoji oblibenou odrhovackou jak jsi zacinal na hline (protoze te zjevne rodice moc nepodporili nebo nemohli) apod. Ale nezapomen, ze ty jsi vyrostl na cinnosti Dieselpoweru, kdy jsi za plny palky testoval na lidech, svych zakaznicich, lidech jako jsem ja (poznamka pro novacky: ja jsem od Andreho bral taky turba a zajistoval mu reklamu zde ... stejne, jako to delam jinym nyni - protoze jsem chapal, ze zacina a ocekaval jsem, ze bude na kvalite makat, ale kdyz jsem poznal, ze kvalita stale pokulhava a pristup se zhorsuje, obratil jsem se na Olega, ktery tehdy zacinal a jiz tehdy poskytoval lepsi kvalitu), Fantik, Lubos , Mvolesko ale predevsim Richard, kteri ho podporovali (a nekteri stale podporuji) - jsi vyplodem tohoto fora a zminovat tve zacatky tu preventivne zminovat nebudeme, ze ne - takze ty rozhodne nepatris mezi ty, kteri by meli co kecat o tom, co kdo sam dokazal.

A o sve minulosti jsem tu psal dostatek, staci hledat. Ja za to nemohu, ze jsi senilni, zapominas a musim ti to neustale opakovat - s tim musis delat neco ty. A kdyz zapominas, tak se nauc pouzivat tlacitko "Hledat" a nebud tak linej/hloupej.

Co se meho detstvi tyce, pral bych vsem, aby ho meli tak bohate (nikoliv z financniho hlediska ale na zazitky), jenze to je zalezitost rodicu - no a temi mymi bylo poskytnuto velice bohate.
Vici píše:André : no přeci všechno... stačí si přečíst co napsal naposled... založil vlastně Dieselpower, toto forum je jeho, "Dimcovi" DOKONCE ! dovolil "nový start", protože Forest je šlechetný... atd atd.. on ví nejlíp, on zná nejlíp... on, on,on... asi je tak dobrej, že ani nespí a i v jednu ráno bdí na blahem uživatelů tohoto fora....
Cti poradne, hledej a pochopis. Prekrucujes, lzes, placas - duvod je prosty: dosly ti fakta a argumentujes - proste klasicky troll.
Mimochodem, ty jsi ten posledni, kdo by mel pravo nadavat na moji slechetnost ci bdelost nad blahem ostatnich - nebyt me, musel bys toho hybrida, ktery fungoval od pocatku bud prodat a nebo se proste obratit na chiptunera, ktery tehdy opravdu umel ladit. Takze zde si sam kalis do vlastnich ust.
A mimochodem, ohledne meho volneho casu ti muze byt jedno jak ho investuji. Paklize jsem ted fyzicky indisponovan je uplne jedno kdy spim a kdy jsem aktivni, protoze mladou jsem poslal k mame, aby to nechytla, sedim mna prdeli nebo lezim a piju caj ... narozdil od dob, kdy nemam cas sem ani prispivat kdyz cvrkam jako divej do te miry, ze ani nemam cas (spis ochotu) sem prispivat.
Takze radeji mlc, cti a soupej nohama.
favo píše:Píši jak to bohužel je, sám vidíš co se tu řeší. Nejspíš si v návalu těch sraček ani nevšimnul, že RadkaVKLR jsem mu poradil už na první stránce.
Já osobně každýmu kdo se toho nebojí fandím.
Ja jsem mu poradil tez, narozdil od nekterych zde diskutujicich.

Ja fandim take kazdemu, kdo se toho neboji, nicmene, kdyby se toho "nebal" (Ondro_TDI neber to prosim jakkoli spatne) tak tu nezada o pomoc. A je dobre, ze se toho v tomto pripade "boji", protoze tohle neni proste vec, kterou clovek udela bez radneho vybaveni a predevsim know-how.

Jinak dovolim si jedno upresneni: Chipforum ti tri zmineni opravdu nezalozili (chapej ve smyslu registrace), jen ho svou aktivitou postavili do vicemene soucasne podoby a navstevnosti. Nevim, jak je to ted a ani me to nezajima, ale Mvolesko by byl hloupej, kdyz by ho uz davno nekoupil od registratora.

@Ondra_TDI: No, cozpak, on takto bude jeste nejakou dobu slouzit, ale obavam se, ze to zni jak kdyz jede sanitka ne? Ale pocitej s tim, ze nekdy proste "zaklepe".

Jinak, co se volby compressoru tyce, tak bud velice opatrny: kdyz zvolis moc velky beze zmeny turbinky, budes muset resit EMP - holt, jak tu kdysi nekdo zhruba napsal "kdyz narves do kone vagon sena, nemuzes cekat, ze z nej vypadne par koblizku";) Drzim palce
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

a nechces zkusit prve billet nemusel bys frezovat a myslim ze vysledek taky prekvapi?:) ja tedka cpu do sveho 2260 6+6 lopatek... jde koupit i v CZ ale ja to nakonec sehnal jinde.... vyvazi se stred a lupnes to do stejneho housingu a taky to musi mit sve ovoce...
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondra_TDI »

jaja je to sanitka, ale to je už tak pul roku a to ta turbína byla tehdy dobrá.. Jinak tahá furt stejně, já právě přemýšlím nad tím billetem, ale nenašel jsem nikde ten rozměr co má origo kompresor (všude odchylka cca desetina milimetru). Ještě jsem se díval na 62 popřípadě 63mm kompresor. Jinak je třeba vyměnit aji výfukovou turbínu, pokud by byla dobrá a hřídelka by byla taktéž dobrá?
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

jaky mas turbo ? napis cislo...to stejne se stalo i me v Popicich na sprintech a byla to sanitka jak svine... a motor sezral vosu :-D
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Na billety pozor! Pokud, tak chtejte nejake potvrzeni, ze byl dovyvazen. Jedna vec je to vyrobit a druha vyvazit. Neni to jenom o tom, jaky je vykres a instrukce pro stroj, ale jaky je pracovni postup, kvalita vykovku a dalsi veci.

To je duvodem, proc je internet plny techto levnych billetu - jsou to totiz v drtive vetsine bazmeky, ktere jsou dobre tak maximalne na okrasu nebo do sberu.

... paklize si nekdo mysli, ze ho taham za nohu, tak tu mam jeden primer s nadsazkou: je to jako operovat apendix - vzdyt to taky ve sve podstate nic neni, ne? "Jenom" riznes, najdes ho, uriznes ho, zasijes to, vysajes bordel, zasijes bricho a "pohoda", no ne?

@Ondra_TDI: Hlavne zjisti, zda hridelka nehaz (a ne okem) ;)
Naposledy upravil(a) Forest dne 03 úno 2016, 12:29, celkem upraveno 2 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondra_TDI »

meeiro píše:jaky mas turbo ? napis cislo...to stejne se stalo i me v Popicich na sprintech a byla to sanitka jak svine... a motor sezral vosu :-D
čoveče to ti neřeknu bych se musel bych se podívat a nějak natočit na motoru, ale bylo mě řečeno že to je model 2260vk z Audiny..

tak já bych to po sestavení poslal na vyvážení, nebo se ještě každej díl spešl dovyvažuje samostatně na výrobní lince??

jinak jaké jsou výhody 6+6 a 11+0??
Naposledy upravil(a) Ondra_TDI dne 03 úno 2016, 12:29, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“