zvětšení objemu motoru 1,9 TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

No tak ty si frajer..........hmmm vsetka cest čoho sa mozem ako debil dozvediet od BOHA ako si ty..........to vies ja mam doma pod regalom 7M-GTE motor zo Supry na upravy ale no vies motor BMW 525 je konstrukcne TISICKRAT LEPSI ako BOZSKA SUPRA........a motor V8 3.0 z bmw 530, 730 je najlepsi motor na tuning vobec.....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

perform píše:Jo sem skalni vyznavac filmu fastandfurious hlavne tokio drft. Mam svou poladenou skodovinu na 1800 koni, liju do ni lih z lednice protoze je studenej.

Hele az neco tavyho postavis tak si budem povidat.
(hele ak nieco také postavis ty tak si budeme povidat lebo zatial som nic nevidel mne behaju v CZ 2 dizel auta čo maju aspon kompoenety odomna a minimalne 4auta ktorým som pomohol navrhnut alebo upravit motory)

Ponevadz a protoze je to tak financne narocna zalezitost ze nemas sanci to vubec dat dohromady

Blbost ja mam pristup vdaka mojim znamym a kamaratom po svete k dielom o akých ste len snivali preto vidim ako tu rizuju tuningové firmy

. A oprava idealni stochiometricky pomer pro benzin je 12.5 : 1 a ne ve vsech pripadech, to je jen na okraj aby ses neco priucil (LOL)
Neviem ale ked sme ladili rally Subaru tak sme to davali na 11.8 do mapy a na open sme dali 12.6 takže to nekomentuj a daj cislo nech si dohodnem stretko lebo ja sa rad niecomu priučím

1:
Dobre co si budem povidat, tohle palivo se pouziva do dragstru

Nemas total predstavu o com to je ma moje special palivo jazdia velmi slusne dve auta do kopca a to si myslim že 5-6 miesto a potom skok na 1 miesto je už o inom zvlast ak mam super feedback od jazdcov toho si cením 100x viac ako takýchto prispevkov, je to fajn vec. Jenze timze prilijes nitrometan(pro ostatni nitrometanol je kapalnej bratricek tzv"dusiku" ktery byl taktez k videni v FaF 1,2,3) sice rapidne zmrazis sani a tim umoznis atomum kysliku lepsi navazovani atomu NEROZOBERAJ tu atomy paliva lebo mi je z toho zle ja nie som debil a viem čo to je palivo a robim si ho sam......neviem či si taký frajer a podarilo sa Ti zlepsit tak ako mne len aditivom výkon a nastup turba zmeraný 3x na brzde.....paliva=idealni smes spravne smichana bez zbytecnych volnych atomu paliva ktere bez kysliku nevyhori. Sic se smes schladi, ale teplota spaloveni se zvedne a dosti rapidne. Jelikoz metanol ma vetsi energii a ta se z nej musi nejak dostat ven, hori o vela tepleji, tudis "vita"ma pravdu. Dalsi stranka veci je ta ze metanol ma i vyssi ryhlost horeni a v nespraven kombinaci, budou vznikat detonace. Kde na to blbost chodis metanol ma nižšiu výhrevnost ako benzin a oktanove cislo je viac ako 120 takže je vynikajuce proti detonaciam ma velmi nizke btu blbosti

Papa pisty a ventily (crazy) Dalsi vec v kombinaci s benzinem je maximalni ucinek cca 30-35% vykonu nahoru. A ne nafur, ale pouze narazove (LOL). Dalsia blbost lebo nato aby urobil zmesne palivo musis vediet ako to urobit inak sa Ti oddelia zlozky......Nemluve o tom ze koncernova 1.8turbo ma dik velice vychytrale 5ti ventilove technologi neskutecne pochybne proudeni plynu ve valci(napovim ti, spatne vyplachovani valcu, proc myslis ze se vratili zpatky k 16ti ventilum) Uzasne!!!!!!!!!!!!!. Navic koncernova 1,8 turbo nema kompletne vyvazenou kliku, pouze za kazdym druhym ohybem, coz omezuje tento motor v toceni prilis vysokych otacek, ne nahodou ma omezovac kousek nad 6ti tis ot/min. To je k volbe tveho uzasneho audinackeho motoru (LOL) bejt tebou tak bych si nafackoval a sel se stydet do kouta. Ja som debil vyberal som pre znameho z us fora turbo na 1.8t napocital som mu spičku na 720ps a prekvapil ma z odbrzdených 816ps. A nebol to garrett ako si tu každý mysli že je to bozske turbo.....
2:
Nerekl jsem ze vsechny motory od audi spatne,v S1 a S2 byli velice povedene petivalce, ale bohuzel, jak se rika, objem nicim nenahradis(neni to americke prislovy aby byla ospravedlnena ekoteroristicke vozidla 7,2hemi ;) Dodatek: kdyz nahradsi objem tak maximane na ukor vydrze motoru a ta se snizuje velice ryhle a snadno. No jasne si vychovaní na GOOGLE a dahlbackovy........gratulujem surfuj dalej.....moje prve ladene auto bol FAVORIT upravil som si piesty, ojnice, hlavu, kanaly, ventily, vacku, sanie, výfuk......vsetko sam....lestil som do zrkadlova ventily zhanal po vrakacoch silnejsie ventilové pružiny aby mi motor točil 8900otačok.....ako som si na zlatnickych váhach vyvazoval ojnice....
3:
Tudiz zaverem z konstrukciho hlediska, upozornuju te ze z konstrukcniho a ne teoretickeho, neni mozne tento motor vytacet dik nevyvazene klice, a ver tomu ze je spoustu dilu ktere te nepusti dal v otackach.
4:
Vyprosuju si tvuj hloupouckej nazor na rb26dett a 2jz gte. Timto nazorem jsi me utvrdil v tom, ze o motorech toho moc nevis, protoze se jedna o vubec nejlepsi motory na svete. Dik konstrukcni dokonalosti a ne diky filmu fastendfurijous jak se milne domnivas (LOL) Mimochodem jsem skor pozapomnel na 4g63 a s3gte a jine velice povedene kusy ktere nejsou ani jeden shodou nahod z evropske produkce.
5:
Pokud o tom tedy alespon neco vis, spis tedy typuji ze si zaslechl slovo nitromethanol nekde z debaty, mi napises setup koncernove 1,8 t 20v na vykon 1200koni. S tim ze tohoto vykonu budes dosahovat pouze kratkodobe, takze minus 35%vykonu dik nitromethanolu. To jest 889koni. Chci setup motoru. Pokud ti bude neco nejasne kliden se zeptej.
6: OTAZKA je mi nejasne prečo sa nemoze clovek normalne bavit ako v diskusii ale do niekoho sa navazat....
A male upozorneni na konec 500koni krat 2,5 neni 1200 ale 1250 (rofl)
Neviem preco ale v Mimoni sme z 1.9PD zobrali pohar za najrchlejsie 4x4 auto v konkurencii MITSUBISHI EVO, SUBARU STI, pohar z najrychlejsi dizel ale stale su tam lepsi frajeri.......tak na Vas budem cakat......PS: Budes taký frajer ked Ta osobne navstivim velmi rad pokecam
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

taky hezky (noteeth)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

perform píše: Nemluve o tom ze koncernova 1.8turbo ma dik velice vychytrale 5ti ventilove technologi neskutecne pochybne proudeni plynu ve valci(napovim ti, spatne vyplachovani valcu, proc myslis ze se vratili zpatky k 16ti ventilum). Navic koncernova 1,8 turbo nema kompletne vyvazenou kliku, pouze za kazdym druhym ohybem, coz omezuje tento motor v toceni prilis vysokych otacek, ne nahodou ma omezovac kousek nad 6ti tis ot/min. To je k volbe tveho uzasneho audinackeho motoru (LOL) bejt tebou tak bych si nafackoval a sel se stydet do kouta.
tenhle zpusob diskuze sem netahej, si vlez na TF :fuck:
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

vyzeram asi ako tupec ale co je .........TF......... ? :?
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pravděpodobně tuning forum
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Aby som nezabudol na Honda Integra ktora urobila najlepsi cas na sprintoch mozno to nebolo vdaka aditivu do benzinu odomna......ale ked bol u nas v Piestanoch tak isiel na moju zmes 13.981 teraz v Mimoni zajel naj. čas za 14.728sek.........každý kto jazdi alebo jazdil sprinty vie že kolko energie a výkonu potrebuje aby sa zlepsil čo i len o 0.1sek!! To bola atmosfera motor z turbo benzinom viem bez rozbitia A/F pridat slusných 15-20% na racing motory aj do 30% len vdaka palivu a doladení ECU.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Klucí řek bych že toho víte oba dost na to, aby ste se tady bavili trochu jiným tónem (hm)
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
perform
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 26 srp 2007, 06:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od perform »

Stingray píše:
Dobra blbost......vidim že si typický príklad tunera odchovaného na filme fast and furius.......čo si myslí že vrchol dokonalosti je Toyota Supra a Nissan Skyline pretože boli TOP auta vo filme......
Na TF bohuzel nechodim, prijde mi to tam naprosto uhozene, takze hledejte jine vysvetleni (hm) viz nahore, to je to co me popudilo
perform
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 26 srp 2007, 06:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od perform »

Stingray píše:
devonrex píše:jo a na kolik vyjde celá implantace zařízení na vstřikování nitrometanu?
Nitrometan nespojis z benzinom bez toho aby si vedel ako to urobit a na pouzitie z dizlom to je už o inom.....ak chces prekopat 1.9PD na vyšší objem tak si na spravnom mieste......skus napisat čo mas za auto
Chyba, nelze sice spojit primo s benzinem, ale je rozpustitelny ve vode. To znamena ze je mozne motor dodatecne obohacovat vstrikovanim vody s methanolem, nevhodnejsi smes je cca 70:30. Timto zpusobem se da predejit detonacim diky nekonecnemu oktanovemu cislu vody a oktanovemu cislu methanolu ktere je cca 120, snizenim teploty vzduchu a zlepsenim prubehu spaloveni. Ziskas par koniku, mas moznost spalovat o mnoho chudsi smes popripade zvednout plnici tlak. Celkem jednoducha uprava. Prodavaj se cely kity za cca 10t(triska, vysokotlaka pumpa, nadrzka +plus par cidel na kontroulu spravne funkce)
perform
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 26 srp 2007, 06:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od perform »

AlesShi píše:kdyz uz mam na upravy za 100 000, tak je snad jedno za kolik jedu
a myslim ze spotreba ty 1,8T na dlouhou cestu, pri lehky noze na maly otacky nebude pres 10l, sice na jako Lupo, ale zas tak strasny to taky neni

me prijde ladeni benzinu na vic jak 250hp levnejsi, ale nevim, jsem akorat pasivni pozorovatel, protoze ani 200koni si zatim nemuzu dovolit (crazy)
Zalezi na konkretnim setupu vozu, pukud budes disponovat velkym turbem ktere zacina boostovat okolo 4t tak je mozne tocit na bezne jezdeni motor do 4t a jezdit jako s beznou atmosferou. Kdyz budes mit navic i programovatelnou ecu, popripade nejakej pokrocilejsi piggi back computer tak si nastavis klido i predstih nemluve o uprave map a auto pojede i v atmo rezimu celkem solidne. Pokud pouzijes vstirkovani vody do valcu tak je mozne i s 350konovou 1,8t jezdit okolo 6-7
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

Jsem rád, že se díky mému tématu dozvíme tolik zajímavého, ale bude jen ku prospěchu věci, aby výměna názorů probíhala v klidu a bez negativních emocí. Předem děkuji za pochopení.

Jinak by bylo celkem fajn, kdyby každý diesel na sprintech měl vstřikování nitrometanolu. Výsledková tabulka dieselu by pak vypadala velice utěšeně proti benzínu.Jo a mimochodem, mám G IV Variant, 1.9 TDI PD, 96 kW plus turbo z ARL , totálně zbastlenej čip od nějakýho noname a pár dalších drobností (cca. 180 kobyl) ;)
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

perform píše:
Stingray píše:
devonrex píše:jo a na kolik vyjde celá implantace zařízení na vstřikování nitrometanu?
Nitrometan nespojis z benzinom bez toho aby si vedel ako to urobit a na pouzitie z dizlom to je už o inom.....ak chces prekopat 1.9PD na vyšší objem tak si na spravnom mieste......skus napisat čo mas za auto
Chyba, nelze sice spojit primo s benzinem, ale je rozpustitelny ve vode. To znamena ze je mozne motor dodatecne obohacovat vstrikovanim vody s methanolem, nevhodnejsi smes je cca 70:30. Timto zpusobem se da predejit detonacim diky nekonecnemu oktanovemu cislu vody a oktanovemu cislu methanolu ktere je cca 120, snizenim teploty vzduchu a zlepsenim prubehu spaloveni. Ziskas par koniku, mas moznost spalovat o mnoho chudsi smes popripade zvednout plnici tlak. Celkem jednoducha uprava. Prodavaj se cely kity za cca 10t(triska, vysokotlaka pumpa, nadrzka +plus par cidel na kontroulu spravne funkce)
Bol by som rád keby si predtým ako niečo napises radsej dobre premyslal lebo nitrometan nezmiesas z vodou max. absorbcia je na urovni 1.5% a vytvoris emulziu a s oddelením vody a nitrometanu...... upozornim Ta este na jednu chybu na dalsie už nemam silu takže voda sa nezucastnuje spalovacieho procesu takze nema ziadne oktanove cislo pretože sa nespaluje výkon dostavas z vyuzitia uvolnenej energie paliva a jeho aborbciou a premenou na super prehriatu paru......držím palce v tuningu motora a bolo by dobre keby si nam vsetkým povedal kde si prisiel k tým skusenostiam a či si vobec niekedy miesal nitrometan z vodou lebo to čo si napisal je jasne že si VIRTUALNY TUNER......

Rad pomozem tak poprosim otvor si diskusiu a snaz sa viest diskusie vo forme vzdelavania a nie drzo atakovat niekoho koho ani nepoznas ja rad pomozem ak niekto aspon prizna že si nevie rady a chce to pochopit
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

zasa hesky. aj ja chcem (noteeth) (noteeth) (noteeth)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

BH motor píše:zasa hesky. aj ja chcem (noteeth) (noteeth) (noteeth)
BH motor mas z tejto diskusie niaku velku radost? :) ale nie včera som na teba počul dost velku chvalu(za passat PD 130HP) :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“