Stránka 4 z 5

Napsal: 08 pro 2016, 09:02
od george40
roman1648 píše:to černé je chemické pokovení ( povlak ) kvůli tvrdosti ale v prvovýrobě se klidně mohly montovat i nepokovené a tvrzené jinak, nedělejte si iluze, i VW to tam mydlí ja jim to jde pod ruku a na všechno je více dodavatelů...
pravdu máš ;) . Stačí se podívat na topic s šálami na BXE a BLS a ojnicemi koukajícími z bloku ven...a taky ty šály byly "ORIGINAL PRVOVÝROBA" (noteeth)

Chtělo by to anketu - kdo viděl semletou vačku s černými zdvihátky - mimo případů, kdy byly vypadlé záslepky, ucpané(nefunkční) olejové čerpadlo (včetně závady regulačního ventilku tlaku oleje) nebo někdo (ne)měnil olej po 50tkm ???

- odpověď za mě - zatím jsem neviděl 8)

Napsal: 08 pro 2016, 10:17
od Tomas6
Pro úplnost.Moje vačka a hydra měly najeto 512tis km a měnil jsem protože byl lehce chycený jeden palec.Ještě by to něco odjezdilo. Zbytek hyder a vacky byl jak nový. Ani bych na to nepřišel,ale motor trochu v tahu pocukával. Výměnou vačky a hyder se to stejně nevyřešilo.
Asi to bude jak to někdo napsal.Prostě jiná úprava povrchu.A je to jen o tom jak to ten který výrobce upraví a co tato úprava vydrží.Takže i ty KS hydra mohly být správné jen aušusy.

Napsal: 08 pro 2016, 12:07
od renos.renos
uiqjirka píše:Oni když uz jsou opotrebovane a je osoupana ta vrchni vrstva, tak se zdaji byt stribrne.Jsou vždy cerne, bud jen ta vrchni část anebo cele.
Nemáš pravdu.. mám motor AXR 2010 od nova a můžu tě ujistit, že z výroby byly celé stříbrné...

Napsal: 08 pro 2016, 13:07
od jericho-3
Jde o to, PROČ jsou různé druhy"povrchu", protože vztah vačky versus hydra je věda a obě součástky musí být k sobě určeny. Mám zato, že různé "repliky" jsou na vině mnoha problémů. Chtělo by to přesný tovární technologický popis symbiozy vačka-hydra, které továrna montuje v prvovýrobě. Není to tak dlouho, kdy jsem porovnával "nové" vačky do BMW mezi sebou z druhovýroby a tu která měla černé mapy na pracovní ploše jsem vyřadil, ale připadal jsem si jako při ruské ruletě..Auto jezdí, ale pocit z práce nestojí za nic..Ale když ta cena majitele tak nadchla a díly si chtěl sehnat sám...

Napsal: 08 pro 2016, 20:00
od Davous
V každým případě, to co prodává ET v sadě tak to je buď špatná várka nebo aušus ale spíš bych dal vině těm zvihátků Kolbenschmidt, které jsou stříbrné.
A jen pro info, taky mám AXR a když jsem tu vačku měnil tak jsem taky tahal stříbrné zdvihátka ale mohli být už samozřejmě omleté ale už je to vyřešené. Černé zdvihátka to jistí!

Napsal: 04 bře 2017, 11:54
od Jarda S.
sakra, já koupil kolbenschmidt hydra a vršek maji šedej to je dobře nebo špatně ?

Napsal: 05 bře 2017, 20:32
od blonn
Cerne zdvihatko na PD (uzsi palec vacky - proto cerna vrstva), stribrne na rotacky - siroky palec vacky.

Napsal: 05 bře 2017, 20:39
od Tomas.cz
Také jsem dostal zdvihátka Šmidt s šedivým vrškem...

Napsal: 05 bře 2017, 21:10
od stanomx
taktiež, ale boli v sade ET engineteam vačka komplet hydra šruby šaly
pozrem nanich po 10tis o chvilu ako to vyzera

Napsal: 05 bře 2017, 21:57
od Jarda S.
ET a kolben je "jedna" firma ;)

Napsal: 29 čer 2017, 19:27
od favo
ET tedy Engineteam je značka prodejce nikoli výrobce, pouze přeprodávají co vyrobí někdo jinej a jen oni vědí co do těch jejich sad dávají a odkoho nakupují.
Takže když nevím, raději mlčím.

Tady je odkaz, kdyby měl někdo pochybnosti.
http://www.engineteam.com/o-nas

Napsal: 29 čer 2017, 19:47
od octaviask
V dnešnej dobe nemozes verit uz nikomu a ničomu....kvalita dielov šla za posledne desaťročie totalne do riti...

ja tu mam 23 ročnú vodnú pumpu do DOHC forda...nič jej nieje, nehuci, neslzi...a pojde ešte dalsich 20 rokov...

dnes tu riesime ci kolben ci ET..ina.... cert ako diabol....

známi posledne zalozil ET zdvihatka do renault benzinu, startol...sytič si hodil 1800otacok, motor zabuchal a čau....moc na tesno šli, + zvysene otacky....vybavene.. Potom sme porovnali to nové ET a nový 1 ks ina...ET šlo citelne tazsie a bolo citit ako "chytá" boky...

Napsal: 30 čer 2017, 07:53
od jericho-3
Všechno má svou posloupnost, nejdřív je to konstrukce motoru, která žere vačky, poté cena dílů, kterou se prodejci a výrobci snaží snížit dolů , takže s tím jde ruku v ruce kvalita/šikmé oči k nám pronikají čím dál více/a další věcí je, že lidé chtějí jezdit s auty, u kterých na opravy nemají a tak skočí po každé slevě, kterou kde vidí...Samozřejmě při montáži je dobře si nová hydra přemeřit, prohlédnout a zkusit jak jdou do hlavy.. Taky jsem viděl borce, který je tam dával pomocí násady od kladívka, že si to sedne,. :)

Napsal: 11 lis 2017, 21:46
od Rayx
Jestli stříbrný nebo černý, na to přece odpověděl i ten materiál od INA,
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 24#1142524
jsou za tím LL oleje pro DPF filtry ... Holt LL VW507.00 nemaže tak jako VW505.01, proto nasadili tvrzený povrchy hydroštelů ... Jsem zvědav, jak se časem projeví VW509.00 0W20 u současných dieslů, když stejný srágory VW508.00 0W20 používaj pro benzíny ...

Napsal: 12 lis 2017, 09:41
od favo
Taky jsem zvědav, švagr si koupil novou Octavii a přišel za mnou kdy má měnit olej, že má nastavený LL interval na 30000 km nebo dva roky a že se mu to zda moc a olej má navíc doporučený právě 0W20. Chvíli jsem v němém úžasu koukal co už jsou ve škodovce schopni nalít do benzinu, ale moje rada zněla jasně 15000 km nebo rok, víc bych neriskoval zvlášť u takového oleje a obzvlášť když jezdí jen kolem komína.

Já ale třeba měním olej po 12000 km a pouze 505.01 a přesto jsem vačku vydřel po 90 000 km, hydra jsou samozřejmě stříbrný.
Nyní mám nachystaný už černý a novou vačku Kolbenschmidt (ocel) tak jsem zvědav zda to budu a kdy muset řešit znovu.