Stránka 4 z 5

Napsal: 28 zář 2017, 19:45
od wr8
jear ewing píše:Tak už jsem dostal kontakt na motoráře z Kunštátu, je to sice 160.km od Ostravy, ale aspoň něco:

Pan Peterka 777 604 010 kdyby něco potřeboval.
Peterky nebrat !

Napsal: 05 říj 2017, 17:58
od jear ewing
Kliku už mám na stole a skládám to, nechal jsem si poradit od Milouše a nechal jsem kliku srovnat stálo to 1000,-Kč plus ojničí a klikové ložiska 1000,-Kč plus moje práce .....,-Kč :-)

přikládám jak někdo dokáže dodělat T4 foto jsou klikové šály-ten rozklepaný je z prostředního uložení :-)

Obrázek

Napsal: 05 říj 2017, 19:02
od jericho-3
Jo, tohle už je stav zralý na Go, tam nic nepomůže.. :(

Napsal: 05 říj 2017, 21:14
od jear ewing
Chi se ještě ujistit, ojniční a kliková ložiska mají vylisované zobačky, které zapustí šálu do správného místa.
Mají být zobáčky na stejné straně.tedy půl měsíc k půl měsíci zobáček na zobáček nebo o 180 stupňů otočeno (tedy proti sobě) ?

Předem dík

Napsal: 05 říj 2017, 21:35
od Jarda-k
Zobáček na zobáček. Hlavně nepřeházej víka lágrů mezi sebou. A to jak hlavní, tak ojniční.

Napsal: 22 říj 2017, 15:42
od jear ewing
Pánove mám na Vás prosbu o radu: jak napnout napínací kladku?

A Ke vstřikovacímu čerpadlu, červená šipka
B Od vstřikovací čerpadla, žlutá šipka

Foto je z Felicie a tam je jinak držák motoru, potřebuji to na Transportera T4 1.9 TD ABL

Předem dík

Obrázek

Napsal: 22 říj 2017, 16:05
od turbo kamna power
to snad ani jinak nejde... samozřejmě k čerpadlu, zobáčkem na drážku :)

Napsal: 22 říj 2017, 16:12
od jear ewing
turbo kamna power píše:to snad ani jinak nejde... samozřejmě k čerpadlu, zobáčkem na drážku :)
Jde to na obě strany.., můžeš napínat kladku jak proti směru (od vstřik. čerpadla) hodinových ručiček ta po směru (ke vstřik.čerpadlu)

Napsal: 22 říj 2017, 16:43
od turbo kamna power
no vida, to mě nikdy nenapadlo. Napíná se to po směru hodinových ručiček ;)

Napsal: 22 říj 2017, 16:45
od jear ewing
turbo kamna power píše:no vida, to mě nikdy nenapadlo. Napíná se to po směru hodinových ručiček ;)
Děkuji

Ještě doplňují otázku, napíná se to posměru hodinových ručiček, aby to nesjelo z řemenice vačkové hřídele ?

Napsal: 22 říj 2017, 17:20
od Jarda-k
Na kladce bývá šipka na kterou stranu se má napínat.

Napsal: 22 říj 2017, 17:45
od jear ewing
Jarda-k píše:Na kladce bývá šipka na kterou stranu se má napínat.
Není tam :-)

Napsal: 22 říj 2017, 17:52
od A6TDI
Napni to tak aby na nejvíce namáném kole byl co největší poháněný úhel , čili kde se řemen stýká s řemenicí.

Napsal: 22 říj 2017, 21:43
od turbo kamna power
jear ewing píše:
Děkuji

Ještě doplňují otázku, napíná se to posměru hodinových ručiček, aby to nesjelo z řemenice vačkové hřídele ?
Řemenici vačky sklepni dolů a utáhni až po napnutí ;)

Napsal: 23 říj 2017, 16:51
od jericho-3
Vždy se to napíná tak, aby opásání bylo co největší u rozvodového kola kliky, kolo vačky není problém..