Topová vačka z AJM v ASZ prostě NEFUNGUJE ......

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 26 zář 2014, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavska »

Jo je to z miho supa a tam vim ze to je jeste origo, a pak sem sehnal vacku z jineho auta z pd a taky mela presne tenhle kod a taky byla jeste puvodni, A jestli tam mas nekde pismeno A tak by to mela byt vacka pro DPF
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Tak auto přestalo za tepla startovat. Za studena na brnk ale když je motor teplý tak musím držet plynový pedál na podlaze a točit startérem cca 30 sec a pak tak nějak chytne. Dnes to auto dělalo celý den , jak jsem někde zastavil tak pak už byl problém to nastartovat.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Dělal mi motor něco podobnýho, ale né vždy když byl motor teplý dělal problémy, ale stávalo se to dost často a v jednotce byla vždy chyba o nesmyslným signálu tuším vačky.
Koupil jsem nový čidlo, a když jsem se hrabal v motoru tak jsem zrovna dal i nový palivový filtr a od té doby mám klid.
Teď mám problém s prvním startem tak jednou týdně, ale bez zápisu do ŘJ.
Ale u mě vždy stačilo po neúspěšném startu vypnout zapalování, znovu zapnout,chvíli počkat a pak motor okamžitě chytnul.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

MarfyE34 píše:Tak auto přestalo za tepla startovat. Za studena na brnk ale když je motor teplý tak musím držet plynový pedál na podlaze a točit startérem cca 30 sec a pak tak nějak chytne. Dnes to auto dělalo celý den , jak jsem někde zastavil tak pak už byl problém to nastartovat.
vazne treba 30 sekund tocit? ozýva sa to postupne alebo to chytí razom?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

No mě se to stalo za rok a pů co mám auto tak 2x. A dneska celý den ! Jak jsem někde zastavil a stopnul motor už nechtěl naskočit, točíš točíš a pak se pomalu chytne jakoby jeden válec a pak ostatní. Začínám být z toho auta zoufalej. To je pořád něco. Zlatá rotačka !
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

toto robí vždy netesnost na vstrekovačoch...gumičky, hlava...respektive palivo....

v tú chvilu treba strcit merak do tandemu a merat či je, a aký je tlak z tandemu.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Ano i 30 sec musím točit s plynem na podlaze a pak se chytí jeden válec a pak ostatní. A třeba dvakrát za sebou to chytne normálně a na po 4 už to nejde.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Těsnění na vstřikách jsme měnili nedávno. A hlava nebyla špatná.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

palivo....kde, čo...to musis merat ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

otačky?
skus odpojit cidlo teploty ci to bude robit stale
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Tak byl vadný snímač polohy vačkové hřídele. Koupil jsem nový a zatím to startuje. Tak snad to bude už dobrý.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Dej vědět jak to dopadlo ☺
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak to je cudne.....

v zivote som nevidel vadny snimac vacky štylom zeby auto nehlásilo skrat....ale nezmyselný signál...

pri vadnom (totalny skrat, odpojeny snimac) auto točí asi 8 sekund, potom razom chytí...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

octaviask píše:tak to je cudne.....

v zivote som nevidel vadny snimac vacky štylom zeby auto nehlásilo skrat....ale nezmyselný signál...

pri vadnom (totalny skrat, odpojeny snimac) auto točí asi 8 sekund, potom razom chytí...
já jednou měnil snímač,který si dovezl majitel a auto nechytlo vůbec,,odpojil jsem a klasika pár sekund,připojil za běhu a auto zdechlo...dal se origo,který byl i levnější o pár kč a pohoda..
Octavia II RS
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

octaviask píše:tak to je cudne.....

v zivote som nevidel vadny snimac vacky štylom zeby auto nehlásilo skrat....ale nezmyselný signál...

pri vadnom (totalny skrat, odpojeny snimac) auto točí asi 8 sekund, potom razom chytí...
dva týždne do zadu som riešil jedno PD... nezmyselny signal vačky. Auto občas štartovalo 20s, niekedy na brnk, niekedy 5s po naštartovaní zdochlo. Vymenil sa snímač vačky a ok :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“