Topová vačka z AJM v ASZ prostě NEFUNGUJE ......
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak auto přestalo za tepla startovat. Za studena na brnk ale když je motor teplý tak musím držet plynový pedál na podlaze a točit startérem cca 30 sec a pak tak nějak chytne. Dnes to auto dělalo celý den , jak jsem někde zastavil tak pak už byl problém to nastartovat.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

Dělal mi motor něco podobnýho, ale né vždy když byl motor teplý dělal problémy, ale stávalo se to dost často a v jednotce byla vždy chyba o nesmyslným signálu tuším vačky.
Koupil jsem nový čidlo, a když jsem se hrabal v motoru tak jsem zrovna dal i nový palivový filtr a od té doby mám klid.
Teď mám problém s prvním startem tak jednou týdně, ale bez zápisu do ŘJ.
Ale u mě vždy stačilo po neúspěšném startu vypnout zapalování, znovu zapnout,chvíli počkat a pak motor okamžitě chytnul.
Koupil jsem nový čidlo, a když jsem se hrabal v motoru tak jsem zrovna dal i nový palivový filtr a od té doby mám klid.
Teď mám problém s prvním startem tak jednou týdně, ale bez zápisu do ŘJ.
Ale u mě vždy stačilo po neúspěšném startu vypnout zapalování, znovu zapnout,chvíli počkat a pak motor okamžitě chytnul.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
vazne treba 30 sekund tocit? ozýva sa to postupne alebo to chytí razom?MarfyE34 píše:Tak auto přestalo za tepla startovat. Za studena na brnk ale když je motor teplý tak musím držet plynový pedál na podlaze a točit startérem cca 30 sec a pak tak nějak chytne. Dnes to auto dělalo celý den , jak jsem někde zastavil tak pak už byl problém to nastartovat.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
No mě se to stalo za rok a pů co mám auto tak 2x. A dneska celý den ! Jak jsem někde zastavil a stopnul motor už nechtěl naskočit, točíš točíš a pak se pomalu chytne jakoby jeden válec a pak ostatní. Začínám být z toho auta zoufalej. To je pořád něco. Zlatá rotačka !
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

tak to je cudne.....
v zivote som nevidel vadny snimac vacky štylom zeby auto nehlásilo skrat....ale nezmyselný signál...
pri vadnom (totalny skrat, odpojeny snimac) auto točí asi 8 sekund, potom razom chytí...
v zivote som nevidel vadny snimac vacky štylom zeby auto nehlásilo skrat....ale nezmyselný signál...
pri vadnom (totalny skrat, odpojeny snimac) auto točí asi 8 sekund, potom razom chytí...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
já jednou měnil snímač,který si dovezl majitel a auto nechytlo vůbec,,odpojil jsem a klasika pár sekund,připojil za běhu a auto zdechlo...dal se origo,který byl i levnější o pár kč a pohoda..octaviask píše:tak to je cudne.....
v zivote som nevidel vadny snimac vacky štylom zeby auto nehlásilo skrat....ale nezmyselný signál...
pri vadnom (totalny skrat, odpojeny snimac) auto točí asi 8 sekund, potom razom chytí...
Octavia II RS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 725
- Registrován: 29 říj 2008, 23:41
- Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
dva týždne do zadu som riešil jedno PD... nezmyselny signal vačky. Auto občas štartovalo 20s, niekedy na brnk, niekedy 5s po naštartovaní zdochlo. Vymenil sa snímač vačky a okoctaviask píše:tak to je cudne.....
v zivote som nevidel vadny snimac vacky štylom zeby auto nehlásilo skrat....ale nezmyselný signál...
pri vadnom (totalny skrat, odpojeny snimac) auto točí asi 8 sekund, potom razom chytí...
