Stránka 4 z 5

Napsal: 01 lis 2017, 21:40
od pavska
Jo je to z miho supa a tam vim ze to je jeste origo, a pak sem sehnal vacku z jineho auta z pd a taky mela presne tenhle kod a taky byla jeste puvodni, A jestli tam mas nekde pismeno A tak by to mela byt vacka pro DPF

Napsal: 02 lis 2017, 19:58
od MarfyE34
Tak auto přestalo za tepla startovat. Za studena na brnk ale když je motor teplý tak musím držet plynový pedál na podlaze a točit startérem cca 30 sec a pak tak nějak chytne. Dnes to auto dělalo celý den , jak jsem někde zastavil tak pak už byl problém to nastartovat.

Napsal: 02 lis 2017, 20:11
od favo
Dělal mi motor něco podobnýho, ale né vždy když byl motor teplý dělal problémy, ale stávalo se to dost často a v jednotce byla vždy chyba o nesmyslným signálu tuším vačky.
Koupil jsem nový čidlo, a když jsem se hrabal v motoru tak jsem zrovna dal i nový palivový filtr a od té doby mám klid.
Teď mám problém s prvním startem tak jednou týdně, ale bez zápisu do ŘJ.
Ale u mě vždy stačilo po neúspěšném startu vypnout zapalování, znovu zapnout,chvíli počkat a pak motor okamžitě chytnul.

Napsal: 02 lis 2017, 20:12
od octaviask
MarfyE34 píše:Tak auto přestalo za tepla startovat. Za studena na brnk ale když je motor teplý tak musím držet plynový pedál na podlaze a točit startérem cca 30 sec a pak tak nějak chytne. Dnes to auto dělalo celý den , jak jsem někde zastavil tak pak už byl problém to nastartovat.
vazne treba 30 sekund tocit? ozýva sa to postupne alebo to chytí razom?

Napsal: 02 lis 2017, 20:13
od MarfyE34
No mě se to stalo za rok a pů co mám auto tak 2x. A dneska celý den ! Jak jsem někde zastavil a stopnul motor už nechtěl naskočit, točíš točíš a pak se pomalu chytne jakoby jeden válec a pak ostatní. Začínám být z toho auta zoufalej. To je pořád něco. Zlatá rotačka !

Napsal: 02 lis 2017, 20:16
od octaviask
toto robí vždy netesnost na vstrekovačoch...gumičky, hlava...respektive palivo....

v tú chvilu treba strcit merak do tandemu a merat či je, a aký je tlak z tandemu.

Napsal: 02 lis 2017, 20:20
od MarfyE34
Ano i 30 sec musím točit s plynem na podlaze a pak se chytí jeden válec a pak ostatní. A třeba dvakrát za sebou to chytne normálně a na po 4 už to nejde.

Napsal: 02 lis 2017, 20:27
od MarfyE34
Těsnění na vstřikách jsme měnili nedávno. A hlava nebyla špatná.

Napsal: 02 lis 2017, 20:59
od octaviask
palivo....kde, čo...to musis merat ;)

Napsal: 03 lis 2017, 01:03
od stanomx
otačky?
skus odpojit cidlo teploty ci to bude robit stale

Napsal: 03 lis 2017, 15:41
od MarfyE34
Tak byl vadný snímač polohy vačkové hřídele. Koupil jsem nový a zatím to startuje. Tak snad to bude už dobrý.

Napsal: 03 lis 2017, 17:38
od sCitem
Dej vědět jak to dopadlo ☺

Napsal: 03 lis 2017, 17:48
od octaviask
tak to je cudne.....

v zivote som nevidel vadny snimac vacky štylom zeby auto nehlásilo skrat....ale nezmyselný signál...

pri vadnom (totalny skrat, odpojeny snimac) auto točí asi 8 sekund, potom razom chytí...

Napsal: 03 lis 2017, 18:17
od RudisTDic
octaviask píše:tak to je cudne.....

v zivote som nevidel vadny snimac vacky štylom zeby auto nehlásilo skrat....ale nezmyselný signál...

pri vadnom (totalny skrat, odpojeny snimac) auto točí asi 8 sekund, potom razom chytí...
já jednou měnil snímač,který si dovezl majitel a auto nechytlo vůbec,,odpojil jsem a klasika pár sekund,připojil za běhu a auto zdechlo...dal se origo,který byl i levnější o pár kč a pohoda..

Napsal: 03 lis 2017, 18:46
od adrian_B
octaviask píše:tak to je cudne.....

v zivote som nevidel vadny snimac vacky štylom zeby auto nehlásilo skrat....ale nezmyselný signál...

pri vadnom (totalny skrat, odpojeny snimac) auto točí asi 8 sekund, potom razom chytí...
dva týždne do zadu som riešil jedno PD... nezmyselny signal vačky. Auto občas štartovalo 20s, niekedy na brnk, niekedy 5s po naštartovaní zdochlo. Vymenil sa snímač vačky a ok :)