Stránka 4 z 4
Napsal: 20 pro 2017, 10:34
od Vici
taky jsem mu to chtěl napsat.. taková 807 je krabička šrotu už jako nová..
pro pobavení.. jeden tu má úspěšný vrakáč na PSA... sám tedy jezdí SAGem... spokojen maximálně. Říkám mu udělaj vrakáč i na SAG.. a že blbneš? Vždyť na tom se skoro nic nekazí.. na tom mém jsem za 650 000 neměnil ani páčku blinkrů

Francouze rozprodá málem do šroubku, tam se sere vše a pořád
Napsal: 20 pro 2017, 10:37
od rudy5
Napsal: 20 pro 2017, 10:45
od syncon
no 807 se mel měsíc a V10 ceka v depozitu az zacne stoupat na cenne je koupena za par korun
holt neměnim popisky

ted aktualně lečim LT a ten kdo vymejslel umístění naftového filtru by mel dostat korunu, pritom sprinter ho ma normalne
jeste doplnim nemam ze si delam auta jen prosebe nemam ani zdviz

Napsal: 20 pro 2017, 12:40
od rudy5
To sa nacakas kedy ta V10 zacne stupat na cene

Napsal: 20 pro 2017, 12:45
od Vici
Tak jistě se najde časem někdo, kdo by to chtěl mít jako raritu. Onehda jsem chtěl takto koupit B5.5 W8

Napsal: 21 pro 2017, 02:15
od TANN3R
V10 na ceně stoupne leda tak, že zas bude za kilo šrotu 6 Kč

Phaeton nebude mít cenu nikdy.
Napsal: 21 pro 2017, 06:07
od syncon
za 20-30 let se podivejte co stoji peknej favorit
Napsal: 21 pro 2017, 10:08
od Vici
jednoho mám v garáži.. už letos stál balík

Napsal: 21 pro 2017, 10:26
od rudy5
Auto bude mat hodnotu take ktorych je malo limitovane edicie a hlavne pvodny stav a myslim ze hlavne jednoduche auta v benzine lebo aby to za 30 rokov aj jazdilo