Stránka 4 z 5
Napsal: 06 črc 2018, 22:26
od toledo1m
AHF 750 000, emise na poprve. Pred STK poradne prohnat k cervenym, lit kvalitni naftu a aditiva. Nejakej servis a jezdit bude stale

Napsal: 22 črc 2018, 05:54
od martinsidlo
toledo1m píše:AHF 750 000, emise na poprve. Pred STK poradne prohnat k cervenym, lit kvalitni naftu a aditiva. Nejakej servis a jezdit bude stale

Moje řeč. Já ASV 650tis km.
Napsal: 22 črc 2018, 10:37
od jericho-3
Jen taková noticka...Ty motory jsou původní nebo byly rozebrány? Rekordy tohoto typu je třeba doplnit o vysvětlivky..

Napsal: 22 črc 2018, 18:27
od martinsidlo
Já původní od začátku. Prý je plný ojnic,pístů,ventilů a jiných blbostí.
Napsal: 22 črc 2018, 20:19
od toledo1m
taky, historii znam od cca 200 tkm, jen rozvody olej, myslim jednou hydra, jednou zatuhla reg. turba
Napsal: 23 srp 2018, 09:12
od ROMEK
Tak už vyhadzuju z emisných kontrol. stačí ked je zapísaná v pameti závad v RJ motoru akakolvek chyba aj sporadická a už ten tester vyhodí auto jak nespusobilé a nepustí dalej k emisnej kontrole. Rozprával sem sa s technikem na STK a niektore značky im idu vymazat /pameť závad/ a niektore ne ale to už zaleží podla nálady technika.
To zas bude práce jak na kostele

Napsal: 23 srp 2018, 09:36
od Rayx
Jakákoliv chyba ne, pouze emisně relevantní

Ale smazáním chyby smažeš i readiness a to je také nutná podmínka pro další krok ...
https://www.seka.sk/stranka/metodicke-p ... d-20052018
str.38
Napsal: 23 srp 2018, 10:15
od ROMEK
No to sem myslel aj ja ale bohužel skutečnosť je jak píšem a hádaj sa s nimi.
Teraz prišiel pán s C3- chyba neco okolo ventilatora chladiča-sporadicky
a Dacia sandero -hlavne rele - sporadicky /má tajný vypínač/
obidva dostali vyhadzov
Napsal: 23 srp 2018, 10:20
od Rayx
Tak ať si páni nastupují metodický postup ... Jo, čím je věc složitější, tím větší prostor pro desinformace od "techniků" na SME ...
Napsal: 23 srp 2018, 10:35
od Source
Si kúpim nejakú multikulti diagnostiku na všetky značky, postavím sa pred STK a za 10€ budem každému autu mazať chyby

Napsal: 23 srp 2018, 11:33
od Rayx
Pokuty technikovi EK
60 eur
• nevykonáva EK v súlade s legislatívou
• neoznámi výsledok alebo hodnotenie
120 eur
• nezistí alebo zle vyhodnotí ľahkú chybu
210 eur
• nezistí alebo zle vyhodnotí vážnu chybu
300 eur
• nezistí alebo zle vyhodnotí nebezpečnú chybu
• neabsolvuje doškoľovací kurz
•
konflikt záujmov, zaaujatosť, neobjektivita
https://www.seka.sk/stranka/mimoriadny- ... 18-1852018
Ovšem toto je zajímavé ...

Napsal: 23 srp 2018, 13:31
od fekálek
Bez znamych na stk nelez,tak je to unas bratia
Napsal: 23 srp 2018, 16:28
od martinsidlo
To je i u nás. Musí sedět Rednes kody,ty vymažeš jakýmkoli smazáním chyby a pak musíš pojezdit,aby se to načetlo.
Takové blbost jako větrák a tak,majitel si za to může sám.
EGR obejít bez zásahu do ŘJ,to je umění a trvá to 50km.
Napsal: 23 srp 2018, 18:49
od dibarbora
Source píše:Si kúpim nejakú multikulti diagnostiku na všetky značky, postavím sa pred STK a za 10€ budem každému autu mazať chyby

Skôr by som to videl na úpravy sw, ktoré vypnú generovanie chybových kódov. Čas ukáže ako sa s tým vysporiada ľud pospolitý ale aj technici na EK/STK.
Napsal: 23 srp 2018, 19:59
od vikino1
Mám na rotačke AFN plech v EGR a v hadičke guličku treba to pred STK vyhodiť?