Stránka 4 z 4

Napsal: 12 led 2020, 09:48
od Rayx
Vidíš na boku prvního palce dva kruhy? Nevidíš ...
Vačka výfuku buď origo pro ne DPF motor, nebo nějaký aftermarket aušus. No nejspíš vzata hlava z ne DPF motoru a nikdo neřešil, že by v ní měl vyměnit vačku z hlavy, co sundal ...
56 000km se motor trápí a Ty s ním ...

Napsal: 12 led 2020, 09:56
od arlie
Jenom pro jistotu upřesním, abychom se celou dobu nebavili každý o něčem jiném.
Kruhy na vacce jsou na čtvrtém válci a plocha pro dpf je na prvním.

Napsal: 12 led 2020, 10:04
od Rayx
arlie píše:Kruhy na vacce jsou na čtvrtém válci a plocha pro dpf je na prvním.
Tou plochou pro DPF na prvním myslíš co?

Jinak kdyby někdo z fotek nepochopil, o co jde a co má na první pohled odlišit hřídel pro motor bez a s DPF, tak ať se do toho raději nepouští.

Rozlišení je na boku prvního palce pro ventil čtvrtého válce, ale podstatný pro regeneraci DPF je profil palce pro vstřik, a to na každém válci ...

Napsal: 12 led 2020, 13:17
od Eresak
Tomas.cz píše:
Rayx píše: Takže jedině kontrola ze strany od tandemu na bok první vačky na výfukovém hřídeli řekne, jestli je to ta správná pro DPF nebo ne. Vsadím se, že ta co tam je dva kruhy nemá
Rayx: Kontrolovali jsem to ze strany od tandemu, kruhy tam žádné nejsou.

Dneska se nám podařilo s bráchou sehnat váčku BMN..
V úterý by mohla byt doma, teď ještě najít někoho kdo by to vyměnil.


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 13 led 2020, 07:53
od Rayx
Eresak píše: V úterý by mohla byt doma, teď ještě najít někoho kdo by to vyměnil.
Vybírej dobře, už předchozí výměna hlavy nedopadla dobře ...

Kdyby sis chtěl udělat představu i teoreticky, mrkni do DP ;)

S0057240015-Motor_2_0_125_kW_TDI_PD.pdf

Napsal: 13 led 2020, 11:13
od arlie
Rayx:
Sorry, já četl z boku prvního válce, ne palce.

Ohledně té plochy, jsi si jistý, že je na všech válcích? Já tu vačku měl teda jen jednou v ruce, kupu let zpátky, a řekl bych, že to bylo jen na prvním válci. Ale je to dlouho, možná to tak není.

Napsal: 30 led 2020, 17:03
od Eresak
Zdravím pánové

Problém byl vyřešen!!! Po koupí váčky BMN a výměně auto začalo regenerovat. Děkují všem za rády

Pokud máte ještě nějaké otázky pište..

Napsal: 30 led 2020, 18:46
od Tomas.cz
Jsem rád, že se na problém spojenou silou přišlo, jen je mi zpětně líto toho motoru, že si užil svoje s plným dpf ;)

Napsal: 30 led 2020, 18:55
od Source
asi by nebolo zlé spustit servisnú regeneráciu možno aj pár krá :D keď to tolko neregenovalo

Napsal: 31 led 2020, 17:46
od arlie
Tak super.
Tak snad toto téma nezapadne a když někdo bude měnit hlavu, tak si to pohlídá.

Re: Passat BMR problem s DPF filtrom

Napsal: 13 kvě 2025, 14:00
od pospisiljak
a u 16v platí stejná ploška jako u 8v? protžejiž se nedá oe koupúit a již jde jen aftrmarket ma nekdo vyfocenou tu plosku na 16v vaččce děkuji

Re: Passat BMR problem s DPF filtrom

Napsal: 15 kvě 2025, 05:58
od pospisiljak
A nemá někdo vačku pro dpf 16v na prodej mám dvě které se dají ještě koupit a žádná není správná věděl by někdo poradit okolí brna