Vačka tdipd axr vše nové
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je celkem na prd, že se tady dohaduji kvůli kvalitě olejů, ale jak píše Biimbo, problém může být i jinde.
Já už jsem tu někde popisoval svůj problém s vačkou a i to, že od koupě auta (druhý majitel) měním olej po 10-12000 km a i přesto, že se originál vačka vyměnila za jinou dobrou se mi problém po cca 90000 km opět vrátil a mám vačku smetenou na prvním palci od rozvodů.
Zhruba v době kdy jsem to zjistil, jsem začal používat proplach motoru od Tec 2000 a po dvou výměnách oleje mi přestali po startu klepat hydra.
Mám tedy teorii, že jeden z mazacích kanálů byl nejspíš ucpaný zapečeným olejem a proto byla vačka s hydrama blbě mazaná a proto je opět po ní.
Olej jsem začal používat originál VW a jak se oteplí mě čeká výměna hlavy a vačky. Tu jsem koupil Kolbenschmidt včetně šálů a zdvihátek INA (celočerný)
a můžu jen doufat, že moje teorie byla správná a vačku už řešit nebudu.
Faktem ale je, že jak tu psal Viči, první olej co jsem měnil pomalu ani netekl jak byl hustý a oleje co jsem používal do teď, tekly jak voda. U toho VW mě zjištění teprve čeká.
Já už jsem tu někde popisoval svůj problém s vačkou a i to, že od koupě auta (druhý majitel) měním olej po 10-12000 km a i přesto, že se originál vačka vyměnila za jinou dobrou se mi problém po cca 90000 km opět vrátil a mám vačku smetenou na prvním palci od rozvodů.
Zhruba v době kdy jsem to zjistil, jsem začal používat proplach motoru od Tec 2000 a po dvou výměnách oleje mi přestali po startu klepat hydra.
Mám tedy teorii, že jeden z mazacích kanálů byl nejspíš ucpaný zapečeným olejem a proto byla vačka s hydrama blbě mazaná a proto je opět po ní.
Olej jsem začal používat originál VW a jak se oteplí mě čeká výměna hlavy a vačky. Tu jsem koupil Kolbenschmidt včetně šálů a zdvihátek INA (celočerný)
a můžu jen doufat, že moje teorie byla správná a vačku už řešit nebudu.
Faktem ale je, že jak tu psal Viči, první olej co jsem měnil pomalu ani netekl jak byl hustý a oleje co jsem používal do teď, tekly jak voda. U toho VW mě zjištění teprve čeká.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4291
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
já leju https://maziva.heureka.cz/castrol-edge- ... e/#section tak doufám že jsem zvolil dobře
vačka má cca 25 000km a pořád jak nová 


Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
A když dáváte krajní klemy, co a kam pod ně matláte a v jaký vrstvě? Kámoš na oleji pro scanii taky PD motor jezdil pět let a na vačku nesáhl. Pokud motor maže jak má a mění se po 15tis tak v případě že je mechanicky vše ok, nemůže být problém. Kdyžtak dvě vačky originál mám doma. Jedna 100 tis z axr a jedna z bxe 130 tis.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
No, ono PD postupně začíná vyluzovat zvuky, na které si majitel plynule zvyká..Kolikrát zastavim na křižovatce , mám stažené okno a to co slyším pod kapotou vedle stojícího auta i přesto, že majitel má na tváři mexický úsměv člověka děsí a vůbec nemusím zjišťovat, co je to za značku...Je to vždy stejná.. 

nepropadat panice...
Mě tam naposledy mechanik naptlal nějaký tmel když měnil první vačku a motor mám suchý.Rayx píše:Velmi správný postřehBiimbo píše:A když dáváte krajní klemy, co a kam pod ně matláte a v jaký vrstvě?
Teď ke všemu co budu měnit jsem si ten tmel pořidil taky, tvrdili mi že je to to samý co používají ve škodovce a jediný co opravdu funguje.
Doma musím mrknout co to vlastně mám, už si to nepamatuji.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tak ta moje hlava dole ještě podle všeho nebyla.jericho-3 píše:favo, ono taky často jde o to, že se často může stát, že je hlava špatně omytá tlakovou vodou po broušení hlavy a v kanálu může zůstat ten hliníkový maz..Když jsem to omýval ručně, tak bez tlakové vody to nešlo dostat pryč..Samozřejmě u profi firmy se tohle nestane, ale....
Doma mám druhou, kterou mi dělali v Engitecu, tak doufám že je vyčištěná dobře, ale určite na ní před montáží mrknu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jak je to myšleno?favo píše:Mě tam naposledy mechanik naptlal nějaký tmel když měnil první vačku a motor mám suchý.Rayx píše:Velmi správný postřehBiimbo píše:A když dáváte krajní klemy, co a kam pod ně matláte a v jaký vrstvě?
Teď ke všemu co budu měnit jsem si ten tmel pořidil taky, tvrdili mi že je to to samý co používají ve škodovce a jediný co opravdu funguje.
Doma musím mrknout co to vlastně mám, už si to nepamatuji.
Jako mezi klem a víko ventilů nebo mezi klem a hlavu ty okraje myslíte?
