Josefe, máš pravdu, ale moje ego v tom není..Jak by se tím mělo zvednout? Nechápu, samozřejmě mladší kusy by za zvednutí ega a tím zastření svých komplexů dali "život". Moje otravování a bouření hladiny části tohoto fora,/ kde je vlastně dobře, že se nic neděje/..že, má jeden prostý důvod.. Nemám rád slintaly, kteří nevidí okolo sebe nic jiného než tu svou pravdu a nejsou schopni uznat základní fakta. Bohužel to jsou často mecháni a majitelé vozů z konceru, což má jednu výhodu, mají nepřeberné množství dílů pro sebe z oprav právě těchhle koncernových skvostů.. Jinak důkaz by byl velmi snadný , stačilo by vytáhnout , kolik milionu dílů motorů sežral koncern a kolik Fiat. Samozřejmě s ohledem na množství v oběhu..Já opravuji koncern od 60 tých let. minulého století, nejdřív KDF , poté brouk, atd. atd. co vše v socíku bylo v oběhu. A vždy jsem koncern uznával, nebyl to žádný novátor, nic přelomového nevytvářel, ale motorizoval celou Evropu slušnými vozy, na které bylo většinou spolehnutí. Bohužel v dnešní době je pozadu, kopíruje, ojebává, nedotahuje a vše dělá zbytečně složitější, náročnější na ND.Bylo by mi to jedno, pokud by tady někdo netvrdil, že je to naopak a nepomlouval třeba zrovna Italy, stačí říci , že máš Itala a tlupa skupinovýchh pomatenců už začne kvičet a urážet, ale je na nich často znát, že spíš dílnu zametají, než opravují...Toť vše, necháme uklidnit hladinu na mrtvo a čehůni budou zase spokojeni...
P.S. jinak honzíku habre, ano, stávalo se to už u F 128 ,že se vačky ometávaly až dokulata, bohužel často důvod byl ten, že majitelé také Zastav apod. lili do motoru, který má hrníčková zdvihátka přímo na vačku , olej který kradli v práci a na který jezdil celý socialismus M 6 AD..Do koncernu musíš lít spešl olej a musíš měnit vačky jako na běžícím páse. A to jsou zdvihátka "měkčí" díky hydrům..Já jsem netvrdil, že motory Fiat jsou bez závad, ALE ŽE JSOU LEPŠÍ NEŽ Z KONCERNU. Samozřejmě tvoje objektivita se zkušeností 10 aut je opravdu velká...Ale sami jste dokázali, co jste to za slintaly, když jste nebyli schopni dát relevantní příklad závad motorů Fiat , aby se aspoň trochu narušila jejich převaha nad koncernem. Mít malé ego, tak mám orgasmus, bohužel mi je jen smutno sebestředností mnohých..
