Stránka 4 z 4
Napsal: 26 lis 2020, 22:34
od Huml
VAGem by mělo jít změřit poměrově komprese
Napsal: 01 pro 2020, 08:12
od Rayx
@Thopr: Zjistils něco nebo to neřešíš?
Napsal: 01 pro 2020, 08:19
od Thopr
Zitra mam cas, tak to odtahnu do dilny a pres vikend pokouknu co se da... Auto stoji venku 20km ode me...

Napsal: 01 pro 2020, 08:27
od Rayx
To není daleko naštěstí

Ten zalomenej a tedy sundaný víko, tos tedy nedělal sám tu vytahovací operaci ale taky bratránek?
Já jen jestli byl čas to při tom navršku omrknout kolem těch vahadel jen tak ze zájmu o stav, když to víko bylo asi už dvakrát dole kvůli něčemu jinýmu

Napsal: 01 pro 2020, 09:09
od Thopr
Vytahovaci akci jsem robil ja, pak i montaz vstriku po kontrole z DP, kde po nastartovani se nic nezmenilo. Hodnoty porad nahowno a jak to bezelo, bratranek to jel projet a po cca 4km mu to zdechlo. Od te doby to jde podstatne hure nastartovat, kdyz to na podesate chytne, tak hrozny zvuk, dym z vyfuku, neudrzi ani volnobeh, predtim to na volnobeh drzelo. Takze se neco muselo zhorsit.
Napsal: 01 pro 2020, 09:12
od Rayx
Mám neblahé tušení, ta vahadla jsou zřejmě velký průser ...
Napsal: 10 pro 2020, 22:25
od cernohousmartin
Ahoj. Zajímal by mě problém ohledně těch vahadel. V létě jsem koupil B7 125kw CFGB s nájezdem 270 tis km. Vůz jezdil do servisu RF auto v Brně. Po studování tohoto fóra jsem zjistil že RF auto=místní guru Huml. Zajímal by mě názor jestli ty vahadla mám řešit a radši je nechat preventivně udělat nebo jezdit a neřešit. Dík za rady.
Napsal: 10 pro 2020, 22:25
od cernohousmartin
Ahoj. Zajímal by mě problém ohledně těch vahadel. V létě jsem koupil B7 125kw CFGB s nájezdem 270 tis km. Vůz jezdil do servisu RF auto v Brně. Po studování tohoto fóra jsem zjistil že RF auto=místní guru Huml. Zajímal by mě názor jestli ty vahadla mám řešit a radši je nechat preventivně udělat nebo jezdit a neřešit. Dík za rady.
Napsal: 16 pro 2020, 11:55
od Rayx
@Thopr
Tak co, zbyl na to čas nebo se nic nezjistilo?