Tak se jí zeptej jestli to nechcete střelitkočka87 píše:Tu už bys nechtěl a vzpomínal na tu parádu co si teď prodal a hlavně bys to musel domluvit s mojí ženou která ji teď jezdí
Předběžně poptávám nějakou upravenou O1 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No právě že už vypadálibor.98 píše:...jak to auto vypadá jinak?
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
A co zkusit třeba Volvo V70? 2,5 TDI nebo 2,4 D pětiválec, výkonově super, spotřeba super, nebývají shnilé, tolik bych se nebál v tom bourat a výbava většinou také dobrá. Automaty taky drží, ceny dílů přijatelné. Dělám všechny generace a ani jedna není špatná. Třeba ke mně jezdí veterinářka, k autu se chová velmi nevybíravě, lítá po polích, kravínech atd., jednou táhla asi 80 km naftové potrubí po asfaltu a nic, ani škrábanec na nich.
Rozvody vydržely neskutečných 300 tisíc, vodní pumpa ani kapku nepustila, řemen rozpraskaný!!! Za rok dva budu potřebovat 4x4, tak Volvo V70 bude nejspíš vítěz.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4305
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
hlavně je to stálá 4x4 s torsenemrudy5 píše:Ja som mal dva také išiel by som radšej do toho je v Tom lepšie vozenie a aj miesta dá sa kúpim v dobrej výbave a aj s kvalitným pohonom 4x4 keby si chcel ten má vzadu aj viacprvkovu nápravu a s pohonom 4x4 to aj dobre sedí ,dáš tam chip a na jazdenie to stačí .
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Co to je vysoká ?7.5l priemer?Jarda S. píše:hlavně je to stálá 4x4 s torsenemrudy5 píše:Ja som mal dva také išiel by som radšej do toho je v Tom lepšie vozenie a aj miesta dá sa kúpim v dobrej výbave a aj s kvalitným pohonom 4x4 keby si chcel ten má vzadu aj viacprvkovu nápravu a s pohonom 4x4 to aj dobre sedí ,dáš tam chip a na jazdenie to stačí .ale spotřeba je u tý čtyřkoly vysoká
BMW 330 ix
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4305
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
nevím o nich, blatníky hnijou to jo ale od hrany, bohužel origo nový stojí 5500 kus, jetý neschnilý jsou nesehnatelnýlibor.98 píše:Ok tak mrknu po nějaké pěkné B5.5 po faceliftu , tam vím že hodně hnijí přední Blatníky jsou tam nějaké molitany v nosníku ty se nacucaji vodou a už to jede. Neví někdo o pěkné B5,5 AVF? 😁😁
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
