Stránka 4 z 7
Napsal: 21 led 2021, 21:29
od fenix85
Psal si že když si posunul čerpadlo o zub tak auto už ani neškytlo že? co tak ho posunout na druhou stranu

Napsal: 21 led 2021, 21:50
od RadekA6
jako zkusit to můžu že

Napsal: 22 led 2021, 07:38
od roman1648
Hele pokud všechno dal jak to bylo předtím když auto jezdilo, teď taky jede "jen" nejde nastavit fóra tak mi to ukazuje na problém v tom repasovaným čerpadle
Už jsi se dotazoval toho kdo ten repas dělal že ti to nejde naladit ? Nebo je to nějaký internetový repas ?

Napsal: 22 led 2021, 08:56
od Marek77
O zub dopředu je úplně blbě. Už teď to ukazuje strašně velký předvstřik. O zub dopředu by znamenalo, že to bude dopředu ještě víc. To bych nezkoušel ani omylem.
Napsal: 22 led 2021, 18:05
od RadekA6
internetovej repas
Napsal: 22 led 2021, 18:34
od prka
Stále jsem přesvědčen, že vysoký předvstřik je z důvodu neustálého uzavření ventilu N-108. Pokud Ti řízení předvstřiku před výměnou čerpadla chodilo dobře, neměla by teoreticky být na vině vadná ŘJ, pojistka nebo vedení až po desetipinovou svorkovnici, ke které je pak připojena druhá polovina svorkovnice od čerpadla. Závadu bych proto nejdříve hledal na ventilu N-108. Rozpojil bych tu desetipinovou svorkovnici a Ohmmetrem bych měřil odpor mezi dvěma dráty, které vedou od N-108 do svorkovnice. Měli by to být piny č. 9 a 10. Pokud bude větší odpor než 12-20 Ohmů, tak je vadná cívka ventilu N-108. Pokud bude odpor v daném rozsahu, tak bych změřil napětí mezi pinem č. 10 na protilehlé půlce svorkovnice a kostrou při zapnutém zapalování. Měl bych naměřit napětí akumulátoru. Kdybych tam žádné napětí nenaměřil, tak bych to zkusil měřit i na pinu č. 9 této poloviny svorkovnice a kostrou.
Napsal: 22 led 2021, 21:32
od Marek77
Teď už mám stejný pocit.
Napsal: 23 led 2021, 11:12
od RadekA6
možná si budete myslet, že jsem úplně vymazanej, ale jak mám přesně změřit ten odpor?

Napsal: 23 led 2021, 11:47
od prka
Vezmeš přístroj na měření odporu, nastavíš rozsah měření alespoň do 100 Ohmů nebo větší a jeden kontakt měřáku dáš na konec jednoho drátu vycházejícího z ventilu N-108 a druhý kontakt měřáku na konec druhého drátu z N-108. Přístroj Ti ukáže hodnotu odporu, kterou má cívka ventilu i s těmi dvěma vodiči. Ukáže-li jinou hodnotu než 12-20 Ohmů /většinou vyšší- například nekonečno/, tak je ventil vadný a bude způsobovat vysoký předvstřk, jak jsem již uváděl v prvním mém příspěvku.
Napsal: 23 led 2021, 12:21
od Marek77
A ten ventil musíš před měřením odpojit od konektoru. Jinak řečeno, nesmí být připojený do instalace auta.
Buď bude ten ventil vadný, nebo do něho nejde elektrika. Takže pojistka, zlomený drát, vadný konektor a podobně.
Napsal: 23 led 2021, 13:47
od RadekA6
problém ve velké svorkovnici mám jenom 7 pinů a pak mám další svorkovnici z čerpadla o 3 pinech, která vede zespodu, hadam že tam je ten ventil n 108, tak který ty 3 piny mám proměřit? 🤔
Napsal: 23 led 2021, 14:28
od JozefC
Napsal: 23 led 2021, 14:45
od RadekA6
tak na te svorkovnici se trema drátama jsem naměřil odpor 14,7
Napsal: 23 led 2021, 14:51
od Marek77
To by znamenalo, pokud jsi to tedy změřil správně, že ventil by měl být v pořádku. A tudíž by problém mohl být v tom, že do něj nejde elektrika.
Napsal: 23 led 2021, 15:27
od RadekA6
praveze jde naměřil jsem na tom pinu stejný hodnoty jak na baterce po zapnutí klíčků