Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Vyčistil som turbo ale nič sa nezmenilo. Posielam LOG z čistým turbom. Vstrekovane množstvo je vždy pri šliapnutí plynu na podlahu alebo pri zrýchľovaní o cca 13 mg menej ako je požadované množstvo. Taktiež mám pocit že turbodiera je až veľmi veľká a že turbo začne zaberať až pri 2000 ot/m.
http://leteckaposta.co/160094899
http://leteckaposta.co/160094899
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Nikto nič?
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Kouknu na log 
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Udelej log, kanal 003, 010, 011 na 3 kvalt od 1300'otč. a plnej plyn
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24 pro 2022, 12:36
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Ty jsi taky měnil vačku jestli se nepletu. Jestli máš Kolbenschmidt tak se obávám že to nepojede nikdy. Sežeň si origo starší ale dobrou vačku. Výměn pro jistotu i hydra a šálky. A změna nastane hned. Ale stejně to nebude ono. Takže další věc která tě bude čekat jsou vstřiky. Repase. A pak to teprve pojede. Vím o čem píšu protože tolik věcí jsem vyměnil že tolik jich v motoru ani není. Az jsem dal origo vačku druhé hydra šálky repas vstřiků a outo ožilo a jede jako za mlada vše v pořádku. Když uděláš tyto 4 věci tak to pojede.
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
LOG z trojky do kopca plniaci tlak aj palivo: http://leteckaposta.co/414329588
15:21:03 Skupina 007: teploty (studeny start: ~Amb. tepl.)
76.5*C tepl. Paliva ~venkovni teplota*C
100.6 % chlazeni paliva stav ZAP:100%-Off:0%
34.2*C nasav. Vzduch tepl. ~venkovni teplota*C
95.4*C teplota chlazeni ~venkovni teplota*C
15:21:03 Skupina 004: prikaz vstrikovacum
819 /min Otacky motoru 790-870
-0.0 *ATDC pozadovany pocatek vstriku
7.1*KW pozadovana delka vstriku
0.0*KW uhel synchronizace -3..+3°Ck.
15:21:03 Skupina 015: spotreba paliva
819 /min Otacky motoru ot/min
6.6 mg/str mnozstvi vstriku (aktualni) (pri vypnutých spotrebičoch)
0.60 l/h spotreba paliva
0.0 mg/str pozad.na mnozst.paliva (akcelerator)
Vstreky majú hodnoty max 0,75 a BIP je niekde medzi 20 a 33 na prvých troch a na štvrtom je medzi 10 a 20.
Spotreba na voľnobehu krátko po vyčistení turba 0,8 pri zapnutých spotrebičoch až po 5 dňoch sa to vrátilo naspäť na 1 liter. Známy ma 0,6 aj keď má zapnutú klímu, svetlá a rádio.
Ak je to naozaj tou vačkou a vstrekmi tak to môžem rovno predať pretože mňa ako študenta tá cena zabije. Vačku som menil už na dvakrát komplet aj so salkami a hydrami všetko je Kolbenshmidt. Predtým ET som chcel reklamovať no keď som ju vybral už bola načatá a hydra tiež. olej neviem aký tam dával predošlí majiteľ asi Valvoline no a asi bol na hovno keď stihlo už takto poškodiť vačku po tisíc km. Menil som olej za Motul a zrobil som aj BG preplach motora aj paliva. Taktiež som vybral čo najviac pilín koľko sa len dalo. Prevodovka hučí je hodna repasu.
15:21:03 Skupina 007: teploty (studeny start: ~Amb. tepl.)
76.5*C tepl. Paliva ~venkovni teplota*C
100.6 % chlazeni paliva stav ZAP:100%-Off:0%
34.2*C nasav. Vzduch tepl. ~venkovni teplota*C
95.4*C teplota chlazeni ~venkovni teplota*C
15:21:03 Skupina 004: prikaz vstrikovacum
819 /min Otacky motoru 790-870
-0.0 *ATDC pozadovany pocatek vstriku
7.1*KW pozadovana delka vstriku
0.0*KW uhel synchronizace -3..+3°Ck.
15:21:03 Skupina 015: spotreba paliva
819 /min Otacky motoru ot/min
6.6 mg/str mnozstvi vstriku (aktualni) (pri vypnutých spotrebičoch)
0.60 l/h spotreba paliva
0.0 mg/str pozad.na mnozst.paliva (akcelerator)
Vstreky majú hodnoty max 0,75 a BIP je niekde medzi 20 a 33 na prvých troch a na štvrtom je medzi 10 a 20.
Spotreba na voľnobehu krátko po vyčistení turba 0,8 pri zapnutých spotrebičoch až po 5 dňoch sa to vrátilo naspäť na 1 liter. Známy ma 0,6 aj keď má zapnutú klímu, svetlá a rádio.
Ak je to naozaj tou vačkou a vstrekmi tak to môžem rovno predať pretože mňa ako študenta tá cena zabije. Vačku som menil už na dvakrát komplet aj so salkami a hydrami všetko je Kolbenshmidt. Predtým ET som chcel reklamovať no keď som ju vybral už bola načatá a hydra tiež. olej neviem aký tam dával predošlí majiteľ asi Valvoline no a asi bol na hovno keď stihlo už takto poškodiť vačku po tisíc km. Menil som olej za Motul a zrobil som aj BG preplach motora aj paliva. Taktiež som vybral čo najviac pilín koľko sa len dalo. Prevodovka hučí je hodna repasu.
Naposledy upravil(a) tade dne 14 bře 2023, 20:28, celkem upraveno 1 x.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24 pro 2022, 12:36
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Ty hodnoty jsem měl taky takové zdali se v pohodě ale auto stále nejelo. Az jsem udělal repas vstřiků a origo vačku a hydra šály tak to pak jelo jako za mlada. Ano chápu že je to nákladnější ale dá se to opravit. Odkud jsi?
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Severovýchod SK
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24 pro 2022, 12:36
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Tak to je docela daleko. Škoda měl bych sadu vstřiků z 96kw s označením BA. Budu je dávat na repas tak kdyby byl třeba zájem.