LOG z trojky do kopca plniaci tlak aj palivo:
http://leteckaposta.co/414329588
15:21:03 Skupina 007: teploty (studeny start: ~Amb. tepl.)
76.5*C tepl. Paliva ~venkovni teplota*C
100.6 % chlazeni paliva stav ZAP:100%-Off:0%
34.2*C nasav. Vzduch tepl. ~venkovni teplota*C
95.4*C teplota chlazeni ~venkovni teplota*C
15:21:03 Skupina 004: prikaz vstrikovacum
819 /min Otacky motoru 790-870
-0.0 *ATDC pozadovany pocatek vstriku
7.1*KW pozadovana delka vstriku
0.0*KW uhel synchronizace -3..+3°Ck.
15:21:03 Skupina 015: spotreba paliva
819 /min Otacky motoru ot/min
6.6 mg/str mnozstvi vstriku (aktualni) (pri vypnutých spotrebičoch)
0.60 l/h spotreba paliva
0.0 mg/str pozad.na mnozst.paliva (akcelerator)
Vstreky majú hodnoty max 0,75 a BIP je niekde medzi 20 a 33 na prvých troch a na štvrtom je medzi 10 a 20.
Spotreba na voľnobehu krátko po vyčistení turba 0,8 pri zapnutých spotrebičoch až po 5 dňoch sa to vrátilo naspäť na 1 liter. Známy ma 0,6 aj keď má zapnutú klímu, svetlá a rádio.
Ak je to naozaj tou vačkou a vstrekmi tak to môžem rovno predať pretože mňa ako študenta tá cena zabije. Vačku som menil už na dvakrát komplet aj so salkami a hydrami všetko je Kolbenshmidt. Predtým ET som chcel reklamovať no keď som ju vybral už bola načatá a hydra tiež. olej neviem aký tam dával predošlí majiteľ asi Valvoline no a asi bol na hovno keď stihlo už takto poškodiť vačku po tisíc km. Menil som olej za Motul a zrobil som aj BG preplach motora aj paliva. Taktiež som vybral čo najviac pilín koľko sa len dalo. Prevodovka hučí je hodna repasu.