Stránka 4 z 4

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Napsal: 09 bře 2023, 20:13
od tade
Vyčistil som turbo ale nič sa nezmenilo. Posielam LOG z čistým turbom. Vstrekovane množstvo je vždy pri šliapnutí plynu na podlahu alebo pri zrýchľovaní o cca 13 mg menej ako je požadované množstvo. Taktiež mám pocit že turbodiera je až veľmi veľká a že turbo začne zaberať až pri 2000 ot/m.

http://leteckaposta.co/160094899

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Napsal: 10 bře 2023, 18:44
od tade
Nikto nič?

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Napsal: 12 bře 2023, 02:28
od CeeresBob
Kouknu na log 😉

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Napsal: 12 bře 2023, 02:30
od CeeresBob
Udelej log, kanal 003, 010, 011 na 3 kvalt od 1300'otč. a plnej plyn

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Napsal: 13 bře 2023, 15:12
od MirekPasserati
Ty jsi taky měnil vačku jestli se nepletu. Jestli máš Kolbenschmidt tak se obávám že to nepojede nikdy. Sežeň si origo starší ale dobrou vačku. Výměn pro jistotu i hydra a šálky. A změna nastane hned. Ale stejně to nebude ono. Takže další věc která tě bude čekat jsou vstřiky. Repase. A pak to teprve pojede. Vím o čem píšu protože tolik věcí jsem vyměnil že tolik jich v motoru ani není. Az jsem dal origo vačku druhé hydra šálky repas vstřiků a outo ožilo a jede jako za mlada vše v pořádku. Když uděláš tyto 4 věci tak to pojede.

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Napsal: 13 bře 2023, 17:22
od tade
LOG z trojky do kopca plniaci tlak aj palivo: http://leteckaposta.co/414329588

15:21:03 Skupina 007: teploty (studeny start: ~Amb. tepl.)
76.5*C tepl. Paliva ~venkovni teplota*C
100.6 % chlazeni paliva stav ZAP:100%-Off:0%
34.2*C nasav. Vzduch tepl. ~venkovni teplota*C
95.4*C teplota chlazeni ~venkovni teplota*C

15:21:03 Skupina 004: prikaz vstrikovacum
819 /min Otacky motoru 790-870
-0.0 *ATDC pozadovany pocatek vstriku
7.1*KW pozadovana delka vstriku
0.0*KW uhel synchronizace -3..+3°Ck.

15:21:03 Skupina 015: spotreba paliva
819 /min Otacky motoru ot/min
6.6 mg/str mnozstvi vstriku (aktualni) (pri vypnutých spotrebičoch)
0.60 l/h spotreba paliva
0.0 mg/str pozad.na mnozst.paliva (akcelerator)

Vstreky majú hodnoty max 0,75 a BIP je niekde medzi 20 a 33 na prvých troch a na štvrtom je medzi 10 a 20.
Spotreba na voľnobehu krátko po vyčistení turba 0,8 pri zapnutých spotrebičoch až po 5 dňoch sa to vrátilo naspäť na 1 liter. Známy ma 0,6 aj keď má zapnutú klímu, svetlá a rádio.

Ak je to naozaj tou vačkou a vstrekmi tak to môžem rovno predať pretože mňa ako študenta tá cena zabije. Vačku som menil už na dvakrát komplet aj so salkami a hydrami všetko je Kolbenshmidt. Predtým ET som chcel reklamovať no keď som ju vybral už bola načatá a hydra tiež. olej neviem aký tam dával predošlí majiteľ asi Valvoline no a asi bol na hovno keď stihlo už takto poškodiť vačku po tisíc km. Menil som olej za Motul a zrobil som aj BG preplach motora aj paliva. Taktiež som vybral čo najviac pilín koľko sa len dalo. Prevodovka hučí je hodna repasu.

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Napsal: 14 bře 2023, 19:09
od MirekPasserati
Ty hodnoty jsem měl taky takové zdali se v pohodě ale auto stále nejelo. Az jsem udělal repas vstřiků a origo vačku a hydra šály tak to pak jelo jako za mlada. Ano chápu že je to nákladnější ale dá se to opravit. Odkud jsi?

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Napsal: 14 bře 2023, 20:16
od tade
Severovýchod SK

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Napsal: 19 bře 2023, 21:37
od MirekPasserati
Tak to je docela daleko. Škoda měl bych sadu vstřiků z 96kw s označením BA. Budu je dávat na repas tak kdyby byl třeba zájem.