Jaky vstriky do 1Z :(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Se 764 mám najeto 600km a jelikož si zvykám, tak průměrná na těch 600 6,8-7l.... Jenže z toho jsme to tak 50km zkoušeli na max, dalších 100km jsem s tím jel hoooodně svižně a zbylé km jsou 15km trasy do práce... Teplota je pořád kolem -7 st, takže se moc ani nezahřeje.... Zatím jsem s tím jel max 160, dlouhá rovina, ale bylo to na pětku a spíš mě zajímalo, jestli to i v takových rychlostech bude dál tahat.... Takže jsem jel 120, pak přidal.... Pak 150 a zase přidal... Mile mě překvapilo, že i v těch 160 to mělo rezervy... Jinak brácha má Boru PD 115@140Ps a kdyš jsme jeli zkušební test do mírného stoupání od pádesátky, tak já tomu dával do 3800-3900 od trojky a brácha tak do 3500-3800 a dostal mě až ve 130... Takže mi sám potvrdil, že to fakt jede.... Zatím jsem max spokojenej....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 
tys mi dal takovyho brouka do hlavyThopr píše:Se 764 mám najeto 600km a jelikož si zvykám, tak průměrná na těch 600 6,8-7l.... Jenže z toho jsme to tak 50km zkoušeli na max, dalších 100km jsem s tím jel hoooodně svižně a zbylé km jsou 15km trasy do práce... Teplota je pořád kolem -7 st, takže se moc ani nezahřeje.... Zatím jsem s tím jel max 160, dlouhá rovina, ale bylo to na pětku a spíš mě zajímalo, jestli to i v takových rychlostech bude dál tahat.... Takže jsem jel 120, pak přidal.... Pak 150 a zase přidal... Mile mě překvapilo, že i v těch 160 to mělo rezervy... Jinak brácha má Boru PD 115@140Ps a kdyš jsme jeli zkušební test do mírného stoupání od pádesátky, tak já tomu dával do 3800-3900 od trojky a brácha tak do 3500-3800 a dostal mě až ve 130... Takže mi sám potvrdil, že to fakt jede.... Zatím jsem max spokojenej....
asi to taky rysknuJojo, taky jsem byl na vážkách... Ale co už... Když mám 764, tak to neznamená, že tomu musím pořád nakládat, ne? Důležité pro mě je i to, že když budu potřebovat jet, tak pojedu... Jsem kliďas řidič a dokážu jet i 90 v poho... Ale mě šlo hlavně o předbíhání... Jak jsi chtěl do kopečka s 1270kg vážícím Variantem s 90Ps někoho předběhnout??? šlo to, ale žádný zázrak... Prostě mi šlo o to to mít pod pedálem... A myslím si, že to občasné kotlení od 2 až po Vmax zvládne... Nepotřebuji točit 4600 a ani jezdit 200... Důležitější je pro mě jízda za běžného provozu.... Felda přede mnou jede 90, já za ní taky.... Pak dám za 4 a plná a šup, uběhlo pár vteřin a jsem před ní... O to mi hlavně šlo... Je mi 19 a kdybych byl starší, tak bych si raději koupíl výkonější vůz už v sérii, než cpát koně do 1Z,ale zatím se to tváří pěkně...syncon píše:tys mi dal takovyho brouka do hlavyThopr píše:Se 764 mám najeto 600km a jelikož si zvykám, tak průměrná na těch 600 6,8-7l.... Jenže z toho jsme to tak 50km zkoušeli na max, dalších 100km jsem s tím jel hoooodně svižně a zbylé km jsou 15km trasy do práce... Teplota je pořád kolem -7 st, takže se moc ani nezahřeje.... Zatím jsem s tím jel max 160, dlouhá rovina, ale bylo to na pětku a spíš mě zajímalo, jestli to i v takových rychlostech bude dál tahat.... Takže jsem jel 120, pak přidal.... Pak 150 a zase přidal... Mile mě překvapilo, že i v těch 160 to mělo rezervy... Jinak brácha má Boru PD 115@140Ps a kdyš jsme jeli zkušební test do mírného stoupání od pádesátky, tak já tomu dával do 3800-3900 od trojky a brácha tak do 3500-3800 a dostal mě až ve 130... Takže mi sám potvrdil, že to fakt jede.... Zatím jsem max spokojenej....asi to taky rysknu
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 
Thopr píše:Jojo, taky jsem byl na vážkách... Ale co už... Když mám 764, tak to neznamená, že tomu musím pořád nakládat, ne? Důležité pro mě je i to, že když budu potřebovat jet, tak pojedu... Jsem kliďas řidič a dokážu jet i 90 v poho... Ale mě šlo hlavně o předbíhání... Jak jsi chtěl do kopečka s 1270kg vážícím Variantem s 90Ps někoho předběhnout??? šlo to, ale žádný zázrak... Prostě mi šlo o to to mít pod pedálem... A myslím si, že to občasné kotlení od 2 až po Vmax zvládne... Nepotřebuji točit 4600 a ani jezdit 200... Důležitější je pro mě jízda za běžného provozu.... Felda přede mnou jede 90, já za ní taky.... Pak dám za 4 a plná a šup, uběhlo pár vteřin a jsem před ní... O to mi hlavně šlo... Je mi 19 a kdybych byl starší, tak bych si raději koupíl výkonější vůz už v sérii, než cpát koně do 1Z,ale zatím se to tváří pěkně...syncon píše:tys mi dal takovyho brouka do hlavyThopr píše:Se 764 mám najeto 600km a jelikož si zvykám, tak průměrná na těch 600 6,8-7l.... Jenže z toho jsme to tak 50km zkoušeli na max, dalších 100km jsem s tím jel hoooodně svižně a zbylé km jsou 15km trasy do práce... Teplota je pořád kolem -7 st, takže se moc ani nezahřeje.... Zatím jsem s tím jel max 160, dlouhá rovina, ale bylo to na pětku a spíš mě zajímalo, jestli to i v takových rychlostech bude dál tahat.... Takže jsem jel 120, pak přidal.... Pak 150 a zase přidal... Mile mě překvapilo, že i v těch 160 to mělo rezervy... Jinak brácha má Boru PD 115@140Ps a kdyš jsme jeli zkušební test do mírného stoupání od pádesátky, tak já tomu dával do 3800-3900 od trojky a brácha tak do 3500-3800 a dostal mě až ve 130... Takže mi sám potvrdil, že to fakt jede.... Zatím jsem max spokojenej....asi to taky rysknu
me sice 19 neni ale ani o moc vic
jj, myslím si totéž....syncon píše:Thopr píše:Jojo, taky jsem byl na vážkách... Ale co už... Když mám 764, tak to neznamená, že tomu musím pořád nakládat, ne? Důležité pro mě je i to, že když budu potřebovat jet, tak pojedu... Jsem kliďas řidič a dokážu jet i 90 v poho... Ale mě šlo hlavně o předbíhání... Jak jsi chtěl do kopečka s 1270kg vážícím Variantem s 90Ps někoho předběhnout??? šlo to, ale žádný zázrak... Prostě mi šlo o to to mít pod pedálem... A myslím si, že to občasné kotlení od 2 až po Vmax zvládne... Nepotřebuji točit 4600 a ani jezdit 200... Důležitější je pro mě jízda za běžného provozu.... Felda přede mnou jede 90, já za ní taky.... Pak dám za 4 a plná a šup, uběhlo pár vteřin a jsem před ní... O to mi hlavně šlo... Je mi 19 a kdybych byl starší, tak bych si raději koupíl výkonější vůz už v sérii, než cpát koně do 1Z,ale zatím se to tváří pěkně...syncon píše: tys mi dal takovyho brouka do hlavyasi to taky rysknu
me sice 19 neni ale ani o moc vicale jezdim vetsinou na spotrebu a mam taky varianta tak vym o cem mluvis
a obcasny zablbnuti by to melo vydrzet
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 
cos tam daval?PP nebo sprinty?a kupovals nove trysky nebo cele vstriky?kdes nechaval serizovat?Thopr píše:Jen by mě zajímalo, jestli tomu vadí vytočení 2,3,4 třeba po 4000ot.... hm??? Neví někdo??? Zatím jezdím tak do 3500ot, ale opravdu jen někdy.... Nárust výkonu opravdu znatelný, na to, že mám Varianta, tak mohu tvrdit, že to i jede... Akcelerace na 5 je fakt o hodně lepší.... Trysky jsem poznal v úplném rozsahu otáček, motor se ztišil... Nevím, stalo to za to... Ty 502 jsem chtěl původně taky, ale bylo tady hodně lidí, co tvrdilo, že 1Z v dobré kondici 764 vydrží.... Že se k tomu stačí chovat.... Tak uvidím... Naftě čest
Měl jsem mrzutou náladu, tak jsem po dálnici OL-Mohlenice fičel na max... Takže na pětku 205-210km/h na 4400-4500ot. jsem to trápil tak 2 minuty.... Najeto cca 8km a motor držííííí..... Nezaznamenal jsem žádné slábnutí a spíš bych řekl, že čím víc km mám se 764 najeto, tím líp to jede...
Ať už nikdo netvrdí, že 1Z je na ho.no!!!!!
Ps: Nemám už ani kat a kouřivost stále žádná až minimální... Naftě a 764 zdar!!!!!
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 