Stránka 4 z 44

Napsal: 15 kvě 2008, 14:58
od toby66kw
To můžeš skusit,rospoj konektor u toho ventilu je u té klapky.
Strašne se motor zaklepe komprese ho ješte kopne do revers otáčky,a chrochtne v převodovce.
Kvůli tomu nedám sací svody s 96KW,JE TO KALAMITA,teda podle mě.

Napsal: 15 kvě 2008, 21:00
od nogis
Něco podobného jsem čekal. Takže tam zůstane. Díky moc. ;)

Napsal: 15 kvě 2008, 21:34
od oktáf
mám AGR bez zdechací klapky(nikdy tam nebyla), jenom se zaslepenym EGR ventilem a motor se zastavuje v pohodě, žádný drama co psal toby66kw

Napsal: 16 kvě 2008, 04:52
od nogis
Tak to zkusím, jen pro zajímavost. Pak dám vědět. ;)

Napsal: 16 kvě 2008, 14:49
od toby66kw
Kdyš to nemáš s čím srovnat,ale kdyš ju máš pak ju odstavíš... (wallbash)

Napsal: 17 kvě 2008, 22:47
od SupermanXXX
tak sem dneska na 1.9 81kw taky zaslepil EGR. nacpal jem do toho ventilu 5 ti korunu (noteeth) mám zaslepit i tu hadičku od podtlaku? je to zbytečný ne? ať si klidně otvírá když je zaslepenej (rofl)

Napsal: 18 kvě 2008, 21:09
od toby66kw
Tu hadičku rychle zaslep nebo ti to toho bůra sežere (LOL)

Napsal: 19 kvě 2008, 22:28
od xcidx
Mam tu jednu pripominku proc kdyz sem zaslepil egr ventil tak semi zvedla spotreba?Mam to auto mesic a nedostal sem se dlouhodobou spotrebou nad 5.1 ato auto honim a po zaslepeni mam najednou dlouhodobou spotrebu na 5.6?Staci jen vytahnout podtlakovou hadiku od egra a zaslepit ji ale nechapu proc tam davat nejaky plechy,protoze kdyz nebude hadicka napojena tak se prece neotevre ten ventilek uvnitr a nepusti nic do sani kdyz je zavrenej.Jeto tak?Nebo jeto jinak?

Napsal: 19 kvě 2008, 22:30
od xcidx
mam audi a3 1.9tdi r.v98 motor 66kw AGR

Napsal: 20 kvě 2008, 08:16
od colorconceptGT
mne po odpojeni EGR prestalo auto pri radeni z nizsieho stupna na vyssy kopat...take divne cuknutie jak pribrzdenie...skratka ako autoskola jak ked nevies plynule pustit spojku z 2 na 3 stupen a aj 1-2 2-3 skratka z dola hore stale ...teraz to uz nerobi...je to super...

Napsal: 20 kvě 2008, 21:11
od SupermanXXX
jak někdo může napsat e po zaslepení EGR déle trvá ohřátí auta když v příručce je napsáno že je regulace aktivní až když má motor více jak 50C. jak to teda je? (hm)

Napsal: 21 kvě 2008, 09:08
od Vecernicek
SupermanXXX píše:jak někdo může napsat e po zaslepení EGR déle trvá ohřátí auta když v příručce je napsáno že je regulace aktivní až když má motor více jak 50C. jak to teda je? (hm)
to je úplně jedno, prostě to zacpi a dál to neřeš. (LOL)

Napsal: 21 kvě 2008, 13:28
od xcidx
to se nikomu nezvysila spotreba?

Napsal: 21 kvě 2008, 14:04
od fuzzyi
xcidx píše:to se nikomu nezvysila spotreba?
bylo to asi jen o pocitu, po 300km bylo opět vše v cajku.. Teď říkám jasně zaslepit-neřešit :D

Napsal: 21 kvě 2008, 14:29
od Vecernicek
xcidx píše:to se nikomu nezvysila spotreba?
před zaslepením: 6,36l/100km?
po zaslepení: 6,06l/100km... (rofl) jahahaha