Stránka 4 z 4
Napsal: 21 kvě 2008, 22:54
od oldaf
Dovolím si vstoupit do této debaty. Momentálně dojíždím pežota 1,9d je totálně schnilej tak jsem se rozhodl že ho nebudu nijak udržovat při životě až lehne tak půjde do šrotu. Od listopadu mám najeto 27tisíc km to je od poslední výměny oleje a palivového filtru. A to všechno jen na směs 80% oleje a 20% nafty , a on furt né a né zdechnout, furt jezdí jak šlak.
Když tak čtu tady furt ty katastrofický scénáře o zadřených čerpadlech a motorech a že mám v motoru asi po těch kilákách želatinu jak na dortu tak nevím ... Nikdy se mi nestalo aby mě auto někde nechalo z důvodu toho že jezdím na olej. A to najezdím 60-80tisíc km ročně.
Jinak jezdím ješte na olej v VW transportérTDI a BMW 525tds ale o tyhle stroje se starám o něco líp.
Napsal: 22 kvě 2008, 06:38
od slovacek.milos
oldaf píše:Dovolím si vstoupit do této debaty. Momentálně dojíždím pežota 1,9d je totálně schnilej tak jsem se rozhodl že ho nebudu nijak udržovat při životě až lehne tak půjde do šrotu. Od listopadu mám najeto 27tisíc km to je od poslední výměny oleje a palivového filtru. A to všechno jen na směs 80% oleje a 20% nafty , a on furt né a né zdechnout, furt jezdí jak šlak.
Když tak čtu tady furt ty katastrofický scénáře o zadřených čerpadlech a motorech a že mám v motoru asi po těch kilákách želatinu jak na dortu tak nevím ... Nikdy se mi nestalo aby mě auto někde nechalo z důvodu toho že jezdím na olej. A to najezdím 60-80tisíc km ročně.
Jinak jezdím ješte na olej v VW transportérTDI a BMW 525tds ale o tyhle stroje se starám o něco líp.
neber si nic osobně já se tady do toho trochu víc vložil a píšu že je to o strachu, tvůj strach je 20% odbourej ho a lej čistý jestli pocítíš změnu miloš
Napsal: 22 kvě 2008, 08:49
od oldaf
slovacek.milos píše:oldaf píše:Dovolím si vstoupit do této debaty. Momentálně dojíždím pežota 1,9d je totálně schnilej tak jsem se rozhodl že ho nebudu nijak udržovat při životě až lehne tak půjde do šrotu. Od listopadu mám najeto 27tisíc km to je od poslední výměny oleje a palivového filtru. A to všechno jen na směs 80% oleje a 20% nafty , a on furt né a né zdechnout, furt jezdí jak šlak.
Když tak čtu tady furt ty katastrofický scénáře o zadřených čerpadlech a motorech a že mám v motoru asi po těch kilákách želatinu jak na dortu tak nevím ... Nikdy se mi nestalo aby mě auto někde nechalo z důvodu toho že jezdím na olej. A to najezdím 60-80tisíc km ročně.
Jinak jezdím ješte na olej v VW transportérTDI a BMW 525tds ale o tyhle stroje se starám o něco líp.
neber si nic osobně já se tady do toho trochu víc vložil a píšu že je to o strachu, tvůj strach je 20% odbourej ho a lej čistý jestli pocítíš změnu miloš
Právě že když to čtu tak mi připadá že na ten olej jezdíš jen ty a já a ostatní hledaj problémy, nebo je opravdu maj. Čistej olej leju jen v létě v zimě to trochu domíchám z naftou.
Napsal: 22 kvě 2008, 11:43
od slovacek.milos
já si vzpoměl na jednoho borce co poprvé nalil III golf asi TDi a dostal ten strach, přijel a ptal se mě co a jak jestli může něco odjít tak jsem mu řekl že může čerpadlo oprava 15.000 kč, do rána chudák nespal ráno mi přivezl auto na laně a seznam co chce všechno vyčistit a vyměnit, třeba napsal jehly ve vstřikovačích demontovat a vyčistit, nádrž propláchnout naftou, trubky a podobně, podívat se pod hlavu a vyčistit, fakt stránka a práce na týden,

dobře mi zaplatil a já měl ještě k tomu plnou nádrž

straj je strach

miloš
Napsal: 22 kvě 2008, 12:34
od radluk
Napsal: 22 kvě 2008, 13:37
od oldaf
radluk píše:oldaf
bud rad, mas motor ve skvelem stavu, mas super kompresi a perfektni stav valcu a krouzku, drzi ti pekne tlaky.
Jasne, dokud slape, je to v pohode.
Ale to jsi opravdu nemenil olej ani po tech 27 tisic km na RO?

Já vím každej řekne že jsem dobytek že jsem ho nevyměnil ale čekám že to půjde do šrotu a zároveň jsem zvědavej jestli to náhodou nebude jezdit věčně. Olej mám furt na max ale to asi bude tím že nejakej rostlináč se protlačí kolem pístu dolů , takže je možný že už mám i v motoru jen rostlinu protože do něj nic nedolejvám. Auto denně najezdí 150-300km
Napsal: 22 kvě 2008, 18:24
od slovacek.milos
oldaf píše:radluk píše:oldaf
bud rad, mas motor ve skvelem stavu, mas super kompresi a perfektni stav valcu a krouzku, drzi ti pekne tlaky.
Jasne, dokud slape, je to v pohode.
Ale to jsi opravdu nemenil olej ani po tech 27 tisic km na RO?

Já vím každej řekne že jsem dobytek že jsem ho nevyměnil ale čekám že to půjde do šrotu a zároveň jsem zvědavej jestli to náhodou nebude jezdit věčně. Olej mám furt na max ale to asi bude tím že nejakej rostlináč se protlačí kolem pístu dolů , takže je možný že už mám i v motoru jen rostlinu protože do něj nic nedolejvám. Auto denně najezdí 150-300km
toho rostlináče se ti tam protlačí

za chvíli budeš upoštět a prodávat

miloš
Napsal: 25 kvě 2008, 06:32
od SLÁDEK
Tel motorák bys ale měnit mohl...
Napsal: 25 kvě 2008, 10:33
od slovacek.milos
to jo ten olej M7ADSIV superturbo jedna z jeho předností je že zajistí mazání prvního pístního kroužku v extrémních podmínkách, já měl možnost rozkochat motor 1.6 sto koní koktávka, motor se kousl po proražení vany, najeto 322.000 km, vložky válců jsou jak z papíru, než jsme jeli do šrotu stavili se ve škole a měřili dutinovým úchylkoměrem vložky bez opotřebení jak nové miloš
Napsal: 21 čer 2008, 09:43
od karel.tdi
miloš
to bych chtel videt to ste museli met pekně blbej meřak,když nedokazete zmerit dutinovym mikrometrem opotrebeni vložek origo ma nějkej vyrobní rozměr a snadno zistíš o kolik se sjely když tam byl origo první vybrus
karel
Napsal: 21 čer 2008, 12:19
od slovacek.milos
karel.tdi píše:miloš
to bych chtel videt to ste museli met pekně blbej meřak,když nedokazete zmerit dutinovym mikrometrem opotrebeni vložek origo ma nějkej vyrobní rozměr a snadno zistíš o kolik se sjely když tam byl origo první vybrus
karel
to já měřil jen tak jiný měřák tam neměli že jsem měřil nahoře ve středu a dole a pořád stejná hodnota, kus jedné vložky jsem vyštípl, tam se jedná o blok motoru, který šel do šrotu, taky mě zajímalo co se vlastně kouslo miloš