Stránka 4 z 4

Napsal: 30 dub 2010, 01:03
od mibfox
Francouze nebrat....

Napsal: 30 dub 2010, 10:32
od jericho-3
Teď zrovna montuji zpátky hlavu na megane 1,4 a to jejich slavné uchycení kabelu el. vedení a kostry za hlavou mi mrdá mozek.... :D

Napsal: 30 dub 2010, 13:12
od chosepm
jericho-3 píše:Teď zrovna montuji zpátky hlavu na megane 1,4 a to jejich slavné uchycení kabelu el. vedení a kostry za hlavou mi mrdá mozek.... :D
No ty asi budeš cholerik :-D toho naděláš...si to s tebou klidně vyměnim a pojd mi vyndat tiptronik na passat 2.5 tdi ;) To si užiješ legrace (rofl)

Napsal: 30 dub 2010, 16:51
od josef10
chosepm píše:
jericho-3 píše:Teď zrovna montuji zpátky hlavu na megane 1,4 a to jejich slavné uchycení kabelu el. vedení a kostry za hlavou mi mrdá mozek.... :D
No ty asi budeš cholerik :-D toho naděláš...si to s tebou klidně vyměnim a pojd mi vyndat tiptronik na passat 2.5 tdi ;) To si užiješ legrace (rofl)
(rofl) 2,5 Tdi nebrat (rofl)

Napsal: 30 dub 2010, 22:00
od jericho-3
Ale jo,jsou i horší věci,ale dělám to v boudě,na zemi ,ve tmě,v horku a bolí mě všechno,hlavně záda..A už nemám tolik trpělivosti,jako kdysi..Je to přátelská výpomoc mimo dílnu a to mě sere...

Napsal: 16 črc 2015, 08:10
od luciana
je to všechno o udržbě.Kurvítka už cpou všude.Posrané emise.Kabeláž z reciklátu a matroš made in china a turek.

Napsal: 16 črc 2015, 11:40
od jericho-3
Údržba má samo vliv, ale špatnou konstrukci údržbou nenahradíš. Názory na Renault se různí..jsou lidé, kteří si jej nemohou vynachválit, druzí se rozčílí i jen při zmínce o něm. Samozřejmě je to i o modelu , starší lidé jej kdysi preferovali, Renault 16 /z Tuzexu/ byl jejich sen, Fuego jakbysmet. R 19 je poměrně populární, Espace čím novější, tím tragičtější a já osobně auta posuzuji podle toho, jak jsou opravitelná a logicky vyrobená..V dobách, kdy jsme vyndavali a nandavali převodovky jen na rameni třeba u dodávek apod. tak míra nadávek nám zůstala v hlavě...Postupně se člověk zastaví v obdivu k novemu modelu a uvědomuje si, že dobrá auta tu už byla... :)

Napsal: 17 črc 2015, 20:26
od JARDA2
měl sem 19, clio l. clio ll. megana ted mám scenica dci nemůžu říct křivího slova.známej má lagunull. xlet kango švára fluence nevím že by měl někdo problém :)

Napsal: 21 črc 2015, 19:42
od Ferrari1980
Každé autí má plusy a mínusy...ja som napr. s Megačom vcelku spokojný, všetko je v podstate ľahko prístupné, filtre, bežný servis porobený za chvíľku, klíma je riešená dobr, žiadne vedenia nie sú hnilé...ale to gufero naspodku prevodovky nemôžem pochopiť a tiež ani ľavú manžetu poloosi zaliatu olejom...

A čo sa týka úžitkových vlastností, treba si sadnúť a vyskúšať...s Meganom som spokojný.

Kamarát má 6 ročné clio, 1,5 dCi, najazdených vyše 120 000 km a okrem prdnutého chladiča klímy (minulý rok) všetko šlape.

Z toho, čo čítam, mi vychádza, že Renoldy vyvinuté v rokoch 2000-2008 sú asi pruserové...teraz už všetky autá

Napsal: 23 črc 2015, 12:40
od Marek001
Ja som na Renaultoch vyrastal, najskôr R9, R19, potom Megane 1 – na svoju dobu výborné autá, pohodlné a dá sa povedať že celkom spolahlivé. Image Renaultu pokazila hlavne Laguna II - v r. 2000 chceli byť strašne pokrokoví a do sériovej výroby sa dostalo vela neosvedčených riešení. Potom Megane II, Delphi v niektorých dCi, Vel Satis a kopec iných vecí... A kým sa Renault spamätal, uplynuli roky. Smola (alebo šťastie?) je v tom, že aj keď Renault išiel v posledných rokoch s kvalitou hore, je kopec značiek ktoré išli dole a dostali sa na ich úroveň. Preto by som si Renault kúpil aj teraz, lebo si myslím že pri dnešnom stave globalizácie/unifikácie komponentov to nie je o moc väčší prúser ako iné značky (aj tie s ovela lepším image)

Napsal: 23 črc 2015, 13:14
od sathol
kdyby nebyly rencky tak neni prace pro mechoše :D
tak dilny jsou prazdne (rofl)

Napsal: 23 črc 2015, 13:56
od jericho-3
Myslíš, že koncern nedává práci? Mám zato, že na motorech určitě ano..Já když vidím olejový filtr u Renaulta diesela, vím, že to jsou pitomci a když vidím u rozvodů tovární popis - umejte kolečko rozvodů a konec klikového hřídele odmaštovadlem/nejlépe acetonem/ a poté utáhněte v ustaveném stavu rozvodů předepsaným momentem, vím že jsou to pitomci...Ale i pitomci jsou schopni vyrobit auto, které udělá službu..Jen to nasere mechána, když vidí, že logika a technologická kázeň jejich inženýry často úplně míjí... :)