Stránka 4 z 9

Napsal: 14 zář 2008, 17:59
od kenz007
Super řešení Mrknutí
Kde v pavilonu C v brně Zmatený
Nitra autosalon

Napsal: 14 zář 2008, 19:25
od chiptuning
Ladas píše:no právě o to mi jde co já vím tak tady to bude umět nejeden člověk a Bh motor si s tím taky určitě poradí že :D ....sice mít doma krabičku za 22500,-sk je určitě dobrá věc :roll: ale podle mě se vyplatí jezdit k odborníkům ;)
umet prepsat pocitadlo flashovani bude umet kdekdo / i ja uz to umim / ;)

Napsal: 14 zář 2008, 19:26
od Ladas
chiptuning píše:
Ladas píše:no právě o to mi jde co já vím tak tady to bude umět nejeden člověk a Bh motor si s tím taky určitě poradí že :D ....sice mít doma krabičku za 22500,-sk je určitě dobrá věc :roll: ale podle mě se vyplatí jezdit k odborníkům ;)
umet prepsat pocitadlo flashovani bude umet kdekdo / i ja uz to umim / ;)
Neboj tebe jsem do kategorie lidí co to tady budou umět počítal ;)

Napsal: 14 zář 2008, 20:01
od Thopr
něco podobného nabízí jedna zdejší firma (teda pokud se nepletu) : http://www.bitpower.cz/index.php?module ... TE-PRO-1.4 (LOL) ;)

Napsal: 14 zář 2008, 20:29
od jipi
originálne flashovacie zariadenia už ponukaju plugin na VAG counter reset a bude to vediet aj MagicDash CANBUS

Napsal: 14 zář 2008, 21:17
od Stingray
bsr-tuning.sk píše:
BH motor píše:Zakupim dve zariadenia PPC na jeden benzinovy a jeden dieselovy motor a spravime merania a recenziu k tomu. Zakupenie urobia dva nezavisle subjekty. Brzda emisie prechodove javy a zmeny pri akceleracii. zakupia sa dva moduly na najchulostivesie auta ake su na trhu od WV group a uvidime co je na tom pravdy co pan tvrdi :)
Budem rad, ak by sa to uskutocnilo. Len robit recenziu firmou ktora sa zaobera cinnostou v tej istej oblasti a tvrdit ze to bude objektivne....

Ten test by mal urcite zobrat do uvahy okrem spominanych parametrov aj zivotnost motora (co v nasich podmienkach je asi nerealne) Ale nebranim sa spolupraci :)

Superit v tejto oblasti s firmou ktora rocne predava cca 10 000 kusov len PPC tuning systemu (nehovoriac o ostatnych produktoch) a firma ktora ako jedna z mala upravuje motory na bio-ethanol a bola poverana Svedskou vladou ako oficialny upravca vozidiel, zda sa mi nie celkom adekvatne. Kto vie co znamena upravovat vozidla na alternativne zdroje pohonu urcite vie, ze to nie je malickost.

kenz007 píše:uvadzate podla toho kolko ma v skutočnosti a čip davate rovnaky podla kodu motora Smích Hm nieako sa v tom topim Smích Smích Smích Smích


Na jeden typ motora (napr.: 2.0TDi) VIN kod auta, sa do PPC zkopiruje cca 20 druhov roznych verzii software pre dany motor, a nasledne podla VIN kodu auta, PPC zvoli aky software je najvhodnejsi pre Vase auto, a tym padom mate zaruku ze software vo vasom aute je najoptimalnejsi. V pripade ze ten software v PPC nie je vhodny, skopiruje originalny software do PPC modulu, a nasledne pomocou internetu sa odosle stiahnuty software do BSR databazy, kde BSR technici software uz upraveny, upravia, tak aby bol optimalny pre dany motor.

Je jasne ze vykon kazdeho motora je v urcitej tolerancii, zaleziac od mnohych faktorov.

TO su teda dobre haluze........co tu pises najoptimalnejsi software........co sa tyka svedska tak hned zajtra si mozem zavolat chalanovy co je tam uznavany expert na ladenie motorov a spytat sa ho na nazor.........ale uz podla toho co pises tak sa sam usvedcujes.......software bez kontroly hardweru je len DALSI MARKETINGOVY pokec ladenie motora bez brzdy je total blbost a pripada mi to tak ze MARKETING experti co predavali mydla, parfemy, nerezove hrnce.......nasli dalsie uplatnenie chiptuning.....

CO sa tyka softwaru podla VINka......

1: Majitel Porsche z BA.......chcel nacipovat.......po kontrole sa zistilo ze auto ma seriovy vykon o cca 120koni mensi.....ako by to ten Vas super uzasny system riesil? Cidlo detonacneho spalovania poskodene sice v rozsahu ale total blbosti pisalo.

Prestante snivat a blbostiach to mate ako ist do bordelu a zatrtkat si z 3 kkk naraz.......rano vstanete a nic si nepamatate a pred kamosmi nemate ziadny dokaz........to iste aj z chipovanim BRZDA je DOKAZ co, kde, ako, kolko sa na aute upravilo!!

Napsal: 14 zář 2008, 21:21
od Ladas
tak koukám jsou tu 2 druhy lidí prodavači "něčeho" a chiptuneři kdo má stejný dojem?

Napsal: 14 zář 2008, 21:25
od kenz007
ja mam tiez ten dojem

vsak to si mozem nahrat do jednotky nieaku mapu ktora je overena a mam to tak za 2litre a mam usetrene (LOL) (hm)

Napsal: 14 zář 2008, 21:26
od Ladas
hlavně aby jsi si tam nedal mapu karpat samá špička (rofl)

Napsal: 14 zář 2008, 21:29
od toby66kw
Ladas píše:tak koukám jsou tu 2 druhy lidí prodavači "něčeho" a chiptuneři kdo má stejný dojem?

Já a ještě do sistému patří (kupovači)

Napsal: 14 zář 2008, 21:30
od bsr-tuning.sk
Stingray píše:
bsr-tuning.sk píše:
BH motor píše:Zakupim dve zariadenia PPC na jeden benzinovy a jeden dieselovy motor a spravime merania a recenziu k tomu. Zakupenie urobia dva nezavisle subjekty. Brzda emisie prechodove javy a zmeny pri akceleracii. zakupia sa dva moduly na najchulostivesie auta ake su na trhu od WV group a uvidime co je na tom pravdy co pan tvrdi :)
Budem rad, ak by sa to uskutocnilo. Len robit recenziu firmou ktora sa zaobera cinnostou v tej istej oblasti a tvrdit ze to bude objektivne....

Ten test by mal urcite zobrat do uvahy okrem spominanych parametrov aj zivotnost motora (co v nasich podmienkach je asi nerealne) Ale nebranim sa spolupraci :)

Superit v tejto oblasti s firmou ktora rocne predava cca 10 000 kusov len PPC tuning systemu (nehovoriac o ostatnych produktoch) a firma ktora ako jedna z mala upravuje motory na bio-ethanol a bola poverana Svedskou vladou ako oficialny upravca vozidiel, zda sa mi nie celkom adekvatne. Kto vie co znamena upravovat vozidla na alternativne zdroje pohonu urcite vie, ze to nie je malickost.

kenz007 píše:uvadzate podla toho kolko ma v skutočnosti a čip davate rovnaky podla kodu motora Smích Hm nieako sa v tom topim Smích Smích Smích Smích


Na jeden typ motora (napr.: 2.0TDi) VIN kod auta, sa do PPC zkopiruje cca 20 druhov roznych verzii software pre dany motor, a nasledne podla VIN kodu auta, PPC zvoli aky software je najvhodnejsi pre Vase auto, a tym padom mate zaruku ze software vo vasom aute je najoptimalnejsi. V pripade ze ten software v PPC nie je vhodny, skopiruje originalny software do PPC modulu, a nasledne pomocou internetu sa odosle stiahnuty software do BSR databazy, kde BSR technici software uz upraveny, upravia, tak aby bol optimalny pre dany motor.

Je jasne ze vykon kazdeho motora je v urcitej tolerancii, zaleziac od mnohych faktorov.

TO su teda dobre haluze........co tu pises najoptimalnejsi software........co sa tyka svedska tak hned zajtra si mozem zavolat chalanovy co je tam uznavany expert na ladenie motorov a spytat sa ho na nazor.........ale uz podla toho co pises tak sa sam usvedcujes.......software bez kontroly hardweru je len DALSI MARKETINGOVY pokec ladenie motora bez brzdy je total blbost a pripada mi to tak ze MARKETING experti co predavali mydla, parfemy, nerezove hrnce.......nasli dalsie uplatnenie chiptuning.....

CO sa tyka softwaru podla VINka......

1: Majitel Porsche z BA.......chcel nacipovat.......po kontrole sa zistilo ze auto ma seriovy vykon o cca 120koni mensi.....ako by to ten Vas super uzasny system riesil? Cidlo detonacneho spalovania poskodene sice v rozsahu ale total blbosti pisalo.

Prestante snivat a blbostiach to mate ako ist do bordelu a zatrtkat si z 3 kkk naraz.......rano vstanete a nic si nepamatate a pred kamosmi nemate ziadny dokaz........to iste aj z chipovanim BRZDA je DOKAZ co, kde, ako, kolko sa na aute upravilo!!
(LOL) Po prve neviem SKADIAL mas ze upravujeme motor bez brzdy alebo co... Idem to tu este raz posledny krat napisat lebo nad niektorymi mi rozum zastava:
Vo Svedsku su testovacie zariadenia na ktorych prebiehaju vsetky testovania, upravy a podobne. Finalny software sa potom ulozi do BSR databazy. Ten software NIE je pre vsetky typy aut/motorov. Na kazdy motor je vyvynuty zvlast software. Potom sa z tej databazy stiahne potrebny software na dany typ atua /motora a nahraje sa do auta. To je cele....Ak si este stale nepochopil daj vediet vysvetlim ti to potom na nejakom priklade...

BTW pokojne zavolaj kamartovi vo Svedsku (inak Svedska stranka je www.bsr.se) a ak mozes mu aj ukazat tieto casopisy http://en.bsr.se/press/ v ktorych PPC vyhralo nad ostatnymi konkurencnymi firmami...a nie raz

8)

Napsal: 14 zář 2008, 21:30
od bsr-tuning.sk
kenz007 píše:ja mam tiez ten dojem

vsak to si mozem nahrat do jednotky nieaku mapu ktora je overena a mam to tak za 2litre a mam usetrene (LOL) (hm)
Za 2000 a potom o 50 000km 200 000,- na generalku 8)

Napsal: 14 zář 2008, 21:30
od kenz007
ak pojde čip tak BH motor alebo niekto kdo tomu rozumie a nie nieaku mapu z netu (LOL) (LOL) ale prikad to bol dobry

Napsal: 14 zář 2008, 21:34
od Ladas
otázka do pranice a co takhle BSR do automatu co se tam všechno mění za programy?

Napsal: 14 zář 2008, 22:27
od Stingray
nic v zlom ale pokial si pamatam tak auta urcene pre Svedsky trh a pre napr. Nemecko, Slovensko a pod nebudu softwarovo identicke.....takze ak si super mega ultra svedska firma urobi databazu merani a odladeni na brzde pre konkretnu softwarovu verziu pre kazde auto tak to je utopia jak hovado.......takze vy osobne meriate auto na brzde tak aby ste si boli isty co robite a ci to mozete robit?