Blow Off ventil
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
Trepete tu hluposti obaja a hlavne RudisTDic. Jedno ci Euro3 alebo Euro4 a ci EPC alebo mechanika, ten BOV na tej foto fungovat bude (seriovy motor ma BOV uz od vyroby). Problem je vtom ze stym BOV co je na tej foto motor Euro4 makat nebude!!! Resp. motor pobezi, ale pocas jazdy bude furt padat do nudzaku. Na motor Euro4 potrebujes tzv. sekvencny BOV aby motor fachal korektne. Preco to tu teraz vysvetlovat nemienim. Dopredu ta upozornujem, ze si rovno zozen sekvencny BOV napr. od HKS. Ten shit od Bidrin za moc nestoji, pretoze snim motor aj tak sporadicky padne do nudzaku. A ruku na srdce aj tak to chces len preto ze ten seriovy nieje pocut odfuknut. A neviem ci ti toto psssst pri kazdom ubrati plynu bude stat za tych 350eurMarshall_G_IV píše:no takze klapku mam elektricku cize - EURO4,...takze mi ten BOV vobec nepojde?RudisTDic píše:No EU4 má elektrickou klapku..tudíž ta než se zavře,tak je po tlaku-to znamená,že tam boow nemaká..jestli máš lanko,tak není problém..

to Marshall: Kukni do technicaku aku mas emisnu normu a podla toho sa zariadis. Pokial mas Euro3 tak ti motor stym BOV na tej foto pojde normalne. Pokial mas Euro4 tak jedine sekvencny BOV inac ti motor bude padat do nudzaku.
To je sice pěkný že plácám blbosti,ale řekl si mu to samý co já!! Protože on se ptal jestli mu tam TENHLE boow bude makat..řekl sem že ne tak jako ty..takže nevim co sem kvákal za blbosti..A to že má ten motor origo boow,to vim..jenže tam není na zvukový efekt..Kdyby se zeptal jestli mu to bude makat s ventilem za 10000kč,kterej je na to uspůsobený,tak sem ani nepíšu..Ale nechci nechci se přít s někym kdo tomu rozumí víc než já..Ale stačilo říct že nemám ůplně pravdu.. 

Octavia II RS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
Ten ventyl mu bude riadne makat tak ako ma! , ale nebude mu korektne makat motor Euro4 resp. bude padat do nudzaku. Uz som riesil tento problem na AUQ (O1 RS). EPC klapka funguje uplne rovnako ako mechanicky ovladana. Jediny rozdiel je ze u EPC s klapkou hybe krokovy motorcek a nie ludska sila cez mech. prevod. Vtom pes nieje zakopany. Polopate povedane pes je zakopany prave v tej Euro4. Uz sa to tu riesilo takze to rozpisovat nebudem.RudisTDic píše:To je sice pěkný že plácám blbosti,ale řekl si mu to samý co já!! Protože on se ptal jestli mu tam TENHLE boow bude makat..řekl sem že ne tak jako ty..takže nevim co sem kvákal za blbosti..A to že má ten motor origo boow,to vim..jenže tam není na zvukový efekt..Kdyby se zeptal jestli mu to bude makat s ventilem za 10000kč,kterej je na to uspůsobený,tak sem ani nepíšu..Ale nechci nechci se přít s někym kdo tomu rozumí víc než já..Ale stačilo říct že nemám ůplně pravdu..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
tak zasa to aby mi padal motor do nudzaku nechcem,..takze konecny verdikt znie: NEDA SA TO NA MOJ MOTOR NAMONTOVAT (EURO4) LEBO TO NEBUDE SPLNAT TEN UCEL CO MA! ALE BUDE TO ROBIT PROBLEMI, tak?TDI tech píše:Ten ventyl mu bude riadne makat tak ako ma! , ale nebude mu korektne makat motor Euro4 resp. bude padat do nudzaku. Uz som riesil tento problem na AUQ (O1 RS). EPC klapka funguje uplne rovnako ako mechanicky ovladana. Jediny rozdiel je ze u EPC s klapkou hybe krokovy motorcek a nie ludska sila cez mech. prevod. Vtom pes nieje zakopany. Polopate povedane pes je zakopany prave v tej Euro4. Uz sa to tu riesilo takze to rozpisovat nebudem.RudisTDic píše:To je sice pěkný že plácám blbosti,ale řekl si mu to samý co já!! Protože on se ptal jestli mu tam TENHLE boow bude makat..řekl sem že ne tak jako ty..takže nevim co sem kvákal za blbosti..A to že má ten motor origo boow,to vim..jenže tam není na zvukový efekt..Kdyby se zeptal jestli mu to bude makat s ventilem za 10000kč,kterej je na to uspůsobený,tak sem ani nepíšu..Ale nechci nechci se přít s někym kdo tomu rozumí víc než já..Ale stačilo říct že nemám ůplně pravdu..
Neber to zase tak tragicky, pretoze BOV tam mas len ho nepocujes pretoze neodfukuje do atmosfery. A ten sekvencny BOV od Bidrin zase nieje az taky drahy, ale dopredu ta upozornujem ze snim nam ta eRSa este obcas (sporadicky) za studena padla do nudzaku. Za tepla to uz bolo v poho a len velmi vynimocne padla do nudzaku. Problem uplne eliminoval az ten drahy sekvencny BOV od HKS.Marshall_G_IV píše:takze som pozrel TP a mam (Euro4) takze ziadny BOV nebudeto zasa 300-350e do toho nedam ani keby co bolo
tak ak by dakto chcel tak mam ten BOV na predaj tak ako je na tej foto...(cena 15e + posta do CZ)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Rozhodne, mas hned nekolik moznosti (uvadim vzhledem k povaze tematu i ty kuriozni):cindo888 píše:takze po vsetkomprecitabi o ventilu na tdi som pochopil ze zmysel nema a preto sa chcem spytat da sa na tdi nejakym sposobom zmensit turbo diera?
1) vramci urcitych moznosti preprogramovanim
2) predelanim turbodmychadla (kdyztak PM)
3) mensim turbem ... s tim, ze budes mit mensi vykon na vrsku
4) sekvencnim twinturbem (mimochodem nejucinnejsi)
5) prubeznym vstrikovanim "alternativniho paliva" pred lopatky turbiny (ma neblahy dopad na zivotnost turbodmychadla)
6) nitrem
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
no nieje to teda jednoduche bud je uprava zachadzajuca do extremov alebo uprava znizujuca vykon az na tu upravu softu ach jajForest píše:Rozhodne, mas hned nekolik moznosti (uvadim vzhledem k povaze tematu i ty kuriozni):cindo888 píše:takze po vsetkomprecitabi o ventilu na tdi som pochopil ze zmysel nema a preto sa chcem spytat da sa na tdi nejakym sposobom zmensit turbo diera?
1) vramci urcitych moznosti preprogramovanim
2) predelanim turbodmychadla (kdyztak PM)
3) mensim turbem ... s tim, ze budes mit mensi vykon na vrsku
4) sekvencnim twinturbem (mimochodem nejucinnejsi)
5) prubeznym vstrikovanim "alternativniho paliva" pred lopatky turbiny (ma neblahy dopad na zivotnost turbodmychadla)
6) nitrem
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
turbodiera sa do urcitej miery eliminovat softwarovo "prefukom", za podmienky perfektne fungujucej regulacie.... so starym turbom na to radsej zabudni...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.