Blow Off ventil

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Bohužel ne...nebyl by tam žádný efekt a myslim že to hodí i chybu do EKG..kolega si ho taky koupil na leona 1.8T s el. klapkou a boow mi ted leží doma..ta klapka než se zavře aby se udělal podtlak na otevření boowu,tak tlak dávno spadne a neudělá to nic..
Octavia II RS
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Můj motor má BOV v originále .....
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

m_toy píše:Můj motor má BOV v originále .....
A to mas EURO 3 alebo EURO 4??
mne sa zda ze som cital viac tem kde mali chalani BOV na passatoch s elekt. ovladanou klapkou.. :?
toto ze by to bol problem vidim 1. krat
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

AUQ je EU4 s el. ovl. škrtící klapkou.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Marshall_G_IV píše:
RudisTDic píše:No EU4 má elektrickou klapku..tudíž ta než se zavře,tak je po tlaku-to znamená,že tam boow nemaká..jestli máš lanko,tak není problém..
no takze klapku mam elektricku cize - EURO4,...takze mi ten BOV vobec nepojde? :?
Trepete tu hluposti obaja a hlavne RudisTDic. Jedno ci Euro3 alebo Euro4 a ci EPC alebo mechanika, ten BOV na tej foto fungovat bude (seriovy motor ma BOV uz od vyroby). Problem je vtom ze stym BOV co je na tej foto motor Euro4 makat nebude!!! Resp. motor pobezi, ale pocas jazdy bude furt padat do nudzaku. Na motor Euro4 potrebujes tzv. sekvencny BOV aby motor fachal korektne. Preco to tu teraz vysvetlovat nemienim. Dopredu ta upozornujem, ze si rovno zozen sekvencny BOV napr. od HKS. Ten shit od Bidrin za moc nestoji, pretoze snim motor aj tak sporadicky padne do nudzaku. A ruku na srdce aj tak to chces len preto ze ten seriovy nieje pocut odfuknut. A neviem ci ti toto psssst pri kazdom ubrati plynu bude stat za tych 350eur :?

to Marshall: Kukni do technicaku aku mas emisnu normu a podla toho sa zariadis. Pokial mas Euro3 tak ti motor stym BOV na tej foto pojde normalne. Pokial mas Euro4 tak jedine sekvencny BOV inac ti motor bude padat do nudzaku.
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

To je sice pěkný že plácám blbosti,ale řekl si mu to samý co já!! Protože on se ptal jestli mu tam TENHLE boow bude makat..řekl sem že ne tak jako ty..takže nevim co sem kvákal za blbosti..A to že má ten motor origo boow,to vim..jenže tam není na zvukový efekt..Kdyby se zeptal jestli mu to bude makat s ventilem za 10000kč,kterej je na to uspůsobený,tak sem ani nepíšu..Ale nechci nechci se přít s někym kdo tomu rozumí víc než já..Ale stačilo říct že nemám ůplně pravdu.. :roll:
Octavia II RS
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

takze som pozrel TP a mam (Euro4) takze ziadny BOV nebude :( to zasa 300-350e do toho nedam ani keby co bolo

tak ak by dakto chcel tak mam ten BOV na predaj tak ako je na tej foto... :roll: (cena 15e + posta do CZ)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

RudisTDic píše:To je sice pěkný že plácám blbosti,ale řekl si mu to samý co já!! Protože on se ptal jestli mu tam TENHLE boow bude makat..řekl sem že ne tak jako ty..takže nevim co sem kvákal za blbosti..A to že má ten motor origo boow,to vim..jenže tam není na zvukový efekt..Kdyby se zeptal jestli mu to bude makat s ventilem za 10000kč,kterej je na to uspůsobený,tak sem ani nepíšu..Ale nechci nechci se přít s někym kdo tomu rozumí víc než já..Ale stačilo říct že nemám ůplně pravdu.. :roll:
Ten ventyl mu bude riadne makat tak ako ma! , ale nebude mu korektne makat motor Euro4 resp. bude padat do nudzaku. Uz som riesil tento problem na AUQ (O1 RS). EPC klapka funguje uplne rovnako ako mechanicky ovladana. Jediny rozdiel je ze u EPC s klapkou hybe krokovy motorcek a nie ludska sila cez mech. prevod. Vtom pes nieje zakopany. Polopate povedane pes je zakopany prave v tej Euro4. Uz sa to tu riesilo takze to rozpisovat nebudem.
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

TDI tech píše:
RudisTDic píše:To je sice pěkný že plácám blbosti,ale řekl si mu to samý co já!! Protože on se ptal jestli mu tam TENHLE boow bude makat..řekl sem že ne tak jako ty..takže nevim co sem kvákal za blbosti..A to že má ten motor origo boow,to vim..jenže tam není na zvukový efekt..Kdyby se zeptal jestli mu to bude makat s ventilem za 10000kč,kterej je na to uspůsobený,tak sem ani nepíšu..Ale nechci nechci se přít s někym kdo tomu rozumí víc než já..Ale stačilo říct že nemám ůplně pravdu.. :roll:
Ten ventyl mu bude riadne makat tak ako ma! , ale nebude mu korektne makat motor Euro4 resp. bude padat do nudzaku. Uz som riesil tento problem na AUQ (O1 RS). EPC klapka funguje uplne rovnako ako mechanicky ovladana. Jediny rozdiel je ze u EPC s klapkou hybe krokovy motorcek a nie ludska sila cez mech. prevod. Vtom pes nieje zakopany. Polopate povedane pes je zakopany prave v tej Euro4. Uz sa to tu riesilo takze to rozpisovat nebudem.
tak zasa to aby mi padal motor do nudzaku nechcem,..takze konecny verdikt znie: NEDA SA TO NA MOJ MOTOR NAMONTOVAT (EURO4) LEBO TO NEBUDE SPLNAT TEN UCEL CO MA! ALE BUDE TO ROBIT PROBLEMI, tak?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Marshall_G_IV píše:takze som pozrel TP a mam (Euro4) takze ziadny BOV nebude :( to zasa 300-350e do toho nedam ani keby co bolo

tak ak by dakto chcel tak mam ten BOV na predaj tak ako je na tej foto... :roll: (cena 15e + posta do CZ)
Neber to zase tak tragicky, pretoze BOV tam mas len ho nepocujes pretoze neodfukuje do atmosfery. A ten sekvencny BOV od Bidrin zase nieje az taky drahy, ale dopredu ta upozornujem ze snim nam ta eRSa este obcas (sporadicky) za studena padla do nudzaku. Za tepla to uz bolo v poho a len velmi vynimocne padla do nudzaku. Problem uplne eliminoval az ten drahy sekvencny BOV od HKS.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Marshall_G_IV píše:tak zasa to aby mi padal motor do nudzaku nechcem,..takze konecny verdikt znie: NEDA SA TO NA MOJ MOTOR NAMONTOVAT (EURO4) LEBO TO NEBUDE SPLNAT TEN UCEL CO MA! ALE BUDE TO ROBIT PROBLEMI, tak?
On bude plnit ten ucel co ma, len naviac bude robit aj problemy.
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od cindo888 »

takze po vsetkomprecitabi o ventilu na tdi som pochopil ze zmysel nema a preto sa chcem spytat da sa na tdi nejakym sposobom zmensit turbo diera?
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

cindo888 píše:takze po vsetkomprecitabi o ventilu na tdi som pochopil ze zmysel nema a preto sa chcem spytat da sa na tdi nejakym sposobom zmensit turbo diera?
Rozhodne, mas hned nekolik moznosti (uvadim vzhledem k povaze tematu i ty kuriozni):
1) vramci urcitych moznosti preprogramovanim
2) predelanim turbodmychadla (kdyztak PM)
3) mensim turbem ... s tim, ze budes mit mensi vykon na vrsku
4) sekvencnim twinturbem (mimochodem nejucinnejsi)
5) prubeznym vstrikovanim "alternativniho paliva" pred lopatky turbiny (ma neblahy dopad na zivotnost turbodmychadla)
6) nitrem
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od cindo888 »

Forest píše:
cindo888 píše:takze po vsetkomprecitabi o ventilu na tdi som pochopil ze zmysel nema a preto sa chcem spytat da sa na tdi nejakym sposobom zmensit turbo diera?
Rozhodne, mas hned nekolik moznosti (uvadim vzhledem k povaze tematu i ty kuriozni):
1) vramci urcitych moznosti preprogramovanim
2) predelanim turbodmychadla (kdyztak PM)
3) mensim turbem ... s tim, ze budes mit mensi vykon na vrsku
4) sekvencnim twinturbem (mimochodem nejucinnejsi)
5) prubeznym vstrikovanim "alternativniho paliva" pred lopatky turbiny (ma neblahy dopad na zivotnost turbodmychadla)
6) nitrem
no nieje to teda jednoduche bud je uprava zachadzajuca do extremov alebo uprava znizujuca vykon az na tu upravu softu ach jaj
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

turbodiera sa do urcitej miery eliminovat softwarovo "prefukom", za podmienky perfektne fungujucej regulacie.... so starym turbom na to radsej zabudni...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“