Stránka 4 z 17
Napsal: 09 lis 2008, 18:50
od Audi A4
MirekX píše:a co když to někde napereš , ty tam budeš viset v pásech a začne to třeba hořet, když tam čerpadlo bude prát naftu....
chtělo by to zapojit tak, aby se vyplo, když motor chcípne klíček neklíček.
Vím, pravděpodobnost 0000 ale já bych o tom přemýšlel..
Dobrá úvaha chce to občas o tom zapřemýšlet i z téhle stránky

Napsal: 10 lis 2008, 21:54
od Ladas
měl bych nabídku na nový dopravní čerpadla z PD octaviaI originál cena 1800,- kus měl by někdo zájem jsou ale asi jen 4 kusy...kdyžtak SZ

Napsal: 11 lis 2008, 10:53
od Jaroušek
Takže montáž provedena - zatím zkušební provoz
Takže graf origo
a s
Pokud bude chtít pan Huml ať se vyjádří.... Jelikož radil...

Napsal: 11 lis 2008, 11:09
od subz3ro_tdi
Jarousek: Hezky

A okrem toho ze je predvstrek ok (poziadavok cca.= davka) tak pozorujes aj nejake ine zmeny o ktorych sme sa bavili (mensia dymivost, lepsia odozva na plynovy pedal....??). Vopred vdaka

Napsal: 11 lis 2008, 14:55
od Thopr
subz3ro_tdi píše:Jarousek: Hezky

A okrem toho ze je predvstrek ok (poziadavok cca.= davka) tak pozorujes aj nejake ine zmeny o ktorych sme sa bavili (
mensia dymivost, lepsia odozva na plynovy pedal....??). Vopred vdaka

Viditelně menší kouřivost.... Jízdní vlastnosti sem musí napsat brácha sám....

Napsal: 11 lis 2008, 18:58
od bobG3
Není náhodou přepad od regulace předvstřiku na sání podávacího čerpadla? - viz manuál rotačky. Potom při tlaku 0,8 by byl omezen rozsah a průběh regulace předvstřiku, napřed bych asi nalogoval bez a potom po a pro jistotu srovnal.. Při kontrole předvstřiku je regulace vypnutá, takže se to neprojeví.
Jinak kamarád má PD bez čerpadla - dělalo problémy a už 2 roky jezdí s brutálním chipem bez problémů.
Napsal: 11 lis 2008, 20:49
od Jaroušek
subz3ro_tdi píše:Jarousek: Hezky

A okrem toho ze je predvstrek ok (poziadavok cca.= davka) tak pozorujes aj nejake ine zmeny o ktorych sme sa bavili (mensia dymivost, lepsia odozva na plynovy pedal....??). Vopred vdaka

díky

taky bych to viděl na menší kouř a pocitově jsem spokojen

zatím to tahá pěkně ale těžko ti říct, co všechno se zlepšilo.byly to dva plné testy, pak si zase jezdím svých 110.jak jsi říkal ty, třeba těch 8 ps je reálných ale 20 jak jsem se domníval určo nee

snad to bude šlapat.zatím
Napsal: 09 zář 2010, 11:15
od LibangVW
ahoj , myslite ze by tam slo cerpadlo z jednobod. benzina ? aby se treba nespalilo kdyz bude tlacit hustsi naftu nez benzin diky moc za odp.
Napsal: 09 zář 2010, 11:57
od Ladas
nešlo nafta ho časem zničí kdyžtak čerpadlo nové na PD mám...
Napsal: 12 říj 2010, 18:08
od tomino
Jak mate pripojenou elektriku? staci na to 7,5A pojistka?
Napsal: 12 říj 2010, 19:47
od Holz-tdi
Ahoj. Trochu vám pomůžu s tím zapojením elektriky: Bora AGR 4motion má v nádrži přečerpávací čerpadlo z levé strany do pravé a odtud naftu saje vstříkovací čerpadlo, jako u normálního auta. Toto čerpadlo je napájeno přez relé, které je ovládáno čidlem oleje, tj. když motor stojí je čidlo rozpojeno- čerpadlo neběží, když se motor roztočí a začne mazat, čidlo sepne a čerpadlo běží. U své Bory jsem vyměnil to orig za čerpadlo ze čtyřkolové Octavie PD, již více jak rok s tím jezdím bez problémů. Čao.
Napsal: 17 říj 2010, 20:24
od tomino
origo to je zapojeny pres rele tusim 53 ....odkud prijde signal co to rele sepne?
Napsal: 18 říj 2010, 17:02
od flekyc
Ladas píše:nešlo nafta ho časem zničí kdyžtak čerpadlo nové na PD mám...
no zas bych se toho tolik nebal. mam tam z 1.4i co bylo v nadrzi a jede to uz 5 let a akusticky to cerpadlo nema problem. nerikam, ze je nesmrtelny, ale zatim zadnej problem
Napsal: 21 říj 2010, 17:44
od majkl1
Čirou náhodou jsem ho nedávno měnil na svém syncru a je shodné s čerpadly co montujou i Peugeoti (mluvím o samotném čerpadle, ne sacím koši). Já ho sehnal za 500,-
Dle ETKY by čerpadlo v sobě mělo mít i zpětný ventil. Škoda, že jsem to nezkusil, když jsem ho měl venku. Jen jsem zkoušel kolik dává - nahodil jsem si skoro celou stropnici.

Napsal: 01 pro 2011, 12:38
od Smoke
předvstřik padá už ve 3000 ot,
bude fungovat vyřazení Tčka s tím že dám filtr z G2 (jen vztup a výstup), a zapojení přes mazání- spínač při tlaku rozepne kostru?