BMW e34 Tds Klepani ne v motoru

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Johny9
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 20 pro 2008, 14:42
Odpovědi: 0

klepani ne v motoru

Příspěvek od Johny9 »

Myslim ze to opravovat ani nebudu nema cenu do toho vrazet penize co jsem se dival tak nova pumpa vyjde na 9000 a to nepocitam dalsi penize za praci a dalsi veci.Tak asi az doslouzi pumpa uplne tak auto rozprodam na nahradni dily.Kolik by to mohlo jeste tak vydrzet.Je na te pumpe nejake lozisko co by mohlo vydavat ten zvuk.Urcite se to bude casem asi zhorsovat pocitam.
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Ložisko tam není.Je to tzv. duocentrické čerpadlo kde vnitřní exentricky uložený ozubený kolo je unášeno přímo klikovou hřídelí a běhá uvnitř vnějšího ozubeného kola.
Ještě mě napadá odzkoušet dotažení toho centrálního šroubu té řemenice klikového hřídele,protože pak by to také ovlivňovalo chod toho olejového čerpadla.Je dotažený docela fest 100Nm+150°.
Tlak olejového čerpadla já měřím z otvoru po vymontování čidla tlaku mazání(kontrolka) co je na tělese olejového filtru.
Johny9
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 20 pro 2008, 14:42
Odpovědi: 0

klepani ne v motoru

Příspěvek od Johny9 »

A NEVIS JAKY TEN SROUB MA ZAVIT JESTLI OPACNY NEBO KLASICKY
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Klasický pravý.Tedy utahovat doprava.Je to na klíč č."22".
Ale ,aby se motor nepootáčel tak na to existuje takový přípravek s pákou k zapření.Vymontují se tři šouby na té řemenici co drží samotnou řemenici k náboji,namontuje se ten přípravek do té řemenice a jeho páka se zapře o zem.
Johny9
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 20 pro 2008, 14:42
Odpovědi: 0

klepani ne v motoru

Příspěvek od Johny9 »

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ith_drive/ takhle nejak vypada ta pumpa.Je potreba ji vymenit celou nebo by stacilo vymenit jen par dilu
Johny9
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 20 pro 2008, 14:42
Odpovědi: 0

klepani ne v motoru

Příspěvek od Johny9 »

Tak nakonec se do te vymeny toho cerpadla pustim.Jenom me zajima kdys sundam spodni ozubene kolo n a klice co na nem jsou rozvody rozhodim uplne cele nastaveni nebo by se to dalo nejak zaaretovat aniz bych rozhodil rozvody
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

ten motor bych asi nedělal stejně už je načlej jestli pumpa nepracovala a nadělals kilometry
moje skype je Mira.B.M.W
Johny9
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 20 pro 2008, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Johny9 »

nacly urcite neni olejova pumpa dava dobry tlak jen trochu klepe
Johny9
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 20 pro 2008, 14:42
Odpovědi: 0

klepani ne v motoru

Příspěvek od Johny9 »

Tak jsem konecne vymenil olejove cerpadlo a je po klepani.Motor o dost ztichl.Oprava me nakonec vysla na 2000.Konecne jsem spokojen co se zvuku tds tyce
Odpovědět

Zpět na „BMW“