Stránka 4 z 5
Napsal: 19 dub 2009, 07:13
od misoVW
Keby tie vahy tak neodchadzali, tak by asi nikto nespekuloval MAF off. Ja som za MAP aj MAF, je len lepsie za ma ECU viac hodnot. Da sa lahsie urcit zavada na turbe, alebo hadiciach, ako pisal Huml. Moj nazor....
Napsal: 19 dub 2009, 09:30
od TDI tech
Huml píše:jasný, to co tu píšeš nezpochybňuju, jen se mi nezdá že by bylo auto vybavený jen váhou vzduchu a ne i snímačem tlaku, i když nebudu s hodnotama z MAP počítat pro tvorbu směsi, slouží mi jako kontrola, že se mi to změřený množství vzduchu do motoru opravdu dostává

, takto jsem to měl na mysli
Plniaci tlak vzduchu nemoze (resp. ano moze ale ako nepresna hodnota) sluzit ako kontrola, pretoze pri spatnom prepocte z tlaku zistis iba objem vzduchu ktory sa do spalovacej komory dostal [ml] ale nezistis fyzicky kolko molekul [mg] ho tam je. Prave preto auta ktore maju len MAP trochu viac cmudia. Iba s MAP si RJ urcije davku X mg paliva na Y ml vzduchu. Pokial mas MAF tak RJ prepocitava dalku paliva na X mg paliva a Y mg vzduchu, co je presne. A pokial mas iba ciste mech. obtokovu reg. plniaceho tlaku bez N75 tak pri netesnosti (prdne hadica za vytlakom z duchadla) na chybu okamzite prides pretoze motor netaha huli ako buldozer ale motor sa neposkodi ani [ OPRAVA //// turbo sa nepretoci pretoze mech. WG je full otvoreny///OPRAVA (Tomas.cz ma uplnu pravdu)] Spalovanie nieje efektivne (prilis bohata zmes) ale vyfukove plyny este maju dostatocnu energiu nato aby turbo utrpelo ujmu na zdravy. To ako pises ze RJ ma urcenu max. kriticku hodnotu prietoku vzduchu za jednotku casu ktoru ked prekroci tak prepne do nudzaku je logicke.
Napsal: 19 dub 2009, 09:48
od Tomas.cz
To trošku nechápu
Když mi prdne hadice za turbem a mám obtokovou regulaci, tak obotkový ventil bude uzavřen díky tomu že v potrubí nebude přetlak který by ho jinak otvíral. Ale rád si to nechám vysvětlit
Si pamatuju když mi o Okty prdla v na cestě z Bratislavy hadice za turbem tak když člověk lechal plyn tak to šlo, ale když přidal tak bylo slyšet jak vzduch syčí pryč a po pár sekundách přišel nouzový režim. V závadách bylo, že nebyl dosažen plnící tlak/ regulace pokročena nebo tak nějak a nevěrohodný signál z váhy vzduchu.
Napsal: 19 dub 2009, 09:52
od TDI tech
to: Tomas.cz Dakujem za upozornenie. Mas pravdu uz som prepracovany hned to opravim a ospravdlnujem sa za tu ko...tinu co som napisal.

Napsal: 19 dub 2009, 11:38
od Huml
proč jsem reagoval na to, že použili jen váhu bez MAP, je ten , že mě to zarazilo díky tý nespolehlivosti(Fiaty, natož dodávky moc neopravuju, takže vlastní řešení u Ducata neznám, ne u novějšího, kamoš má Docato, právě který nemá váhu, jen MAP a nedávno jsem zrovna řešil přerušený dráty od MAPu), protože někdy ty nejtechničtější a nejpřesnější věci nejsou ty úplně nejlepší, jinak taky mám MAF off

Napsal: 19 dub 2009, 11:58
od TDI tech
Ja tiez MAF nemam v laske ale da sa to spravit aj iba s nou. Ja spravit MAF off v Ducate nemozem kedze nemam MAP. Ale zatial je to cekom spolahlive musim poklopat na drevo. Mam skoro 400tis. km a este sa vaha chvalabohu neposrala tak uvidim kolko to vydrazi dalej.
Napsal: 21 dub 2009, 09:45
od SupermanXXX
a když jsem váhu provrtal a teď dává větší hodnoty než má, vadí to něčemu? viz log

Napsal: 30 bře 2013, 22:17
od ASV2004
Zdravim, nechcem zakladat novu temu.
dnes sa mi spravilo vaha off, problem teraz je
1). auto hlasi chybu..."motor do dilni"
a ta hlaska mi dost vadi (pipanie)
da sa to odstranit ? - egr je tiez off a to mi upravili chalan
2). na dvoje (a len na dvojke) ked dam
a). normalne plyn tak citit, ze motor dusi sa
b). jemne tak, zacne triast motor ako keby na 3 valce
c). ked dam plny plyn tak ledva udrzim volant na ceste
vozidlo menej dymi ako s vahou on
- plavak v nadrzi je (bol) cisty
- este pred upravou sa menil aj palovovy filter za taky co nema ohrievanie
(je to octavia tdi 81kw,asv,maxi dot display,2004)
Napsal: 30 bře 2013, 23:19
od bh2
reklamuj tomu co ti to akoze upravil
Napsal: 30 bře 2013, 23:31
od ASV2004
tak, to ano - ale bude mat cas az utorok...
zajtra este vyskusam dat naftu do flase a napojim to priamo, ci to neni kvoli tomu filtra
Napsal: 31 bře 2013, 10:41
od UchoTD
to čo je za pristup,že čas až v utorok,tak ked niečo dojebe tak by to mal riešiť hned..
Napsal: 31 bře 2013, 12:40
od netopier
a odkial si a kto to robil?
Napsal: 31 bře 2013, 12:41
od BH motor
UchoTD píše:to čo je za pristup,že čas až v utorok,tak ked niečo dojebe tak by to mal riešiť hned..
Ale su sviatky chlape. ak to robil pred rokom tak co si ma clovek nohy predbehnut, k voli tomu ze svieti kontrolka ? nepoviem pol slova ze by auto zostalo stat na druhy den. Ja si myslim , ze s tym ze svieti kontrolka sa da jazdit kludne aj do piatku. Inak reklamacnay cas je 30 dni. Vsak skus zavolat do audi , ze ti svieti kontrolka na vianoce co ti asi povedia...

Napsal: 31 bře 2013, 12:45
od ASV2004
robil mi to vcera a fakt tiez nemam problem ak mi to bude tyzden svietit...len chcem vediet ci spravit vsetko co sa da...skor mam problem preco to robi iba na dvojke.
Napsal: 01 dub 2013, 11:43
od BH motor
ASV2004 píše:robil mi to vcera a fakt tiez nemam problem ak mi to bude tyzden svietit...len chcem vediet ci spravit vsetko co sa da...skor mam problem preco to robi iba na dvojke.
Vies ked by si to mal urobene dobre tak sa to nestane. ale este jedna vec. co ak mas problem este aj niekdew inde