Na co si dát pozor, výměna rozvodů PD?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
makov
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 24 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0
Bydliště: MYJAVA

Příspěvek od makov »

Pozeral som aku hodnotu mam v kanale 4 a poli 4.
Pise mi tam 0,5CF.
Je to v poriadku?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, ok.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
makov
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 24 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0
Bydliště: MYJAVA

Příspěvek od makov »

Dakujem. Robil mi rozvody kamarat bez pripravku.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tak sa trafil, alebo to bolo dobre nastavene pred tym a on nehybal koleckom na vacke.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

misoVW píše:Merane hodnoty, kanal 4, pole 4 nastavit na 0 ;)
je toto OK
Obrázek


lebo ked bezi je -2.4
Obrázek
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

sleduje sa to na volnobeh. Trosku to posun aby to bolo co najblizsie k 0.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

misoVW píše:sleduje sa to na volnobeh. Trosku to posun aby to bolo co najblizsie k 0.
from HUML:
při mínusových hodnotách to ukazuje víc(palubák) při plusových míň(ale hodně lidí si stežuje, že to žere víc i v reálu, údajně, každopádně každej to řeší hodně podle palubáku), když je mínus, je potřeba povolit ty 3 šrouby(rozvody nechat napnutý) a pootočit proti směru otáčení(ručiček) u plusových hodnot opačně, každopádně bez zbytečných polemik o spotřebě, správně z fabriky je to na 0, jinak k tomu vytažení řemenu, na to bych moc nespolíhal, řekl bych že natažení na konci jeho životnosti není větší jak 0,5°, myslím změnu hodnoty ve VAGu Mrknutí


tak ak som to pochopil zastavit motor, kryt z rozvodov dole povolit 3 srouby 8 a potom pohnut stredovou hriadelkov prit smeru hodinovych ruciek len par mm a potom dotiahnut , nastartovat a zmerat VAGom , a hrat sa kym nebude 0.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

presne tak, teoriu uz ovladas. Chce to uz len overit v praxi... ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

misoVW píše:presne tak, teoriu uz ovladas. Chce to uz len overit v praxi... ;)
D zajtra idem na to
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
TRULI 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od TRULI 1 »

No ja som si to už viackrát overil a na svojom mám 0,5 ;)
Slovensko
VW Passat B7
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

urgi píše:
misoVW píše:sleduje sa to na volnobeh. Trosku to posun aby to bolo co najblizsie k 0.
from HUML:
při mínusových hodnotách to ukazuje víc(palubák) při plusových míň(ale hodně lidí si stežuje, že to žere víc i v reálu, údajně, každopádně každej to řeší hodně podle palubáku), když je mínus, je potřeba povolit ty 3 šrouby(rozvody nechat napnutý) a pootočit proti směru otáčení(ručiček) u plusových hodnot opačně, každopádně bez zbytečných polemik o spotřebě, správně z fabriky je to na 0, jinak k tomu vytažení řemenu, na to bych moc nespolíhal, řekl bych že natažení na konci jeho životnosti není větší jak 0,5°, myslím změnu hodnoty ve VAGu Mrknutí


tak ak som to pochopil zastavit motor, kryt z rozvodov dole povolit 3 srouby 8 a potom pohnut stredovou hriadelkov prit smeru hodinovych ruciek len par mm a potom dotiahnut , nastartovat a zmerat VAGom , a hrat sa kym nebude 0.
jen těch pár mm bych nazval pár desetin mm, opravdu je to velmi citlivé, při doladění třeba z -1 na nula skoro není vidět, že se to pohne.. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

tak som to dal na nulu ale vsetko ostalo tak ako bolo dokonca aj spotreba
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jen takovej malej dotaz, o víkendu jsem dělal na mým ARL rozvody a když jsem zaaretoval vačku, tak klika byla min. o půl zubu vepředu. Sice jsem nechápal, protože ve VAGu bylo 0.0, ale neřešil jsem to. Zaaretoval kliku, vyměnil, smontoval, vyndal přípravky (originál, žádný zmetek) a ve VAGu je -0.5. Asi nemá moc smysl to znovu nastavovat, jen mi nejde do hlavy, kde je chyba. :?

Na všech předešlých motorech bylo po výměně 0.0, takže přípravky jsou OK. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

chyba bude asi v tom, ze su 2 typy pripravkov na aretaciu kluky.
Naposledy upravil(a) misoVW dne 21 říj 2009, 18:49, celkem upraveno 1 x.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vačky?a v čem se liší?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“