Na co si dát pozor, výměna rozvodů PD?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
from HUML:misoVW píše:sleduje sa to na volnobeh. Trosku to posun aby to bolo co najblizsie k 0.
při mínusových hodnotách to ukazuje víc(palubák) při plusových míň(ale hodně lidí si stežuje, že to žere víc i v reálu, údajně, každopádně každej to řeší hodně podle palubáku), když je mínus, je potřeba povolit ty 3 šrouby(rozvody nechat napnutý) a pootočit proti směru otáčení(ručiček) u plusových hodnot opačně, každopádně bez zbytečných polemik o spotřebě, správně z fabriky je to na 0, jinak k tomu vytažení řemenu, na to bych moc nespolíhal, řekl bych že natažení na konci jeho životnosti není větší jak 0,5°, myslím změnu hodnoty ve VAGu Mrknutí
tak ak som to pochopil zastavit motor, kryt z rozvodov dole povolit 3 srouby 8 a potom pohnut stredovou hriadelkov prit smeru hodinovych ruciek len par mm a potom dotiahnut , nastartovat a zmerat VAGom , a hrat sa kym nebude 0.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
jen těch pár mm bych nazval pár desetin mm, opravdu je to velmi citlivé, při doladění třeba z -1 na nula skoro není vidět, že se to pohne..urgi píše:from HUML:misoVW píše:sleduje sa to na volnobeh. Trosku to posun aby to bolo co najblizsie k 0.
při mínusových hodnotách to ukazuje víc(palubák) při plusových míň(ale hodně lidí si stežuje, že to žere víc i v reálu, údajně, každopádně každej to řeší hodně podle palubáku), když je mínus, je potřeba povolit ty 3 šrouby(rozvody nechat napnutý) a pootočit proti směru otáčení(ručiček) u plusových hodnot opačně, každopádně bez zbytečných polemik o spotřebě, správně z fabriky je to na 0, jinak k tomu vytažení řemenu, na to bych moc nespolíhal, řekl bych že natažení na konci jeho životnosti není větší jak 0,5°, myslím změnu hodnoty ve VAGu Mrknutí
tak ak som to pochopil zastavit motor, kryt z rozvodov dole povolit 3 srouby 8 a potom pohnut stredovou hriadelkov prit smeru hodinovych ruciek len par mm a potom dotiahnut , nastartovat a zmerat VAGom , a hrat sa kym nebude 0.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Jen takovej malej dotaz, o víkendu jsem dělal na mým ARL rozvody a když jsem zaaretoval vačku, tak klika byla min. o půl zubu vepředu. Sice jsem nechápal, protože ve VAGu bylo 0.0, ale neřešil jsem to. Zaaretoval kliku, vyměnil, smontoval, vyndal přípravky (originál, žádný zmetek) a ve VAGu je -0.5. Asi nemá moc smysl to znovu nastavovat, jen mi nejde do hlavy, kde je chyba.
Na všech předešlých motorech bylo po výměně 0.0, takže přípravky jsou OK.
Na všech předešlých motorech bylo po výměně 0.0, takže přípravky jsou OK.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
-
misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
chyba bude asi v tom, ze su 2 typy pripravkov na aretaciu kluky.
Naposledy upravil(a) misoVW dne 21 říj 2009, 18:49, celkem upraveno 1 x.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R

