Chip 2,0TDI - jaká firma

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Nám Firma BITPOWER dluží již přes rok cca 20 tis. a k dluhu se evidetně nemají
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Len sa trochu vterknem chalani v DP by mi boli schopni vyladit JTD? kedze sa zaoberaju koncernovymi znackami ;) diki za odpoved (noteeth)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Torgan píše:Len sa trochu vterknem chalani v DP by mi boli schopni vyladit JTD? kedze sa zaoberaju koncernovymi znackami ;) diki za odpoved (noteeth)
Ale pod pojmem koncernovymi si je treba predstavit "VW-Audi-Seat-Skoda" (noteeth) Nicmene, abych to nezamluvil - verim, ze Reesha bude schopen udelat rozhodne lepsi soft, nezli Bitpower. Jen neocekavej zadne brutality - na brutality je treba znat detailne charakteristiku motoru. Ozvi se Reeshovi na mobil (najdes ho v kontaktech) a domluv si to s nim osobne.
striska píše: Já nehodnotím reklamu, já hodnotím VÝSLEDEK, jejich práci.

Mj. Bitpowers dělá úpravu jednotek od r.1996, DP od r. 2000. To už možná taky o něčem svědčí, že to nebudou žádní amatéři.
A jake vysledky hodnotis? Mimochodem nahravat z CD se da hodne dlouho a subjektivni dojem zakaznika muze hodne ovlivnit i nezaujate "kolemjdouci".

Dovol mi primer - lidi, kteri nikdy nepoznali zubare ale jen kovare, ktery trhal zuby klestema byli taky spokojeni, protoze jim pomohl od bolesti. A diky tomuto pocitu chvalili jeho praci kudy jen chodili. ... ale ono se to dalo delat i bez bolesti ;)

Mimochodem pro me jsou vysledky jednoznacne. Omlouvam se tu vsem, kteri to budou muset cist ponekolikate, ale zjevne opakovani je matka moudrosti:

Na pocatku DP, kdy to bylo jen par fanousku kolem Lubose (Holz) a drtiva vetsina z nich soutezila v TDIckach s mechanickym cerpadlem se na ne zacala firma Bitpower vytahovat nejprve s 1,9tkama s urcitymi uspechy - nejaky cas uplynul, lidi kolem DP posilili a Bitpowerum nezbyvalo nic jineho, nezli vytahnout 2,4ky ... ktere byly ovsem (k velke ostude Bitpoweru) velice zahy pobity priznivci DP.

Od te doby je mozne je na Mimoni videt jen a ciste vystavovat, protoze se na sprintovaci drahu pravem stydi vjet, protoze by je sprasil "levou zadni" temer jakykoliv z Reeshou upravenych aut. Beru to jako verejne uznanou pokoru, uznani svrchovanosti 8)

Tomu ja rikam vysledky.

Jinak myslim si, ze Reesha by mohl odhodit jeho mozna az prehnanou slusnost a nebat se sdilet zkusenosti s tim, co kdy nasel v rididich jednotkach upravenych jeho pseudokonkurenty :x Myslim si, ze pokud se uchyli ciste k faktum, nelze to brat jako urazku nebo pomluvu.

... jenze na to je asi az prilis nekonfliktni a slusny :(
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Re: re

Příspěvek od alpiners2 »

Stingray píše:Profituning bude mat pobocku v Prahe full aj s brzdou a kompletnou podporou firmy takze doporucujem este pockat z chipom........urcite budu na zaciatok akcie v spojeni z prezentaciou a reklamou v mediach.
no neviem či sa presadia na českom trhu ;) ak by som nechipoval a chcel by som si dať upraviť auto tak určite dieselpower, tdifun alebo brouk.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: re

Příspěvek od Forest »

alpiners2 píše:
Stingray píše:Profituning bude mat pobocku v Prahe full aj s brzdou a kompletnou podporou firmy takze doporucujem este pockat z chipom........urcite budu na zaciatok akcie v spojeni z prezentaciou a reklamou v mediach.
no neviem či sa presadia na českom trhu ;) ak by som nechipoval a chcel by som si dať upraviť auto tak určite dieselpower, tdifun alebo brouk.
Ja si myslim, ze sanci maji, stejne jako treba ABC - je hodne lidi, co naleti na kecy a reklamu - a na to, narozdil treba od DieselPoweru, ktery vse vrazi zpet do vyvoje, oni maji.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Re: re

Příspěvek od cupra »

Forest píše:
alpiners2 píše:
Stingray píše:Profituning bude mat pobocku v Prahe full aj s brzdou a kompletnou podporou firmy takze doporucujem este pockat z chipom........urcite budu na zaciatok akcie v spojeni z prezentaciou a reklamou v mediach.
no neviem či sa presadia na českom trhu ;) ak by som nechipoval a chcel by som si dať upraviť auto tak určite dieselpower, tdifun alebo brouk.
Ja si myslim, ze sanci maji, stejne jako treba ABC - je hodne lidi, co naleti na kecy a reklamu - a na to, narozdil treba od DieselPoweru, ktery vse vrazi zpet do vyvoje, oni maji.
uz si velmi hlboko klesol foreste ked PROFITUNING porovnavas s ABC... :?
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dobra, uznavam, toto bylo moc, nicmene vramci spoluprace s M-volem to pujde proste do patricnych mist. Jen se budu opakovat - clovek, ktery si zastava nazory, ze TLAK = VYKON a turbo = spotrebni zalezitost je u me jen spatna reklama a kamen, ktery tahne ke dnu - a muze lezt do zadku komukoliv

Vsak netreba chodit daleko - lezl do zadku Reeshovi, podelal si to. Paktoval se s TDIfunem a spol., dopadlo to stejne. Nevim, jak dopadla jeho spoluprace s Cajickem, nicmene asi taky nevalne, kdyz ted hodla parazitovat na ProfiTuningu. Tak at pan Soltys radeji dvakrat premysli, nez jednou resi (ikdyz asi uz doresil, kdyz prodal Lupo). Muze mu zalezt do zadku klidne po backory, ale stale to neni prukaz kvality.

Ono co se tyce Profituning, taky vime sve ... s panem Soltysem jsem se bavil osobne a ty pohadky ohledne Lupa, ktere se mi snazil vnutit mu treba zerete, nicmene clovek, co se alespon trochu vyzna a umi napocitat do peti, tak se jen nestaci divit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

Forest pekne si to napísal ;)
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Forest, neviem preco tu porovnavas zavodne auto s beznou upravou pre Klienta!!!!! Asi uz ta uz nic nenapada,ako vsetkych ohovarat a dochadzaju ti argumenty. Na temu vmoleska poviem iba tolko, ze ste asi zaspali,lebo chipforum na poslednych pretekoch zobralo chip..fo.um skoro vsetky pohare, no a tom tu neni ani zmienka. Poviem ti len tolko,ze si uplny chudak. Zober tu tvoju tlstu rit, prestan iba vysedavat na forach a konecne si doskladaj aspon tvoje auto, na ktore uz nemas tolke roky cas. Vies za kazdeho hovoria jeho vysledky a nie slova.
K 2,0 TDI CR poviem len tolko,ze je to tazky oriesok na upravu, hlavne 170PS verzia a chce to vela skusenosti. Az uz ich mam upravenych vyse 100 a stale sa ucim.
Co sa tyka dalsieho vyvoja, tak ja pod rozvojom firmy povazujem investovanie do novych technologii a informacii, hladanie rezerv v novych motorch ako napriklad TDI CR,alebo TFSI, ktore nie su ako stare TDI rotacky, kde ti staci jazdit sem a tam a logovat s vagom. Nebudem dalej ani komentovat, ze ani najväcsie firmy v Cechach nemaju oficialne licencie chiptuningovych softwerov a najznamejsim flasherom je galeto na 1000 KC. Som rad, ze aj diselpower,alebo Brano BH idu tymto krokom a investovali dost vela penazi do brzdy a vybavenia, no recami toho vela nenamutis. A prosim ta, este raz si poriadne rozmysli, ci este niekedy porovnas PROFITUNING s firmou ABC, lebo si to pridem s tebou vybavit osobne. Keby nebolo slovenskych firiem,tak by ste ani nemali ten clanok o ABC a pri tom kazdy v cechach vie, ze klamu.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

striska píše: ... Bitpower je levnější, Dieselpower má v ceně i brzdu. ....
Ciste jen podle toho jak je to napsano bych ani minutu nevahal a sel bych do Dieselpower, protoze alespon za ty prachy uvidim realne prubehy pred a po uprave, coz je jednoznacny dukaz o praci upravce.

To Profituner:
A uz se perou (LOL) Ja jsem to Forestovo "rozdelany" auto videl. Pravda trvalo to, ale vysledek stoji za to.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

PROFITUNER píše:...
Takze pekne poporadku:

Predpokladam, ze to obsazeni myslis ten sprint na 100 nebo kolik metru - promin, ale na zemekouli se seriozne sprintuje na 402,5m+ (anebo quater mile), takze to nebylo firmou Dieselpower povazovano za seriozni vyzvu.

Co se me tluste riti tyce, nech ji na pokoji, pokud bys ji chtel nechat nakopat, pak bych to mel brat jako vyhrozovani a pocitej s vydatne umocnenou odezvou(i u nas v CR jsou na to lidi). Nejsem absolutne zastancem nasili (ba co vic, zastavam nazor, ze rozumni lide se dohodnout), a domnivam se, ze bychom meli spis toto soupereni smerovat na drahu, ale tak komu neni rady, tomu neni pomoci - neni problem to resit.

Co se tyce porovnani s firmou ABC, moji odezvu mas vyse, pokud by to nestacilo, pak to neni muj problem. Pokud bys chtel zacit prat pradlo na verejnosti, ja s tim problem nemam ... jen se obavam, ze by to nemelo zrovna pozitivni dopady na vasi image. Naposledy, kdyz se do nas zacal navazet Stingray na TDIclubu, tak jsme si to nenechali libit a netrvalo dlouho a polekanej Stingray byl na drate a snazil se to urovnat - jak jsem rekl, s fakty, ktere si dokazeme obhajit nemame zadne problemy.

Ohledne meho auta - ja penize nefasuju a na vse jsem si musel poctive vydelat, navic jsem byl v minulosti znacne vytizen a co se meho projektu tyce, tak to je vyvoj, ktery je nejen financne, ale predevsim casove dosti narocny.

fabiátor píše:Ja jsem to Forestovo "rozdelany" auto videl. Pravda trvalo to, ale vysledek stoji za to.
Dik, ale snad jsme se na necem dohodli, ne? (wallbash)
Naposledy upravil(a) Forest dne 24 zář 2009, 10:37, celkem upraveno 3 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Forest píše: Dik, ale snad jsme se na necem dohodli, ne?
Vsak ja dohodu drzim a to co jsem napsal snad nebylo nic proti nicemu. Pokud je to problem, tak sorry.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

netopier píše:a propos cimbu: ked niekto robi nieco 20 rokov, neznamena ze to robi dobre, ciptuning boli dlho neprebadane vody cize mali vyhodu toho ze s tym zacali skor , ale vobec to neznamena ze by boli taki dobri ako sa prezentuje.
Co vím, tak Cimbu si softy taky nechává dělat.
Jinak k té spokojenosti s chipy z CD, znám dost lidí, co nedaj dopustit na obyč Power box a něco vymlovat nebo vysvětlovat nemá moc smysl.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kornout píše: Co vím, tak Cimbu si softy taky nechává dělat.
Jinak k té spokojenosti s chipy z CD, znám dost lidí, co nedaj dopustit na obyč Power box a něco vymlovat nebo vysvětlovat nemá moc smysl.
Pockej, to jako vazne s tim Cimbu? :o Ses schopen to nejak dokazat nebo prokazat?

Jinak k tomu boxu - to mas tezke, nekdo, kdo sedne ze Skoda 105 do 1,9TD neda dopustit na to TD do chvile, nez se sveze TDIckem - tak to ber.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Zde snad po dlouhé době musím souhlasit s Forestem. Promiň Foreste, že porušuju tradici (noteeth) . Nechcete snad brát nikdo Vyškov jako hodnotící kriterium pro kvalitu úprav!!! Je to druhořadý sraz, na který já osobně nejezdím už nějakou dobu, protože je to o ničem. Je to jako bychom tady všichni z Moravy přijeli do Kopřivnice, obsadili prvních 10 míst a tvrdili, že jsme nejlepší na světě. 150m z kopce fakt nehodlám jezdit. Díky.
A to s tím spotřebním materiálem...no..... (hm) ať si každý přebere. Uvidíme, zda s takovými investicemi budete schopni držet cenu jaká je u zástupce Profituningu v ČR zvykem. Věřím, že si Profituning své investice v ČR ohlídá. To by mohlo pomoci. Přeji hodně štěstí, ale zatím bych zůstal u ověřených značek. ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“