Chip 2,0TDI - jaká firma
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Len sa trochu vterknem chalani v DP by mi boli schopni vyladit JTD? kedze sa zaoberaju koncernovymi znackami
diki za odpoved 


Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ale pod pojmem koncernovymi si je treba predstavit "VW-Audi-Seat-Skoda"Torgan píše:Len sa trochu vterknem chalani v DP by mi boli schopni vyladit JTD? kedze sa zaoberaju koncernovymi znackamidiki za odpoved

A jake vysledky hodnotis? Mimochodem nahravat z CD se da hodne dlouho a subjektivni dojem zakaznika muze hodne ovlivnit i nezaujate "kolemjdouci".striska píše: Já nehodnotím reklamu, já hodnotím VÝSLEDEK, jejich práci.
Mj. Bitpowers dělá úpravu jednotek od r.1996, DP od r. 2000. To už možná taky o něčem svědčí, že to nebudou žádní amatéři.
Dovol mi primer - lidi, kteri nikdy nepoznali zubare ale jen kovare, ktery trhal zuby klestema byli taky spokojeni, protoze jim pomohl od bolesti. A diky tomuto pocitu chvalili jeho praci kudy jen chodili. ... ale ono se to dalo delat i bez bolesti

Mimochodem pro me jsou vysledky jednoznacne. Omlouvam se tu vsem, kteri to budou muset cist ponekolikate, ale zjevne opakovani je matka moudrosti:
Na pocatku DP, kdy to bylo jen par fanousku kolem Lubose (Holz) a drtiva vetsina z nich soutezila v TDIckach s mechanickym cerpadlem se na ne zacala firma Bitpower vytahovat nejprve s 1,9tkama s urcitymi uspechy - nejaky cas uplynul, lidi kolem DP posilili a Bitpowerum nezbyvalo nic jineho, nezli vytahnout 2,4ky ... ktere byly ovsem (k velke ostude Bitpoweru) velice zahy pobity priznivci DP.
Od te doby je mozne je na Mimoni videt jen a ciste vystavovat, protoze se na sprintovaci drahu pravem stydi vjet, protoze by je sprasil "levou zadni" temer jakykoliv z Reeshou upravenych aut. Beru to jako verejne uznanou pokoru, uznani svrchovanosti

Tomu ja rikam vysledky.
Jinak myslim si, ze Reesha by mohl odhodit jeho mozna az prehnanou slusnost a nebat se sdilet zkusenosti s tim, co kdy nasel v rididich jednotkach upravenych jeho pseudokonkurenty

... jenze na to je asi az prilis nekonfliktni a slusny

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 215
- Registrován: 31 črc 2009, 17:03
- Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia
Re: re
no neviem či sa presadia na českom trhuStingray píše:Profituning bude mat pobocku v Prahe full aj s brzdou a kompletnou podporou firmy takze doporucujem este pockat z chipom........urcite budu na zaciatok akcie v spojeni z prezentaciou a reklamou v mediach.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Re: re
Ja si myslim, ze sanci maji, stejne jako treba ABC - je hodne lidi, co naleti na kecy a reklamu - a na to, narozdil treba od DieselPoweru, ktery vse vrazi zpet do vyvoje, oni maji.alpiners2 píše:no neviem či sa presadia na českom trhuStingray píše:Profituning bude mat pobocku v Prahe full aj s brzdou a kompletnou podporou firmy takze doporucujem este pockat z chipom........urcite budu na zaciatok akcie v spojeni z prezentaciou a reklamou v mediach.ak by som nechipoval a chcel by som si dať upraviť auto tak určite dieselpower, tdifun alebo brouk.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Re: re
uz si velmi hlboko klesol foreste ked PROFITUNING porovnavas s ABC...Forest píše:Ja si myslim, ze sanci maji, stejne jako treba ABC - je hodne lidi, co naleti na kecy a reklamu - a na to, narozdil treba od DieselPoweru, ktery vse vrazi zpet do vyvoje, oni maji.alpiners2 píše:no neviem či sa presadia na českom trhuStingray píše:Profituning bude mat pobocku v Prahe full aj s brzdou a kompletnou podporou firmy takze doporucujem este pockat z chipom........urcite budu na zaciatok akcie v spojeni z prezentaciou a reklamou v mediach.ak by som nechipoval a chcel by som si dať upraviť auto tak určite dieselpower, tdifun alebo brouk.

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dobra, uznavam, toto bylo moc, nicmene vramci spoluprace s M-volem to pujde proste do patricnych mist. Jen se budu opakovat - clovek, ktery si zastava nazory, ze TLAK = VYKON a turbo = spotrebni zalezitost je u me jen spatna reklama a kamen, ktery tahne ke dnu - a muze lezt do zadku komukoliv
Vsak netreba chodit daleko - lezl do zadku Reeshovi, podelal si to. Paktoval se s TDIfunem a spol., dopadlo to stejne. Nevim, jak dopadla jeho spoluprace s Cajickem, nicmene asi taky nevalne, kdyz ted hodla parazitovat na ProfiTuningu. Tak at pan Soltys radeji dvakrat premysli, nez jednou resi (ikdyz asi uz doresil, kdyz prodal Lupo). Muze mu zalezt do zadku klidne po backory, ale stale to neni prukaz kvality.
Ono co se tyce Profituning, taky vime sve ... s panem Soltysem jsem se bavil osobne a ty pohadky ohledne Lupa, ktere se mi snazil vnutit mu treba zerete, nicmene clovek, co se alespon trochu vyzna a umi napocitat do peti, tak se jen nestaci divit.
Vsak netreba chodit daleko - lezl do zadku Reeshovi, podelal si to. Paktoval se s TDIfunem a spol., dopadlo to stejne. Nevim, jak dopadla jeho spoluprace s Cajickem, nicmene asi taky nevalne, kdyz ted hodla parazitovat na ProfiTuningu. Tak at pan Soltys radeji dvakrat premysli, nez jednou resi (ikdyz asi uz doresil, kdyz prodal Lupo). Muze mu zalezt do zadku klidne po backory, ale stale to neni prukaz kvality.
Ono co se tyce Profituning, taky vime sve ... s panem Soltysem jsem se bavil osobne a ty pohadky ohledne Lupa, ktere se mi snazil vnutit mu treba zerete, nicmene clovek, co se alespon trochu vyzna a umi napocitat do peti, tak se jen nestaci divit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Forest, neviem preco tu porovnavas zavodne auto s beznou upravou pre Klienta!!!!! Asi uz ta uz nic nenapada,ako vsetkych ohovarat a dochadzaju ti argumenty. Na temu vmoleska poviem iba tolko, ze ste asi zaspali,lebo chipforum na poslednych pretekoch zobralo chip..fo.um skoro vsetky pohare, no a tom tu neni ani zmienka. Poviem ti len tolko,ze si uplny chudak. Zober tu tvoju tlstu rit, prestan iba vysedavat na forach a konecne si doskladaj aspon tvoje auto, na ktore uz nemas tolke roky cas. Vies za kazdeho hovoria jeho vysledky a nie slova.
K 2,0 TDI CR poviem len tolko,ze je to tazky oriesok na upravu, hlavne 170PS verzia a chce to vela skusenosti. Az uz ich mam upravenych vyse 100 a stale sa ucim.
Co sa tyka dalsieho vyvoja, tak ja pod rozvojom firmy povazujem investovanie do novych technologii a informacii, hladanie rezerv v novych motorch ako napriklad TDI CR,alebo TFSI, ktore nie su ako stare TDI rotacky, kde ti staci jazdit sem a tam a logovat s vagom. Nebudem dalej ani komentovat, ze ani najväcsie firmy v Cechach nemaju oficialne licencie chiptuningovych softwerov a najznamejsim flasherom je galeto na 1000 KC. Som rad, ze aj diselpower,alebo Brano BH idu tymto krokom a investovali dost vela penazi do brzdy a vybavenia, no recami toho vela nenamutis. A prosim ta, este raz si poriadne rozmysli, ci este niekedy porovnas PROFITUNING s firmou ABC, lebo si to pridem s tebou vybavit osobne. Keby nebolo slovenskych firiem,tak by ste ani nemali ten clanok o ABC a pri tom kazdy v cechach vie, ze klamu.
K 2,0 TDI CR poviem len tolko,ze je to tazky oriesok na upravu, hlavne 170PS verzia a chce to vela skusenosti. Az uz ich mam upravenych vyse 100 a stale sa ucim.
Co sa tyka dalsieho vyvoja, tak ja pod rozvojom firmy povazujem investovanie do novych technologii a informacii, hladanie rezerv v novych motorch ako napriklad TDI CR,alebo TFSI, ktore nie su ako stare TDI rotacky, kde ti staci jazdit sem a tam a logovat s vagom. Nebudem dalej ani komentovat, ze ani najväcsie firmy v Cechach nemaju oficialne licencie chiptuningovych softwerov a najznamejsim flasherom je galeto na 1000 KC. Som rad, ze aj diselpower,alebo Brano BH idu tymto krokom a investovali dost vela penazi do brzdy a vybavenia, no recami toho vela nenamutis. A prosim ta, este raz si poriadne rozmysli, ci este niekedy porovnas PROFITUNING s firmou ABC, lebo si to pridem s tebou vybavit osobne. Keby nebolo slovenskych firiem,tak by ste ani nemali ten clanok o ABC a pri tom kazdy v cechach vie, ze klamu.
Ciste jen podle toho jak je to napsano bych ani minutu nevahal a sel bych do Dieselpower, protoze alespon za ty prachy uvidim realne prubehy pred a po uprave, coz je jednoznacny dukaz o praci upravce.striska píše: ... Bitpower je levnější, Dieselpower má v ceně i brzdu. ....
To Profituner:
A uz se perou

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Takze pekne poporadku:PROFITUNER píše:...
Predpokladam, ze to obsazeni myslis ten sprint na 100 nebo kolik metru - promin, ale na zemekouli se seriozne sprintuje na 402,5m+ (anebo quater mile), takze to nebylo firmou Dieselpower povazovano za seriozni vyzvu.
Co se me tluste riti tyce, nech ji na pokoji, pokud bys ji chtel nechat nakopat, pak bych to mel brat jako vyhrozovani a pocitej s vydatne umocnenou odezvou(i u nas v CR jsou na to lidi). Nejsem absolutne zastancem nasili (ba co vic, zastavam nazor, ze rozumni lide se dohodnout), a domnivam se, ze bychom meli spis toto soupereni smerovat na drahu, ale tak komu neni rady, tomu neni pomoci - neni problem to resit.
Co se tyce porovnani s firmou ABC, moji odezvu mas vyse, pokud by to nestacilo, pak to neni muj problem. Pokud bys chtel zacit prat pradlo na verejnosti, ja s tim problem nemam ... jen se obavam, ze by to nemelo zrovna pozitivni dopady na vasi image. Naposledy, kdyz se do nas zacal navazet Stingray na TDIclubu, tak jsme si to nenechali libit a netrvalo dlouho a polekanej Stingray byl na drate a snazil se to urovnat - jak jsem rekl, s fakty, ktere si dokazeme obhajit nemame zadne problemy.
Ohledne meho auta - ja penize nefasuju a na vse jsem si musel poctive vydelat, navic jsem byl v minulosti znacne vytizen a co se meho projektu tyce, tak to je vyvoj, ktery je nejen financne, ale predevsim casove dosti narocny.
Dik, ale snad jsme se na necem dohodli, ne?fabiátor píše:Ja jsem to Forestovo "rozdelany" auto videl. Pravda trvalo to, ale vysledek stoji za to.

Naposledy upravil(a) Forest dne 24 zář 2009, 10:37, celkem upraveno 3 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Co vím, tak Cimbu si softy taky nechává dělat.netopier píše:a propos cimbu: ked niekto robi nieco 20 rokov, neznamena ze to robi dobre, ciptuning boli dlho neprebadane vody cize mali vyhodu toho ze s tym zacali skor , ale vobec to neznamena ze by boli taki dobri ako sa prezentuje.
Jinak k té spokojenosti s chipy z CD, znám dost lidí, co nedaj dopustit na obyč Power box a něco vymlovat nebo vysvětlovat nemá moc smysl.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pockej, to jako vazne s tim Cimbu?Kornout píše: Co vím, tak Cimbu si softy taky nechává dělat.
Jinak k té spokojenosti s chipy z CD, znám dost lidí, co nedaj dopustit na obyč Power box a něco vymlovat nebo vysvětlovat nemá moc smysl.

Jinak k tomu boxu - to mas tezke, nekdo, kdo sedne ze Skoda 105 do 1,9TD neda dopustit na to TD do chvile, nez se sveze TDIckem - tak to ber.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zde snad po dlouhé době musím souhlasit s Forestem. Promiň Foreste, že porušuju tradici
. Nechcete snad brát nikdo Vyškov jako hodnotící kriterium pro kvalitu úprav!!! Je to druhořadý sraz, na který já osobně nejezdím už nějakou dobu, protože je to o ničem. Je to jako bychom tady všichni z Moravy přijeli do Kopřivnice, obsadili prvních 10 míst a tvrdili, že jsme nejlepší na světě. 150m z kopce fakt nehodlám jezdit. Díky.
A to s tím spotřebním materiálem...no.....
ať si každý přebere. Uvidíme, zda s takovými investicemi budete schopni držet cenu jaká je u zástupce Profituningu v ČR zvykem. Věřím, že si Profituning své investice v ČR ohlídá. To by mohlo pomoci. Přeji hodně štěstí, ale zatím bych zůstal u ověřených značek. 

A to s tím spotřebním materiálem...no.....


VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s