Cerpadlo s PD do golfa 3ky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dívám se na manuál a výkresy čerpadla, podávací čerpadlo v rotačním čerpadle dává víc paliva než je v serii třeba, mělo by stačit i ve špičkách s 12 hlavou - pokud je čerpadlo v pořádku, pokud dám podávací čerpadlo do nádrže vyšším tlakem změním poměry v čerpadle, tam se vnitřním tlakem taky počítá, nebo ne? A pokud dám Tkus před čerpadlo, tak je stejně tlak před čerpadlem malý, tj omezím tlak, možná kdyby bylo podávací čerpadlo v rot čerpadle vyšlehaný, tak to pomůže, ale takový snad nikdo do auta s 12 hlavou nedá. Nejjednoduší je změřit tlak v čerpadle stačí manometr, holendr a hadička do kabiny. V každém případě tlak do 0,5 atm před čerpadlem zamezí spolehlivě zavzdušnění a ukáže případné netěsnosti
No třeba to budu řešit taky, kdo ví.
G3 Variant synchro
Co sa tyka prietocneho mnozstva hej. Ked ides s 12mm hlavou do nejakych vyssisch vykonou tak to dopravne cerpadlo co je integrovane vo vstrekovacom cerpadle sice kapacitne palivo cez vstreky stiha davat, ale uz nestiha udrzat dostatocne velky vnutorny tlak v cerpadle a "pada predvstrek" resp. koly nizkemu tlaku ho predsuvnik uhla vstreku nedokaze udrzat na RJ vypocitanej hodnote. To je cely problem.
ja mel svoji ibizu benzina, takze jsem tam cerpadlo nechal. na vstup a vystup trubek jsem dal T-čka, ktery jsem propojil, privod nafty jsem pripojil na vstup filtru a druhy T-čko jsem pripojil na vystup ventilku filtru, na cerpadlo jsem to pripojil uz klasicky. mel jsem velkej problem s tlakem nafty, prepad lital skoro porad, timhle jsme to vyresil. tlak byl pres 3bary.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
š
tak som to mozno aj poriesil objednal som s boschu cerpadlo na hadicky na 12 voltov 3 barove supnem ho tam na hadicky a bud dam pretlakovi ventil alebo prepojim s prepadom priamo pred filtrom ked bude dost tlaku supne to nazad do nadrze. Zajtra foto cerpadla: 
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
trocha jsem o tom přemejšlel, jen úvaha tak nekamenovat. tlak v čerpadle by se dal zvednout připojením regulačního ventilu z benzína na přepadovou trubku (s tlakem do 1b) a přepady ze vstřiku zapojit až za něj. šlo by to?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Když chces zvednout tlak v cerpadle, tak se zvedne, stací vymenit dve soucastky a je to. to pridavný podavací cerpadlo do 1Bar neni potreba nijak regulovat a vymejslet ventily a tecka a vselijaký opicarny a složitý systemy.jestli ho tam chces tak ho tam dej, strc ho do nadrže pripoj hadicky napoj elektriku a po prdely.Smoke píše:trocha jsem o tom přemejšlel, jen úvaha tak nekamenovat. tlak v čerpadle by se dal zvednout připojením regulačního ventilu z benzína na přepadovou trubku (s tlakem do 1b) a přepady ze vstřiku zapojit až za něj. šlo by to?
Vždit jo, ale ten tlak drží ten regulacní ventil na výtoku s cerpadla, to pod tou matkou na trubce co vrací do nadrže, je tam pístek s pružinkou co ten tlak udržuje. Na výtoku s cerpadla už tlak není, pokud bis skrtil i toto vedení tak bi to bud nejelo, nefungovala bi regulace fora a mohl bis i neco poskodit.Smoke píše:víš, ale já nepsal o přídavným čerpadle![]()
ty opičárny si nech na doma.
ten jednoduchej redukčák dat za vstřik. čerpadlo
jinak proc nepouzit pal. cerpadlo s Felicie ? Nie to pre MPI ktore tlaci 3.5bar ale pre jedno-bod, to tlaci 1.2bar, maj aj pretlakovy ventil na sebe..ja ho mam v nadrzi a musim uznat ze 96ka PD s a bez cerpadla v nadrzi je dost velky rozdiel (hlavne okolo 3000+, predtym mi to =>3000 nejak stracalo dych a teraz mi pre zmenu smyka spojka
)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
