Cerpadlo s PD do golfa 3ky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Dívám se na manuál a výkresy čerpadla, podávací čerpadlo v rotačním čerpadle dává víc paliva než je v serii třeba, mělo by stačit i ve špičkách s 12 hlavou - pokud je čerpadlo v pořádku, pokud dám podávací čerpadlo do nádrže vyšším tlakem změním poměry v čerpadle, tam se vnitřním tlakem taky počítá, nebo ne? A pokud dám Tkus před čerpadlo, tak je stejně tlak před čerpadlem malý, tj omezím tlak, možná kdyby bylo podávací čerpadlo v rot čerpadle vyšlehaný, tak to pomůže, ale takový snad nikdo do auta s 12 hlavou nedá. Nejjednoduší je změřit tlak v čerpadle stačí manometr, holendr a hadička do kabiny. V každém případě tlak do 0,5 atm před čerpadlem zamezí spolehlivě zavzdušnění a ukáže případné netěsnosti :) No třeba to budu řešit taky, kdo ví.
G3 Variant synchro
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Co sa tyka prietocneho mnozstva hej. Ked ides s 12mm hlavou do nejakych vyssisch vykonou tak to dopravne cerpadlo co je integrovane vo vstrekovacom cerpadle sice kapacitne palivo cez vstreky stiha davat, ale uz nestiha udrzat dostatocne velky vnutorny tlak v cerpadle a "pada predvstrek" resp. koly nizkemu tlaku ho predsuvnik uhla vstreku nedokaze udrzat na RJ vypocitanej hodnote. To je cely problem.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ja mel svoji ibizu benzina, takze jsem tam cerpadlo nechal. na vstup a vystup trubek jsem dal T-čka, ktery jsem propojil, privod nafty jsem pripojil na vstup filtru a druhy T-čko jsem pripojil na vystup ventilku filtru, na cerpadlo jsem to pripojil uz klasicky. mel jsem velkej problem s tlakem nafty, prepad lital skoro porad, timhle jsme to vyresil. tlak byl pres 3bary.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

Příspěvek od Keflek »

Jen mensi pripominka...nejakej tlakovej ventil,kterej by spinal podavaci cerpadlo pri poklesu tlaku paliva by tam asi taky zaradit sel ne ?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ano, ale je to podla mna zbytocne. Cim menej regulacnych prvkov tam je tym je mensia pravdepodobnost ze sa niektory znich posere. Cerpadlo tlaci vkuse ked bezi motor a regulator tlaku v cerpadle prebitok pusta naspat do prepadu.
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

š

Příspěvek od 3copsi3 »

tak som to mozno aj poriesil objednal som s boschu cerpadlo na hadicky na 12 voltov 3 barove supnem ho tam na hadicky a bud dam pretlakovi ventil alebo prepojim s prepadom priamo pred filtrom ked bude dost tlaku supne to nazad do nadrze. Zajtra foto cerpadla: :?
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

trocha jsem o tom přemejšlel, jen úvaha tak nekamenovat. tlak v čerpadle by se dal zvednout připojením regulačního ventilu z benzína na přepadovou trubku (s tlakem do 1b) a přepady ze vstřiku zapojit až za něj. šlo by to?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Smoke píše:trocha jsem o tom přemejšlel, jen úvaha tak nekamenovat. tlak v čerpadle by se dal zvednout připojením regulačního ventilu z benzína na přepadovou trubku (s tlakem do 1b) a přepady ze vstřiku zapojit až za něj. šlo by to?
Když chces zvednout tlak v cerpadle, tak se zvedne, stací vymenit dve soucastky a je to. to pridavný podavací cerpadlo do 1Bar neni potreba nijak regulovat a vymejslet ventily a tecka a vselijaký opicarny a složitý systemy.jestli ho tam chces tak ho tam dej, strc ho do nadrže pripoj hadicky napoj elektriku a po prdely.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

víš, ale já nepsal o přídavným čerpadle ;)
ty opičárny si nech na doma.
ten jednoduchej redukčák dat za vstřik. čerpadlo
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Smoke píše:víš, ale já nepsal o přídavným čerpadle ;)
ty opičárny si nech na doma.
ten jednoduchej redukčák dat za vstřik. čerpadlo
Vždit jo, ale ten tlak drží ten regulacní ventil na výtoku s cerpadla, to pod tou matkou na trubce co vrací do nadrže, je tam pístek s pružinkou co ten tlak udržuje. Na výtoku s cerpadla už tlak není, pokud bis skrtil i toto vedení tak bi to bud nejelo, nefungovala bi regulace fora a mohl bis i neco poskodit.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

nekdo mi psal na ICQ a chtel fotku, tak tady je :

Obrázek
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

jinak proc nepouzit pal. cerpadlo s Felicie ? Nie to pre MPI ktore tlaci 3.5bar ale pre jedno-bod, to tlaci 1.2bar, maj aj pretlakovy ventil na sebe..ja ho mam v nadrzi a musim uznat ze 96ka PD s a bez cerpadla v nadrzi je dost velky rozdiel (hlavne okolo 3000+, predtym mi to =>3000 nejak stracalo dych a teraz mi pre zmenu smyka spojka (noteeth) )
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

tomi bud rad :) lebo by ti nestihali brzdy :))))))))
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

netopier píše:tomi bud rad :) lebo by ti nestihali brzdy :))))))))
zatial stihaju :)) skor kope ASR (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

tomiisp píše:
netopier píše:tomi bud rad :) lebo by ti nestihali brzdy :))))))))
zatial stihaju :)) skor kope ASR (noteeth)
daj samosvor :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“