Jakože powerbox

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

no je my jasný že trysky a čip is best ale pro mě to znamená cca 11 tisíc vs. sebrat pár součástek v garáži takže zdarma. jediný o co mi jde je aby to neudělalo nic motoru. MYslíte že to opravdu může propálit písty nebo tak něco?
mixall
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 říj 2007, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od mixall »

Ja som to nahodil na moju primeru 2.0TD + zvýšil tlak turba a auto ide ako utrhnuté ale je zaujmave,že mi klesla spotreba o 0,5litra a to autu od kedy som to nahodil poriadne nakladam uvidím o kolko klesne keď ma prejde ten ošial z vyššieho výkonu a začnem jazdiť opäť ako človek. Inak fámy o prepálených piestoch by som sa nebál môže sa to stať ale riziko je také malé,že ja osobne mu neprikladam význam,to iste sa môže stať pri chipovaní.
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

MirekX píše:jasně, zvýšení výkonu tryskama je to nejlepší, ale i čipem prodloužíš délku vstřiku s normálníma tryskama.
Podle mě ten powerbox není tak strašný řešení.
jasne ved ja to tiez pouzivam... to som pisal len na to že sa to s tryskami porovnavat neda.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

k té spotřebě:
instalací boxu nebo větších trysek se sníží vykázaná spotřeba Pal. PC oproti skutečnosti takže bráchova 81 kW octa s PP764 jezdí za 4,4 :D ale ve skutečnosti furt kolem 5,5 :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
čarli
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 04 kvě 2008, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od čarli »

Plně souhlasím. Mám to zrovna tak. Po tryskách spotřeba podle PC 4,5 ale dle výpočtu o litr víc.
mixall
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 říj 2007, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od mixall »

Akurát,že ja nemám palubný PC a spotrebu meram prepočtom pri tankovaní na rovnakom stojane.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

SupermanXXX píše:no je my jasný že trysky a čip is best ale pro mě to znamená cca 11 tisíc vs. sebrat pár součástek v garáži takže zdarma. jediný o co mi jde je aby to neudělalo nic motoru. MYslíte že to opravdu může propálit písty nebo tak něco?
Rozhodne ano, ja jsem ve sve jalove dobe pouzival PB a odpalilo mi to turbo, takze soucet:
jine turbo: 7tis.
instalace a reinstalce turba: 2tis.
olej: 1500
cesta z Brna vlakem a zpet s turbem a olejem: PRICELESS (LOL)

... nemluve o tom, ze mi to bouchly turbo pekne zaneradilo kat, kterej pak musel po pul roce pryc (dobra vymluva ne? :P )
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

nj ale jak si přišel na to že ti turbo odešlo kvůli PB? tady uvedenáý schéma má vliv na délku vstřiku = množství nafty tak nevim jak by to zničilo turbo :?
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

SupermanXXX píše:nj ale jak si přišel na to že ti turbo odešlo kvůli PB? tady uvedenáý schéma má vliv na délku vstřiku = množství nafty tak nevim jak by to zničilo turbo :?
Turbo se ti nestačí uregulovat a dává špičky :o
Přidáš naftu a máš hafo spalyn se kterýma ŘJ nepočítá :?
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

co to je za blbost :? turbo bode pořád tlačit 0,95 baru a zplodiny když využiju jen přebytek vzduchu a nenarušim zásadně bohatost směsi tak taky navíc nebudou.
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

no možné to je... chcelo by to sa vagom sa odviest a hned sa to môže potvrdit alebo vyvratit. ked mi zajtra zostane čas... :)
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

SupermanXXX píše:co to je za blbost :? turbo bode pořád tlačit 0,95 baru a zplodiny když využiju jen přebytek vzduchu a nenarušim zásadně bohatost směsi tak taky navíc nebudou.
Skus to změřit , tlak nakonec bude 0,9bar ale doba neš se upraví je podstatně delší a tlak ve špičce aš 1,8bar :(
Turbo se točí jak o život je to slyšet jak PB odpojíš je ticho ;)
ALH +764+800 ohm + kat +erg off

Nechci tím říct že je to blbost,jen sděluju skušenost.Po čipu tlačim 1,2bar a téměř bez špiček turbo jenom šušká ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když se udělá logování ve VAGu tak zachytí to špičky nebo ne?
Já co jsem zkoušel na plnej knedlík tak bylo max 1.2bar a hned se to upravilo na 1.1bar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Já sem sledoval reálný tlak .
Obtokové turbo se zreguluje rychleji ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Aha :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“