Jakože powerbox
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
Ja som to nahodil na moju primeru 2.0TD + zvýšil tlak turba a auto ide ako utrhnuté ale je zaujmave,že mi klesla spotreba o 0,5litra a to autu od kedy som to nahodil poriadne nakladam uvidím o kolko klesne keď ma prejde ten ošial z vyššieho výkonu a začnem jazdiť opäť ako človek. Inak fámy o prepálených piestoch by som sa nebál môže sa to stať ale riziko je také malé,že ja osobne mu neprikladam význam,to iste sa môže stať pri chipovaní.
jasne ved ja to tiez pouzivam... to som pisal len na to že sa to s tryskami porovnavat neda.MirekX píše:jasně, zvýšení výkonu tryskama je to nejlepší, ale i čipem prodloužíš délku vstřiku s normálníma tryskama.
Podle mě ten powerbox není tak strašný řešení.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
k té spotřebě:
instalací boxu nebo větších trysek se sníží vykázaná spotřeba Pal. PC oproti skutečnosti takže bráchova 81 kW octa s PP764 jezdí za 4,4
ale ve skutečnosti furt kolem 5,5 
instalací boxu nebo větších trysek se sníží vykázaná spotřeba Pal. PC oproti skutečnosti takže bráchova 81 kW octa s PP764 jezdí za 4,4


Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Rozhodne ano, ja jsem ve sve jalove dobe pouzival PB a odpalilo mi to turbo, takze soucet:SupermanXXX píše:no je my jasný že trysky a čip is best ale pro mě to znamená cca 11 tisíc vs. sebrat pár součástek v garáži takže zdarma. jediný o co mi jde je aby to neudělalo nic motoru. MYslíte že to opravdu může propálit písty nebo tak něco?
jine turbo: 7tis.
instalace a reinstalce turba: 2tis.
olej: 1500
cesta z Brna vlakem a zpet s turbem a olejem: PRICELESS

... nemluve o tom, ze mi to bouchly turbo pekne zaneradilo kat, kterej pak musel po pul roce pryc (dobra vymluva ne?

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
Turbo se ti nestačí uregulovat a dává špičkySupermanXXX píše:nj ale jak si přišel na to že ti turbo odešlo kvůli PB? tady uvedenáý schéma má vliv na délku vstřiku = množství nafty tak nevim jak by to zničilo turbo

Přidáš naftu a máš hafo spalyn se kterýma ŘJ nepočítá

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
Skus to změřit , tlak nakonec bude 0,9bar ale doba neš se upraví je podstatně delší a tlak ve špičce aš 1,8barSupermanXXX píše:co to je za blbostturbo bode pořád tlačit 0,95 baru a zplodiny když využiju jen přebytek vzduchu a nenarušim zásadně bohatost směsi tak taky navíc nebudou.

Turbo se točí jak o život je to slyšet jak PB odpojíš je ticho

ALH +764+800 ohm + kat +erg off
Nechci tím říct že je to blbost,jen sděluju skušenost.Po čipu tlačim 1,2bar a téměř bez špiček turbo jenom šušká

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft