

Moderátoři: šulda, Moderátoři
treba to delali ucniCPERACING píše:no u nas mame autorizovanej servis VAG a tam jsou borci jednou chtěli udělat GO motoru na fobii 1.4mpi protože to prý klepe pan se přijel k nam poradit a stačilo utáhnout řemenici na klice a bylo po zavadě ted v zimě zas přijely tři lidi taky s fobii že prý jestli umíme opravit bordnet že ho chtějí v servisu vyměnit protože nejdou stěrače stačilo vyměnit pojistku a stěrače šli naposled jsem řešil audi 2.7 biturbo s tím že v tom servisu řekli že ma špatnou řj motoru protože ten snímač na kterej si to stěžuje je prý v pořádku (dělali výměnu rozvodu) byl přesazenej řetěz na vačce prave strany motoru o dva zuby a tak bych moh psat cele odpoledne takže chyby docela fatalní delaj i profici i mě se sem tam něco zadaří ale protože si po sobě vše kontroluju tak se zakaznik ani nedozví že jsem si po sobě neco opravilduležitý je mit zodpovědnost za svojí praci a to každý neumí
napsal jsi to pekne a plne s tebou souhlasimjericho-3 píše:operacing-kdo umí,umí,kdo neumí,ten čumí...Každý je jen člověk,ale zásada je ,že to chce pracovat v klidu..jedno auto jeden muž a nebát se,když něco nevím,se zeptat/je-li koho/..A paradoxně nováček nezatížený zkušenostmi může na banalitu přijít dřív...Z jednoho prostého důvodu..tohle už jsem dělal,bylo to tohle,tak to bude zase ono...ale možností je tolik,že kolikrát ty zkušenosti zdržují...Takových případů jsem zažil hodně a měly hodně společného...nadměrná profesionalita....A chce si to nechat pro sebe,protože často se stává,že zákazník si vymýšlí a někdy vysloveně lže...Pak se zjistí,že oprava u jiného mechanika probíhala ůplně jinak...A ještě taková drobnost..v dnešní době elektroniky je u mnoha mechaniků představa,že na mašině se zjistí všechno....tůdle,mnohokrát je tu ůplně něco jiného.-třeba špatná kostra...Nejhorší je pracovat v tlaku,kdy je plný dvůr vozů a zákazník si má přijít......
..no tak toto presne poznammarena tdi píše:napsal jsi to pekne a plne s tebou souhlasimjericho-3 píše:operacing-kdo umí,umí,kdo neumí,ten čumí...Každý je jen člověk,ale zásada je ,že to chce pracovat v klidu..jedno auto jeden muž a nebát se,když něco nevím,se zeptat/je-li koho/..A paradoxně nováček nezatížený zkušenostmi může na banalitu přijít dřív...Z jednoho prostého důvodu..tohle už jsem dělal,bylo to tohle,tak to bude zase ono...ale možností je tolik,že kolikrát ty zkušenosti zdržují...Takových případů jsem zažil hodně a měly hodně společného...nadměrná profesionalita....A chce si to nechat pro sebe,protože často se stává,že zákazník si vymýšlí a někdy vysloveně lže...Pak se zjistí,že oprava u jiného mechanika probíhala ůplně jinak...A ještě taková drobnost..v dnešní době elektroniky je u mnoha mechaniků představa,že na mašině se zjistí všechno....tůdle,mnohokrát je tu ůplně něco jiného.-třeba špatná kostra...Nejhorší je pracovat v tlaku,kdy je plný dvůr vozů a zákazník si má přijít......