Stránka 4 z 4
Napsal: 11 kvě 2010, 20:20
od toby66kw
kibi píše:vracím se ke svému autu
FABIA 1.9TDi PD ATD + FMIC + trysky ASZ AL + turbo kkk ASZ, EGR off - nyní soft cca 157 PS 380Nm
otázka zní: Fabka RS se stejnou konfigurací + FMIC (neberu v potaz lepší střeva motoru) je po chipu většinou kolem 170 - 175 PS....pokud bych chtěl jít na stejnou hodnotu, co vše je nutno??...mne napadá sání + trubka k sání ASZ, filtrbox + váha ASZ....C - čidlo....
jaká je reálná - bezpečná hodnota výkonu s tím co jsem vypsal?? je mi jasný že omezující je turbo kkk, proto jestli není rysk jít přez 160PS...nebo to nechat na tom co mám?

díky
To máš jako FMIC ,ALka , FRS turbo a máš jen 157ps
sání atd. tě do 180ps nebrzdí

Napsal: 11 kvě 2010, 20:25
od kibi
jojo, ale je tam ještě B-čidlo....prý to víc nepustí

proto se ptám, co vše abych tam měl alespoň 170PS ?? první co dám je C-čidlo...dále mě právě zajímá, jestli i sání a filtrbox je nutnej?? nebo jiný nápady??
Napsal: 11 kvě 2010, 20:41
od toby66kw
kibi píše:jojo, ale je tam ještě B-čidlo....prý to víc nepustí

proto se ptám, co vše abych tam měl alespoň 170PS ?? první co dám je C-čidlo...dále mě právě zajímá, jestli i sání a filtrbox je nutnej?? nebo jiný nápady??
170ps se seběhne ve 4000ot při 1,4bar ,B čidlo tě nemůže brzdit leda dole na kroutáku.
Napsal: 11 kvě 2010, 20:46
od kibi
tak to netuším kde je chyba...turbo ASZ by snd těch 170 utáhnout mělo...trysky jsem dal na svý vstřikovače z ARL (Bosch AL)...FMIC je...sání a filtrbox mám teda origo, KAT ještě je

Napsal: 12 kvě 2010, 07:29
od chiptuning
kibi píše:jojo, ale je tam ještě B-čidlo....prý to víc nepustí

proto se ptám, co vše abych tam měl alespoň 170PS ?? první co dám je C-čidlo...dále mě právě zajímá, jestli i sání a filtrbox je nutnej?? nebo jiný nápady??
prosimte nepis sem blbosti,s malym cidlem je problem jen v tom , ze ti jednotka nikdy nespadne do nouzaku kvuli prefouknuti , protoze jednotka neuvidi ten rozdil
ted se k tomu trochu vyjadrim
1.problem jednotka od cimbu s ochranou / nesla flashovat/ , tak jsem musel vyrobit jinou
2.omylem jsem mel spatne nastavene otacky na brzde , tak mi ukazovala nesmysly,trvalo mi to asi 4 mereni nez jsem si toho vsimnul
3.kdyz uz jsem to mel spravne nastavene a uz se mi to zacalo libit tak prasknul intercoler / byl opravovany /a bylo po mereni
takze vysledek je ten , ze po nekolika hodinach jsme se vlastne nedopracovali k vysledku

Napsal: 12 kvě 2010, 09:25
od kibi
je to přesně jak píšeš, já pochopil, že problé je právě v B-čidlu (proto že jsem si nebyl jist ptal jsem se co je nutné všeobecně)....jináč díky za trpělivost, ten cooler se zadařil
