Stránka 4 z 4

Napsal: 11 kvě 2010, 20:20
od toby66kw
kibi píše:vracím se ke svému autu FABIA 1.9TDi PD ATD + FMIC + trysky ASZ AL + turbo kkk ASZ, EGR off - nyní soft cca 157 PS 380Nm

otázka zní: Fabka RS se stejnou konfigurací + FMIC (neberu v potaz lepší střeva motoru) je po chipu většinou kolem 170 - 175 PS....pokud bych chtěl jít na stejnou hodnotu, co vše je nutno??...mne napadá sání + trubka k sání ASZ, filtrbox + váha ASZ....C - čidlo....

jaká je reálná - bezpečná hodnota výkonu s tím co jsem vypsal?? je mi jasný že omezující je turbo kkk, proto jestli není rysk jít přez 160PS...nebo to nechat na tom co mám? :) díky
To máš jako FMIC ,ALka , FRS turbo a máš jen 157ps :?

sání atd. tě do 180ps nebrzdí :D

Napsal: 11 kvě 2010, 20:25
od kibi
jojo, ale je tam ještě B-čidlo....prý to víc nepustí :roll: proto se ptám, co vše abych tam měl alespoň 170PS ?? první co dám je C-čidlo...dále mě právě zajímá, jestli i sání a filtrbox je nutnej?? nebo jiný nápady??

Napsal: 11 kvě 2010, 20:41
od toby66kw
kibi píše:jojo, ale je tam ještě B-čidlo....prý to víc nepustí :roll: proto se ptám, co vše abych tam měl alespoň 170PS ?? první co dám je C-čidlo...dále mě právě zajímá, jestli i sání a filtrbox je nutnej?? nebo jiný nápady??
170ps se seběhne ve 4000ot při 1,4bar ,B čidlo tě nemůže brzdit leda dole na kroutáku.

Napsal: 11 kvě 2010, 20:46
od kibi
tak to netuším kde je chyba...turbo ASZ by snd těch 170 utáhnout mělo...trysky jsem dal na svý vstřikovače z ARL (Bosch AL)...FMIC je...sání a filtrbox mám teda origo, KAT ještě je :?

Napsal: 12 kvě 2010, 07:29
od chiptuning
kibi píše:jojo, ale je tam ještě B-čidlo....prý to víc nepustí :roll: proto se ptám, co vše abych tam měl alespoň 170PS ?? první co dám je C-čidlo...dále mě právě zajímá, jestli i sání a filtrbox je nutnej?? nebo jiný nápady??
prosimte nepis sem blbosti,s malym cidlem je problem jen v tom , ze ti jednotka nikdy nespadne do nouzaku kvuli prefouknuti , protoze jednotka neuvidi ten rozdil
ted se k tomu trochu vyjadrim
1.problem jednotka od cimbu s ochranou / nesla flashovat/ , tak jsem musel vyrobit jinou
2.omylem jsem mel spatne nastavene otacky na brzde , tak mi ukazovala nesmysly,trvalo mi to asi 4 mereni nez jsem si toho vsimnul
3.kdyz uz jsem to mel spravne nastavene a uz se mi to zacalo libit tak prasknul intercoler / byl opravovany /a bylo po mereni
takze vysledek je ten , ze po nekolika hodinach jsme se vlastne nedopracovali k vysledku :(

Napsal: 12 kvě 2010, 09:25
od kibi
je to přesně jak píšeš, já pochopil, že problé je právě v B-čidlu (proto že jsem si nebyl jist ptal jsem se co je nutné všeobecně)....jináč díky za trpělivost, ten cooler se zadařil (wallbash)