a jseš si 100%jistěj že máš na všech válcích dobré tlaky.pitrisek píše:Tak pokračování!!! Hydra vyměněny, tlak oleje měřen znovu třikrát nepřesáhne 5 barů, v pohodě jezdí, vytačí se k 5 tísícům a nic. Za jízdy to nic nedělá, ale jakmile se to vytočí na místě a ubere , tak to začně štěkat na dva ,pak se chytne na tři apak zase na čtyři to trvá tak 20 až 30 sekund, ještě mě napadá že turbo má celkem velkou axiální vůli a při puštění plynu celkem dost jakoby tak zachrochtá takové to kch kch kch kch, tak nevím ale to stím nemá souvislost asi, ale už se chytám stébla na hydra už nevěřím!
Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
100PROCENT! a MYSLÍM ŽE BY TO HAPROVALO HLAVNĚ NA VOLNOBĚH KDYBY TO BYLY MALÉ TLAKYRoman 101 píše:a jseš si 100%jistěj že máš na všech válcích dobré tlaky.pitrisek píše:Tak pokračování!!! Hydra vyměněny, tlak oleje měřen znovu třikrát nepřesáhne 5 barů, v pohodě jezdí, vytačí se k 5 tísícům a nic. Za jízdy to nic nedělá, ale jakmile se to vytočí na místě a ubere , tak to začně štěkat na dva ,pak se chytne na tři apak zase na čtyři to trvá tak 20 až 30 sekund, ještě mě napadá že turbo má celkem velkou axiální vůli a při puštění plynu celkem dost jakoby tak zachrochtá takové to kch kch kch kch, tak nevím ale to stím nemá souvislost asi, ale už se chytám stébla na hydra už nevěřím!
no já jsem se setkla sněčím podobným a byla sražená ojnice a motor šel tak jak popisuješ ale jenom tak 4 sekundy pak to čerpadlo srovnalo a měl jsem na tom válci asi o 1bar nižší tlak.pitrisek píše:100PROCENT! a MYSLÍM ŽE BY TO HAPROVALO HLAVNĚ NA VOLNOBĚH KDYBY TO BYLY MALÉ TLAKYRoman 101 píše:a jseš si 100%jistěj že máš na všech válcích dobré tlaky.pitrisek píše:Tak pokračování!!! Hydra vyměněny, tlak oleje měřen znovu třikrát nepřesáhne 5 barů, v pohodě jezdí, vytačí se k 5 tísícům a nic. Za jízdy to nic nedělá, ale jakmile se to vytočí na místě a ubere , tak to začně štěkat na dva ,pak se chytne na tři apak zase na čtyři to trvá tak 20 až 30 sekund, ještě mě napadá že turbo má celkem velkou axiální vůli a při puštění plynu celkem dost jakoby tak zachrochtá takové to kch kch kch kch, tak nevím ale to stím nemá souvislost asi, ale už se chytám stébla na hydra už nevěřím!
Myslíš naražená ojnice???Roman 101 píše:no já jsem se setkla sněčím podobným a byla sražená ojnice a motor šel tak jak popisuješ ale jenom tak 4 sekundy pak to čerpadlo srovnalo a měl jsem na tom válci asi o 1bar nižší tlak.pitrisek píše:100PROCENT! a MYSLÍM ŽE BY TO HAPROVALO HLAVNĚ NA VOLNOBĚH KDYBY TO BYLY MALÉ TLAKYRoman 101 píše: a jseš si 100%jistěj že máš na všech válcích dobré tlaky.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Nějak to nechápu, jako myslíš že v sání vzroste tlak vzduchu a ten dopomůže k vyvěšení ventilů?Huml píše:nejsou přichycený lopatky na turbu? už se to tu kdysi řešilo, jak přituhlo turbo udělalo to taky jak popisuješ, jinak nám na mTDI to dělá taky, za jízdy nikdy, jen když to vytočíš prudce na místě, rada tedy zní, nevytáčet na prázdno, myslím, že normálně k tomu není důvod
Tak tady je log když to začne kuckat, když je to studený tak to po prvním vytočení chcípne a pak ještě třikrát, všimněte si tlaku turba a pedalu, než padne hodnota tlaku turba k hodnotě Atm tlaku při puštěnym pedálu plynu, tak to škytá ale jakmile klesne hodnota tlaku v potrubí na hodnotu pod 1000 mbar, tak se motor chytne na všechny čtyři, ale proč?? Mám teorii že jak pouští turbo olej, tak se náháže do snímače tlaku turba a pak pomalu povoluje, nebo proč se ten motor chytne až když se ten tlak sníží,
a proč ten tlak tak pomalu klesá . Po zahřátí to přestane skoro ůplně blbnout, A taky se mi nelíbí ten plnící tlak na místě že to vyskočí i přes 2000 mbar je to normální? protože když jsem odpojil snímač tlaku turba tak to jde vytočit normálně, nebo je možné , že vysoký plnící tlak jako by otevře ventily víc nežhydro, to se dotlačí a paknení komprese?? Ale to už tady někdo psal, a proč je tak vysoký plnící tlak?? regulace turba chodí volně. http://leteckaposta.cz/606065116 ....... http://leteckaposta.cz/309733672 tady je hned první start jak to chcípne
a proč ten tlak tak pomalu klesá . Po zahřátí to přestane skoro ůplně blbnout, A taky se mi nelíbí ten plnící tlak na místě že to vyskočí i přes 2000 mbar je to normální? protože když jsem odpojil snímač tlaku turba tak to jde vytočit normálně, nebo je možné , že vysoký plnící tlak jako by otevře ventily víc nežhydro, to se dotlačí a paknení komprese?? Ale to už tady někdo psal, a proč je tak vysoký plnící tlak?? regulace turba chodí volně. http://leteckaposta.cz/606065116 ....... http://leteckaposta.cz/309733672 tady je hned první start jak to chcípne
Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-
Měl jsem podobný problém na Golfu3 motor 1Z. Když jsem motor vytočil na volnoběh tak začal kuckat jakoby na tři až to vypadalo že se utrhne z držáků. Čím prudší přidání plynu na podlahu tím v nižších otáčkách to začlo a tím déle pak nešel nastartovat. Když jsem přidal velmi pozvolna ta se dostal klidně až na maximum. Dost lidí říkalo, že je vysoký tlak oleje tak jsem ho změřil a dobrý. Pak jsem někde vyčet, že to dělaj vymačkaný ventilový pružiny. Shodil jsem tedy vačku atd.ventily podržel pístem v HU avyměnil péra. Měl jsem tu starší z motoru AHF a při porovnání voně stojících na ponku byly snad o 8 mm delší. Po výměně už to nedělalo.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Re: Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-
Já můžu přidávat jak chci prudce, mě to udělá až když pustím plyn, a hlavně když je snížený plnící tlak, tak to nedělávynecht píše:Měl jsem podobný problém na Golfu3 motor 1Z. Když jsem motor vytočil na volnoběh tak začal kuckat jakoby na tři až to vypadalo že se utrhne z držáků. Čím prudší přidání plynu na podlahu tím v nižších otáčkách to začlo a tím déle pak nešel nastartovat. Když jsem přidal velmi pozvolna ta se dostal klidně až na maximum. Dost lidí říkalo, že je vysoký tlak oleje tak jsem ho změřil a dobrý. Pak jsem někde vyčet, že to dělaj vymačkaný ventilový pružiny. Shodil jsem tedy vačku atd.ventily podržel pístem v HU avyměnil péra. Měl jsem tu starší z motoru AHF a při porovnání voně stojících na ponku byly snad o 8 mm delší. Po výměně už to nedělalo.