Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

pitrisek píše:Tak pokračování!!! Hydra vyměněny, tlak oleje měřen znovu třikrát nepřesáhne 5 barů, v pohodě jezdí, vytačí se k 5 tísícům a nic. Za jízdy to nic nedělá, ale jakmile se to vytočí na místě a ubere , tak to začně štěkat na dva ,pak se chytne na tři apak zase na čtyři to trvá tak 20 až 30 sekund, ještě mě napadá že turbo má celkem velkou axiální vůli a při puštění plynu celkem dost jakoby tak zachrochtá takové to kch kch kch kch :) , tak nevím ale to stím nemá souvislost asi, ale už se chytám stébla na hydra už nevěřím!
a jseš si 100%jistěj že máš na všech válcích dobré tlaky.
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Roman 101 píše:
pitrisek píše:Tak pokračování!!! Hydra vyměněny, tlak oleje měřen znovu třikrát nepřesáhne 5 barů, v pohodě jezdí, vytačí se k 5 tísícům a nic. Za jízdy to nic nedělá, ale jakmile se to vytočí na místě a ubere , tak to začně štěkat na dva ,pak se chytne na tři apak zase na čtyři to trvá tak 20 až 30 sekund, ještě mě napadá že turbo má celkem velkou axiální vůli a při puštění plynu celkem dost jakoby tak zachrochtá takové to kch kch kch kch :) , tak nevím ale to stím nemá souvislost asi, ale už se chytám stébla na hydra už nevěřím!
a jseš si 100%jistěj že máš na všech válcích dobré tlaky.
100PROCENT! a MYSLÍM ŽE BY TO HAPROVALO HLAVNĚ NA VOLNOBĚH KDYBY TO BYLY MALÉ TLAKY
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

pitrisek píše:
Roman 101 píše:
pitrisek píše:Tak pokračování!!! Hydra vyměněny, tlak oleje měřen znovu třikrát nepřesáhne 5 barů, v pohodě jezdí, vytačí se k 5 tísícům a nic. Za jízdy to nic nedělá, ale jakmile se to vytočí na místě a ubere , tak to začně štěkat na dva ,pak se chytne na tři apak zase na čtyři to trvá tak 20 až 30 sekund, ještě mě napadá že turbo má celkem velkou axiální vůli a při puštění plynu celkem dost jakoby tak zachrochtá takové to kch kch kch kch :) , tak nevím ale to stím nemá souvislost asi, ale už se chytám stébla na hydra už nevěřím!
a jseš si 100%jistěj že máš na všech válcích dobré tlaky.
100PROCENT! a MYSLÍM ŽE BY TO HAPROVALO HLAVNĚ NA VOLNOBĚH KDYBY TO BYLY MALÉ TLAKY
no já jsem se setkla sněčím podobným a byla sražená ojnice a motor šel tak jak popisuješ ale jenom tak 4 sekundy pak to čerpadlo srovnalo a měl jsem na tom válci asi o 1bar nižší tlak.
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Roman 101 píše:
pitrisek píše:
Roman 101 píše: a jseš si 100%jistěj že máš na všech válcích dobré tlaky.
100PROCENT! a MYSLÍM ŽE BY TO HAPROVALO HLAVNĚ NA VOLNOBĚH KDYBY TO BYLY MALÉ TLAKY
no já jsem se setkla sněčím podobným a byla sražená ojnice a motor šel tak jak popisuješ ale jenom tak 4 sekundy pak to čerpadlo srovnalo a měl jsem na tom válci asi o 1bar nižší tlak.
Myslíš naražená ojnice???
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

1bar by ti to neudelal
dělal sem TDi a na něm byly tlaky rozdilny o 5 a chodil normalne
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

hoši,je to napínavé jak detektivka.to jsem zvědav čím to bude!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nejsou přichycený lopatky na turbu? už se to tu kdysi řešilo, jak přituhlo turbo udělalo to taky jak popisuješ, jinak nám na mTDI to dělá taky, za jízdy nikdy, jen když to vytočíš prudce na místě, rada tedy zní, nevytáčet na prázdno, myslím, že normálně k tomu není důvod ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Huml píše:nejsou přichycený lopatky na turbu? už se to tu kdysi řešilo, jak přituhlo turbo udělalo to taky jak popisuješ, jinak nám na mTDI to dělá taky, za jízdy nikdy, jen když to vytočíš prudce na místě, rada tedy zní, nevytáčet na prázdno, myslím, že normálně k tomu není důvod ;)
Nějak to nechápu, jako myslíš že v sání vzroste tlak vzduchu a ten dopomůže k vyvěšení ventilů?
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

:)
Naposledy upravil(a) pitrisek dne 03 bře 2010, 16:24, celkem upraveno 1 x.
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

p

Příspěvek od pitrisek »

:D
Naposledy upravil(a) pitrisek dne 03 bře 2010, 16:23, celkem upraveno 1 x.
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Tak tady je log když to začne kuckat, když je to studený tak to po prvním vytočení chcípne a pak ještě třikrát, všimněte si tlaku turba a pedalu, než padne hodnota tlaku turba k hodnotě Atm tlaku při puštěnym pedálu plynu, tak to škytá ale jakmile klesne hodnota tlaku v potrubí na hodnotu pod 1000 mbar, tak se motor chytne na všechny čtyři, ale proč?? Mám teorii že jak pouští turbo olej, tak se náháže do snímače tlaku turba a pak pomalu povoluje, nebo proč se ten motor chytne až když se ten tlak sníží,
a proč ten tlak tak pomalu klesá . Po zahřátí to přestane skoro ůplně blbnout, A taky se mi nelíbí ten plnící tlak na místě že to vyskočí i přes 2000 mbar je to normální? protože když jsem odpojil snímač tlaku turba tak to jde vytočit normálně, nebo je možné , že vysoký plnící tlak jako by otevře ventily víc nežhydro, to se dotlačí a paknení komprese?? Ale to už tady někdo psal, a proč je tak vysoký plnící tlak?? regulace turba chodí volně. http://leteckaposta.cz/606065116 ....... http://leteckaposta.cz/309733672 tady je hned první start jak to chcípne
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-

Příspěvek od vynecht »

Měl jsem podobný problém na Golfu3 motor 1Z. Když jsem motor vytočil na volnoběh tak začal kuckat jakoby na tři až to vypadalo že se utrhne z držáků. Čím prudší přidání plynu na podlahu tím v nižších otáčkách to začlo a tím déle pak nešel nastartovat. Když jsem přidal velmi pozvolna ta se dostal klidně až na maximum. Dost lidí říkalo, že je vysoký tlak oleje tak jsem ho změřil a dobrý. Pak jsem někde vyčet, že to dělaj vymačkaný ventilový pružiny. Shodil jsem tedy vačku atd.ventily podržel pístem v HU avyměnil péra. Měl jsem tu starší z motoru AHF a při porovnání voně stojících na ponku byly snad o 8 mm delší. Po výměně už to nedělalo.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

mě to dělalo i na uplně novym motoru.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

tuner píše:mě to dělalo i na uplně novym motoru.
A čím to bylo??
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Re: Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-

Příspěvek od pitrisek »

vynecht píše:Měl jsem podobný problém na Golfu3 motor 1Z. Když jsem motor vytočil na volnoběh tak začal kuckat jakoby na tři až to vypadalo že se utrhne z držáků. Čím prudší přidání plynu na podlahu tím v nižších otáčkách to začlo a tím déle pak nešel nastartovat. Když jsem přidal velmi pozvolna ta se dostal klidně až na maximum. Dost lidí říkalo, že je vysoký tlak oleje tak jsem ho změřil a dobrý. Pak jsem někde vyčet, že to dělaj vymačkaný ventilový pružiny. Shodil jsem tedy vačku atd.ventily podržel pístem v HU avyměnil péra. Měl jsem tu starší z motoru AHF a při porovnání voně stojících na ponku byly snad o 8 mm delší. Po výměně už to nedělalo.
Já můžu přidávat jak chci prudce, mě to udělá až když pustím plyn, a hlavně když je snížený plnící tlak, tak to nedělá
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“