nastavení červíku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
od baňky ti vede ovládací tyčka, je se šroubem k nastavení délky neboli předpětí. někdy to bývá moc- po repasu, třeba 4mm, ale má být 1mm a to má velkej vliv.
kdybys to chtěl nastavit- povolit kontra 10mm matku na tyčce a vroubkovanou matkou (bývá zakáplá žlutou nebo bílou) zkracovat dokud nebude volná, pak zas prodloužit o 1mm.
kdybys to chtěl nastavit- povolit kontra 10mm matku na tyčce a vroubkovanou matkou (bývá zakáplá žlutou nebo bílou) zkracovat dokud nebude volná, pak zas prodloužit o 1mm.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
ja myslim ze predpetim se nabeh turba tolik nezmeni,stejnak to po nastartovani vypahne lopatky na max,to je az do cervika. To predpeti se dela pro to aby to nehazelo velky spicky. Drivejsi nabeh turba bych videl povolemim cerviku. Kdystak me opravte 

Naposledy upravil(a) sniper-- dne 29 čer 2011, 13:20, celkem upraveno 1 x.
ideální je nastavit táhlo podle budíku na podtlak. dotáhnout na červík by to mělo na cca -0,55 baru
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Takze, tiahlo na banke som nastavil na predpetie cca 1,5 mm. Teraz uz aspon auto nepada do nedzaku na vysoky tlak. Ale zaber turba odspodu mi to nevyriesilo, aj ked som povoloval cervika. Nakoniec som ho vratil naspat ako bol. Takze som dalej kontroloval podtlaky a zistil som, ze spetny ventil(taky ciernobiely medzi podtlakovymi hadickami), prepusta podtlak v oboch smeroch, takze je asi zly. Zajtra ho pojdem kupit a vymenim ho. Inak, aku ma funkciu tento spatny ventil?
Prikladam aj dva logy ktore som spravil na 3 a 4 prevodovom stupni.
http://leteckaposta.cz/663819478
Prikladam aj dva logy ktore som spravil na 3 a 4 prevodovom stupni.
http://leteckaposta.cz/663819478
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@lukash188: je tam kvoli zasobniku podtlaku, aby si udrzal podtlak (podobny jednosmerny ventil mas aj na vstupe do posilnovaca brzd)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@Smoke: tak tomu kur ze to ma vyznam...
pri ostrej jazde ked slapes casto brzdu a posilovac odobera vela podtlaku v systeme... rovnako ako aj zapojene odvzdusnovanie vo filterboxe... skus odpojit hadicku nech je v odvzdusnovacom okruhu atmosfericky tlak a nie mierny podtlak a ver ze pocitis rozdiel v nastupe 
je fakt ze ked tu niekto mate unavenu pruzinu v aktuatore ze pritiahnete tiahlo na doraz ustami, tak drobne rozdiely v intenzite podtlaku moc vyznam nemaju, v tom pripade ale neviem ako sa vam to reguluje vo vyssich otackach, ked velke EMP tlaci na lopatky


je fakt ze ked tu niekto mate unavenu pruzinu v aktuatore ze pritiahnete tiahlo na doraz ustami, tak drobne rozdiely v intenzite podtlaku moc vyznam nemaju, v tom pripade ale neviem ako sa vam to reguluje vo vyssich otackach, ked velke EMP tlaci na lopatky

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
rurit muže kdo chce co chce. s tymhle problém nebyl ani bez ventilku a při ostré jízdě jsou vysoké otáčky a stačí vytvářet podtlak, navíc brzdím max 2x před zatáčkou
jinak pěkně reguluje i v 5000 ot

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
mám už vyměněný všechno, ale opravdu všechno co by to mohlo dělat a pořád to i při přeřazování ztratí tah. Jiný turbo, vakuovka, hadičky,s červíkem jsem hýbal,ventil je vcajku,předvstřik i vačka OK,atd.. Už to řešit asi nebudu.. U Pd to může dělat ometená vačka, ale že by i tady?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI