nastavení červíku turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lukash188
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 18 úno 2011, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od lukash188 »

Prosim Vas, co presne sa mysli tym predpetim na bake??? Stare turbo mi islo krasne, pri 1700 ot. uz tlacilo naplno. Ale toto repasovane co mam mi zabera az cca. od 2200 ot. Motor mam ATD.
Dik za help.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

od baňky ti vede ovládací tyčka, je se šroubem k nastavení délky neboli předpětí. někdy to bývá moc- po repasu, třeba 4mm, ale má být 1mm a to má velkej vliv.
kdybys to chtěl nastavit- povolit kontra 10mm matku na tyčce a vroubkovanou matkou (bývá zakáplá žlutou nebo bílou) zkracovat dokud nebude volná, pak zas prodloužit o 1mm.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ja myslim ze predpetim se nabeh turba tolik nezmeni,stejnak to po nastartovani vypahne lopatky na max,to je az do cervika. To predpeti se dela pro to aby to nehazelo velky spicky. Drivejsi nabeh turba bych videl povolemim cerviku. Kdystak me opravte :-)
Naposledy upravil(a) sniper-- dne 29 čer 2011, 13:20, celkem upraveno 1 x.
lukash188
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 18 úno 2011, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od lukash188 »

Dik moc za info... idem sa teda do toho pustit.. potom tu prilozim log co sa mi z toho podarilo vycarovat..
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

proste predpeti bych dal na ten 1 mm aby jsi tahko musel zatlacit do banky a pak bych povoloval po ctvrt otackach cervika. Je to piplacka ale jde to. Zaklad je mit ale aspon budik.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ja to mám vyzkoušené a má to velkej vliv, jinak bych to nepsal
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak je jasny ze s predpetim 4mm jak pises se to turbo nemuze chovat idealne ale kdyz se nastavi na 1mm tak uz bych se jim nezabejval
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ideální je nastavit táhlo podle budíku na podtlak. dotáhnout na červík by to mělo na cca -0,55 baru
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
lukash188
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 18 úno 2011, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od lukash188 »

Takze, tiahlo na banke som nastavil na predpetie cca 1,5 mm. Teraz uz aspon auto nepada do nedzaku na vysoky tlak. Ale zaber turba odspodu mi to nevyriesilo, aj ked som povoloval cervika. Nakoniec som ho vratil naspat ako bol. Takze som dalej kontroloval podtlaky a zistil som, ze spetny ventil(taky ciernobiely medzi podtlakovymi hadickami), prepusta podtlak v oboch smeroch, takze je asi zly. Zajtra ho pojdem kupit a vymenim ho. Inak, aku ma funkciu tento spatny ventil?
Prikladam aj dva logy ktore som spravil na 3 a 4 prevodovom stupni.
http://leteckaposta.cz/663819478
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@lukash188: je tam kvoli zasobniku podtlaku, aby si udrzal podtlak (podobny jednosmerny ventil mas aj na vstupe do posilnovaca brzd)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jednocestný ventil by neměl mít vliv, bez něj to jede stejně. spíš kouknou na hadičky, popř i baňka jestli udrží podtlak nebo vývěva dostatečnej podtlak
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Smoke: tak tomu kur ze to ma vyznam... :) pri ostrej jazde ked slapes casto brzdu a posilovac odobera vela podtlaku v systeme... rovnako ako aj zapojene odvzdusnovanie vo filterboxe... skus odpojit hadicku nech je v odvzdusnovacom okruhu atmosfericky tlak a nie mierny podtlak a ver ze pocitis rozdiel v nastupe ;)
je fakt ze ked tu niekto mate unavenu pruzinu v aktuatore ze pritiahnete tiahlo na doraz ustami, tak drobne rozdiely v intenzite podtlaku moc vyznam nemaju, v tom pripade ale neviem ako sa vam to reguluje vo vyssich otackach, ked velke EMP tlaci na lopatky ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

rurit muže kdo chce co chce. s tymhle problém nebyl ani bez ventilku a při ostré jízdě jsou vysoké otáčky a stačí vytvářet podtlak, navíc brzdím max 2x před zatáčkou ;) jinak pěkně reguluje i v 5000 ot
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
lukash188
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 18 úno 2011, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od lukash188 »

Takze ventil je novy, uplne bez zmeny. Stale to iste. Vaha vzduchu prehodena od kamarata, taktiez uplne stale to iste. Podtlakovky vcera pekne spravene podla schemy. Tu uz moje moznosti koncia. Neda sa ten nastup nejako softwerovo upravit???
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

mám už vyměněný všechno, ale opravdu všechno co by to mohlo dělat a pořád to i při přeřazování ztratí tah. Jiný turbo, vakuovka, hadičky,s červíkem jsem hýbal,ventil je vcajku,předvstřik i vačka OK,atd.. Už to řešit asi nebudu.. U Pd to může dělat ometená vačka, ale že by i tady?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“