Stránka 4 z 6
Napsal: 29 čer 2011, 09:31
od lukash188
Prosim Vas, co presne sa mysli tym predpetim na bake??? Stare turbo mi islo krasne, pri 1700 ot. uz tlacilo naplno. Ale toto repasovane co mam mi zabera az cca. od 2200 ot. Motor mam ATD.
Dik za help.
Napsal: 29 čer 2011, 10:39
od Smoke
od baňky ti vede ovládací tyčka, je se šroubem k nastavení délky neboli předpětí. někdy to bývá moc- po repasu, třeba 4mm, ale má být 1mm a to má velkej vliv.
kdybys to chtěl nastavit- povolit kontra 10mm matku na tyčce a vroubkovanou matkou (bývá zakáplá žlutou nebo bílou) zkracovat dokud nebude volná, pak zas prodloužit o 1mm.
Napsal: 29 čer 2011, 13:07
od sniper--
ja myslim ze predpetim se nabeh turba tolik nezmeni,stejnak to po nastartovani vypahne lopatky na max,to je az do cervika. To predpeti se dela pro to aby to nehazelo velky spicky. Drivejsi nabeh turba bych videl povolemim cerviku. Kdystak me opravte

Napsal: 29 čer 2011, 13:19
od lukash188
Dik moc za info... idem sa teda do toho pustit.. potom tu prilozim log co sa mi z toho podarilo vycarovat..
Napsal: 29 čer 2011, 13:23
od sniper--
proste predpeti bych dal na ten 1 mm aby jsi tahko musel zatlacit do banky a pak bych povoloval po ctvrt otackach cervika. Je to piplacka ale jde to. Zaklad je mit ale aspon budik.
Napsal: 29 čer 2011, 13:47
od Smoke
ja to mám vyzkoušené a má to velkej vliv, jinak bych to nepsal
Napsal: 29 čer 2011, 13:53
od sniper--
tak je jasny ze s predpetim 4mm jak pises se to turbo nemuze chovat idealne ale kdyz se nastavi na 1mm tak uz bych se jim nezabejval
Napsal: 29 čer 2011, 20:30
od MirekX
ideální je nastavit táhlo podle budíku na podtlak. dotáhnout na červík by to mělo na cca -0,55 baru
Napsal: 29 čer 2011, 20:55
od lukash188
Takze, tiahlo na banke som nastavil na predpetie cca 1,5 mm. Teraz uz aspon auto nepada do nedzaku na vysoky tlak. Ale zaber turba odspodu mi to nevyriesilo, aj ked som povoloval cervika. Nakoniec som ho vratil naspat ako bol. Takze som dalej kontroloval podtlaky a zistil som, ze spetny ventil(taky ciernobiely medzi podtlakovymi hadickami), prepusta podtlak v oboch smeroch, takze je asi zly. Zajtra ho pojdem kupit a vymenim ho. Inak, aku ma funkciu tento spatny ventil?
Prikladam aj dva logy ktore som spravil na 3 a 4 prevodovom stupni.
http://leteckaposta.cz/663819478
Napsal: 30 čer 2011, 08:21
od subz3ro_tdi
@lukash188: je tam kvoli zasobniku podtlaku, aby si udrzal podtlak (podobny jednosmerny ventil mas aj na vstupe do posilnovaca brzd)
Napsal: 30 čer 2011, 08:52
od Smoke
jednocestný ventil by neměl mít vliv, bez něj to jede stejně. spíš kouknou na hadičky, popř i baňka jestli udrží podtlak nebo vývěva dostatečnej podtlak
Napsal: 30 čer 2011, 09:02
od subz3ro_tdi
@Smoke: tak tomu kur ze to ma vyznam...

pri ostrej jazde ked slapes casto brzdu a posilovac odobera vela podtlaku v systeme... rovnako ako aj zapojene odvzdusnovanie vo filterboxe... skus odpojit hadicku nech je v odvzdusnovacom okruhu atmosfericky tlak a nie mierny podtlak a ver ze pocitis rozdiel v nastupe

je fakt ze ked tu niekto mate unavenu pruzinu v aktuatore ze pritiahnete tiahlo na doraz ustami, tak drobne rozdiely v intenzite podtlaku moc vyznam nemaju, v tom pripade ale neviem ako sa vam to reguluje vo vyssich otackach, ked velke EMP tlaci na lopatky

Napsal: 30 čer 2011, 09:32
od Smoke
rurit muže kdo chce co chce. s tymhle problém nebyl ani bez ventilku a při ostré jízdě jsou vysoké otáčky a stačí vytvářet podtlak, navíc brzdím max 2x před zatáčkou

jinak pěkně reguluje i v 5000 ot
Napsal: 30 čer 2011, 15:34
od lukash188
Takze ventil je novy, uplne bez zmeny. Stale to iste. Vaha vzduchu prehodena od kamarata, taktiez uplne stale to iste. Podtlakovky vcera pekne spravene podla schemy. Tu uz moje moznosti koncia. Neda sa ten nastup nejako softwerovo upravit???
Napsal: 30 čer 2011, 16:51
od Biimbo
mám už vyměněný všechno, ale opravdu všechno co by to mohlo dělat a pořád to i při přeřazování ztratí tah. Jiný turbo, vakuovka, hadičky,s červíkem jsem hýbal,ventil je vcajku,předvstřik i vačka OK,atd.. Už to řešit asi nebudu.. U Pd to může dělat ometená vačka, ale že by i tady?