Stránka 4 z 6
Napsal: 24 lis 2006, 07:28
od carlos01
Používám TOTAL 9000 5W 40 a naprostá spokojenost.
Napsal: 24 lis 2006, 20:33
od maros2611
Aj po tych nazoroch ostanem pri Addinole 5w 40 (Super light MV 0546) a dam urcite vediet kolko s nim auto nabeha
Napsal: 26 lis 2006, 00:28
od bokaco
Je tu o tom sice jine oddeleniprimo pro oleje, ale myslim, ze ani s Valvoline neudelate chybu. A navic maji celkem bezva ceny a ja do ne PD motoru liji 505 01 a nedam za 5l 1000,-
Napsal: 06 pro 2006, 21:32
od Arnošt
Taky mám dotaz. A co olej LIQUI MOLI 10W40 do TDI 66Kw. Je to dobrá značka nebo né? Podle servisky ho tam davali furt už v D.
Napsal: 06 pro 2006, 23:51
od 111toleďák
Já leju shell 5W40 před ním jsem dával 5W40 mobil. Dle stylu a použití auta interval výměny 10-15tkm. Nikdy nebylo třeba dolívat ani deci. Záměna předepsaného a totožného oleje samozřejmě všech specifikací a norem! je možná a není třeba si z toho dělat hlavu zbytečný problém pokud jde o dobrou značku. Neplatí cena dělá kvalitu i když jak se tu píše je to dost obvyklé, že tomu tak je. Můj názor.
Napsal: 07 pro 2006, 01:40
od airbone
Ten adinol 5w 40 pouzivam i ja. A tak isto spusta ludi, co ich poznam a leju ich do daleko lepsich kar ako mam ja.
Napsal: 07 pro 2006, 16:50
od Ykka
Když už se tady zmínila značka Castrol tak přidám svoji zkušenost z práce: jako autorizované zastoupení jsme nuceni používat výhradně tuto značku a problémy byly s olejem RS v benzínových motorech, měl jsem tam dvě auta se stejnou závadou, při dodrženém servisním intervalu totálně ucpaný motor karbonem a přestal mazat. Olej RS byl stažen z prodeje a nahrazuje ho TXT se kterým zatím tyto potíže nejsou. Toto se naštěstí netýká naftových motorů kde se karbon v takové míře netvoří jak už bylo napsáno výše. Jinak pro novější auta s prodlouženým intervalem používáme Rtec a u něj pozoruji nadměrnou spotřebu oleje, otázkou zůstává zda je to způsobeno olejem samotným nebo zhoršenými výrobními tolerancemi nových motorů. Naopak výborné zkušenosti mám s aditivem do nafty Castrol TDA. Osobně používám v benzínovém autě Shell a v TDIčku syntetiku od OMV a pohoda.
Napsal: 07 pro 2006, 18:15
od phobos
no pristi vymenu zkusim Liqui Moly Leichtlauf 10W40 MoS2 je za dobrou cenu 5L za 799,- co to udela s moturkem TDI ctu na nej jen chvalu treba bude prekvapko
Napsal: 07 pro 2006, 19:28
od Arnošt
Ten olej Liquy Moli 10W40 MoS2 mají v jednom kameném obchodu v Brně za 605Kč. 5L. Taky se chystám ho vyskoušet. Je prý opravdu dobrý. Tak uvidíme!
Napsal: 07 pro 2006, 19:36
od Radim205D
Napsal: 07 pro 2006, 19:36
od phobos
Arnošt píše:Ten olej Liquy Moli 10W40 MoS2 mají v jednom kameném obchodu v Brně za 605Kč. 5L. Taky se chystám ho vyskoušet. Je prý opravdu dobrý. Tak uvidíme!
kua do brna to mam 300km

a u nas ho maj za 799,-
Napsal: 07 pro 2006, 19:38
od phobos
a odkud myslis ze jsem cerpal
Napsal: 07 pro 2006, 19:56
od Radim205D
nojoo no !!

tak nic..

Napsal: 07 pro 2006, 20:16
od Arnošt
Jen aby v tom motoru ten grafit Mos2 nenechával nějakou černotu nebo usazeniny.
Napsal: 07 pro 2006, 22:02
od phobos
Arnošt píše:Jen aby v tom motoru ten grafit Mos2 nenechával nějakou černotu nebo usazeniny.
mno to pozname
