Stránka 4 z 4
Napsal: 08 pro 2006, 11:31
od Radim205D
Dukes píše:
Už dost OT prosim.Díky moderátor
Sorry , ja vim moje blbost, klidne to smaz

Napsal: 14 pro 2006, 08:58
od Lumpy
Když máte takové obrázky nemáte někdo zdvihátka nebo nevíte, kde levně sehnat nové? Na Passat 81kW?

Napsal: 21 pro 2006, 15:30
od go.vojta
tak zdvihátka snad koupíš nové, ne?? poptej se známích. určitě bude mít někdo slevu v krámě s autodílama. jedno stojí kolem 200 a po slevě budeš někde na 180 za jeden. starší tam nedávej. a to ti cvaká pořád?? jinak po vyndání aji zjistíš který je špatný. nemusíš dávat všechny..
Trysky
Napsal: 02 led 2007, 12:43
od DEEJAYvenca
Ahoj já mam Audi A4 1,9TDI 81 kW to je asi to samý co passat ne? Chtěl bych se tedy zeptat jestli poznám který trysky tam mam jestli už je nikdo přede mnou neměnil, asi to na nich bude napsáno? Popř jaký trysky byste mi doporučili tam dát?
Napsal: 02 led 2007, 16:58
od go.vojta
to bys musel vyndat vstřikovač a ten rozebrat a mrknout na trysku. jinak doporučuju sprint 764.. ale pokud to máš čipované bylo by dobré to potom nechat od reeshy předělat. jinak to bude hulit..
Napsal: 02 led 2007, 20:30
od DEEJAYvenca
Chipovaný to zatim nemam... Zatim sem chtel jen vymenit ty vstřiky, chipovat az potom. Kolik tak přidaj samotný ty vstřiky? Sprint 764 jak si psal? Jinak by me este zajimalo kdyz to nachipuju tedkon a pak tam damt ovetsi turbo. nevim ted jaky ma oznaceni, no jak se davalo do 110kw, budu muset znova přečipovávat? nebo pak už ne?
Napsal: 07 led 2007, 13:50
od go.vojta
do A4 nedáš turbo ze 150ps PD verze.. nedáš ho tam kvůly drzáku silentbloku.. prostě to nejde. sežen si ze 130ps PD z passata, superb, A4.. jinak pokud jde jen o turbo tak to pak nemusíš znova předělávat soft. ty trysky ti daj kolem 20 koní, ale je to dobrej základ pro další úpravy a pokud máš víc jak 150000 na tryskách tak už je to dobré i v rámci údržby..
Napsal: 07 led 2007, 19:12
od TDIPOWER
go.vojta píše:do A4 nedáš turbo ze 150ps PD verze.. nedáš ho tam kvůly drzáku silentbloku.. prostě to nejde. sežen si ze 130ps PD z passata, superb, A4.. jinak pokud jde jen o turbo tak to pak nemusíš znova předělávat soft. ty trysky ti daj kolem 20 koní, ale je to dobrej základ pro další úpravy a pokud máš víc jak 150000 na tryskách tak už je to dobré i v rámci údržby..
Počkej, jak jsi to myslel, že už pak nemusíš předělávat soft????
Buď jsi ho špatně pochopil, nebo nevím....
Napsal: 07 led 2007, 19:16
od TDIPOWER
Trysky přidají tak 15 koní. Když k tomu ještě vykucháš kat tak těch 20 by být mohlo.
A jestli uděláš čip se starým turbem na hodnotu tlaku kterou snese, tj. nějakých 1,3 baru a pak dáš 130PD turbo a budeš chtít ať tam má smysl, tedy ať tlačí kolem 1,5 baru, tak soft musíš samozřejmě přehrát!
Napsal: 07 led 2007, 20:40
od Jim
TDIPOWER: 5koní přidaných vykucháním katu se mi zdá nějak moc....spíš je lepší odezva na plyn a zvuk, tot moje zkušenost...

Napsal: 07 led 2007, 20:45
od TDIPOWER
Jim píše:TDIPOWER: 5koní přidaných vykucháním katu se mi zdá nějak moc....spíš je lepší odezva na plyn a zvuk, tot moje zkušenost...

Nevím. Já měl na brzdě s tryskama 130koní. Před čipem. Reesha říkal že běžně je tak 125 u 81kW s 764kama. Tak jsem to přisuzoval tomu katu. Možná to budou třeba 3koně....těžko říct.